Gå til innhold

ANMELDELSE: Pokémon: Mewtwo Strikes Back – Evolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk på ungdomsskolen da pokemon dukket opp, og har ikke begynt med det (ikke engang pokemon go) før nå når sønnen plutselig ville se på det. Vi har nå vært igjennom indigo league og er laaangt inne i sun and moon, og jeg må si at det er ganske underholdende.

Så denne for noen dager siden, og som fullstendig fri for nostalgisk bias syntes jeg den var temmelig kul. Jeg likte den nye stilen. Sønnen min digget den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I den japanske versjonen av den originale filmen var det heller nesten ikke musikk, det var det amerikanerne som la på i den vestlige versjonen. Dette snakkes om på kommentatorsporet av de amerikanske regissørene på DVD-en. Da jeg så denne remaken på norsk nå savnet jeg musikken også, men skal prøve å se den på japansk senere og se om det fungerer bedre da. Stort pluss for nesten alle de originalene stemmene (men savner Ola Fjellvikås som James - ikke så stor fan av Buzz-stemmen), og uansett hvor mye jeg liker Harald Mæle i alt han gjør ellers ble han dessverre for mye Onkel Skrue som MewTwo her.

Lenke til kommentar

https://watch.pokemon.com/nb-no/

Her ligger alt på norsk :)

EDIT: Ser ut til at episode 53-82 mangler her, og også de 25 episodene fra sesong 2 som ble dubbet på norsk.
I japan var episode 1-82 sesong 1. I Vesten er 1-52 sesong 1, 53-82 (et mindre tall, da 3 episoder har blitt sensurert) sensong 2 og 83-? Orange Island serien sesong 3, men ble altså ikke dubbelt lengre enn til Charizard Chills episoden. #pkmnerd

Endret av MartyRot
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...