Gå til innhold

PL - Manchester United vs Manchester City


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Snikpellik said:

Nei? Han får et touch på ballen og kommer forbi, og blir sparket i foten. Det er straffespark

Hmm, jeg får se den igjen. Jeg synes det så ut som Fred sin fot oppsøkte situasjonen før han ble truffet på leggen. Men rart at VAR ikke en gang vurderte den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (3 minutter siden):

Hmm, jeg får se den igjen. Jeg synes det så ut som Fred sin fot oppsøkte situasjonen før han ble truffet på leggen. Men rart at VAR ikke en gang vurderte den.

I følge kommentatorene på Sky så fikk de beskjed fra Official at den ble sett på av VAR

EDIT: I studioet så var konklusjonen fra VAR at "det ikke var nok til å bli straffe". Jepp, VAR er virkelig systemet vi trenger for at dommeravgjørelsene skal bli riktige. LOL. Legg det ned. Møkka 

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (Akkurat nå):

Er jo helt utrolig hvordan VAR brukes i PL. Her har du et perfekt verktøy til å gjøre om på åpenbare dommerfeil, men VAR gidder ikke se på situasjonen engang. Gult kort for filming istedenfor straffe er en jævla stor avgjørelse. 

Faens meg pynt 

Den ble sett på, vi fikk bare ikke se det på TVen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (7 minutter siden):

 Jepp, VAR er virkelig systemet vi trenger for at dommeravgjørelsene skal bli riktige. LOL. Legg det ned. Møkka 

 

Liquidkey skrev (3 minutter siden):

Alene en grunn til å skrote hele systemet.


Det er to alternativer: 
1. Gjør VAR bedre, med bedre dommere, bedre retningslinjer, bedre kameraer. Kanskje mer som i andre ligaer.
2. Skrote VAR

Hvorfor hopper dere til alternativ to? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...