Gå til innhold

Google Play services som ikke fungerer??


Anbefalte innlegg

Hei!

Slet litt med å finne den rette kategorien for Android OS  system  (moderator bes flytte tråden, eventuelt).

Problemet på mitt nettbrett Samsung 10.5 TAB S begynte med at synkroniseringen med nettstedet FINN.NO sluttet å virke. Feilmeldingen var at Internett forbindelsen ikke kunne finnes. Dette til tross for at det ble kontroller og stadfestet Wi-Fi Internett forbindelse mellom nettbrettet og routeren. Etter mye jobbing/feilsøking etc., besluttet jeg å fabrikk tilbakestille nettbrettet, til ingen nytte.

Nettbrettet bruker Android ver. 6.0. Under oppstart med rensket Android OS, finner Wi-Fi, passord for tilkopling legges inn, forbindelse med IP adresse opprettes.  Så skal systemet under oppstarten koples til Google server der jeg skal gjengi mine Google konto informasjoner. Men før dette skal skje, skal systemet kople seg opp til Google serveren (eller Google, Play services).  Feilmelding under sjekker konto: Det oppstod et problem i kommunikasjonen med Google tjenere. Prøv på nytt senere. Prøve på ytt etter 5-10-60 minutter gir ingen endringer.

Hva kan være galt her?

Under Innstillinger>Generelt>Kontoer, legg til konto, velger Google, nettbrettet viser "Sjekker info, melder Kunne ikke logge på. "Det oppstod et problem.... bla-bla. Batteriet viser 100 %.

 

Noen her inne med erfaringer fra slike problemer og løsninger?

Kom gjerne med tips.

 

   

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...