Gå til innhold

Hvilket abonnement for meg?


Anbefalte innlegg

Jeg går meg vill i jungelen av gode og dårlige tilbud. Kan noen hjelpe meg å velge?

Jeg trenger 4 GB pr mnd og 2 ekstra simkort. Helst Telenordekning da jeg er lei av å miste nett hele tiden med OneCall.

 

 

 

Tilsammen idag betaler jeg 307 kr (269 + 19+19 kr)  Kan jeg få det noe billigere og med Telenordekning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sharpings skrev (1 time siden):

Hudya skal ha 29 kr pr mnd pr ekstra sim, samt 149 kr i etableringsgebyr, så jeg vet ikke helt åssen det blir noe billigere.

Iom du får 5GB for samme pris som du har 4GB for, så vil jeg si det er billigere - du får også telenordekning som du spør om. 
Etableringsgebyret er selvfølgelig noe som blir ekstra, men det er kun engangs-gebyr og altså ikke noe du må fortsette å betale -det er en utgift spesifikt ved etablering

Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (13 minutter siden):

Iom du får 5GB for samme pris som du har 4GB for, så vil jeg si det er billigere - du får også telenordekning som du spør om. 
Etableringsgebyret er selvfølgelig noe som blir ekstra, men det er kun engangs-gebyr og altså ikke noe du må fortsette å betale -det er en utgift spesifikt ved etablering

Men det må allikevel betales. Men jeg har sendt dem en mail hvor jeg hinter til at om etableringsgebyret kan droppes, så er jeg Hudya kunde snart. Så om de er litt medgjørlige, så får vi det til.

Lenke til kommentar
4 hours ago, Sharpings said:
  5 hours ago, D0vendyret said:

Iom du får 5GB for samme pris som du har 4GB for, så vil jeg si det er billigere - du får også telenordekning som du spør om. 
Etableringsgebyret er selvfølgelig noe som blir ekstra, men det er kun engangs-gebyr og altså ikke noe du må fortsette å betale -det er en utgift spesifikt ved etablering

Men det må allikevel betales. Men jeg har sendt dem en mail hvor jeg hinter til at om etableringsgebyret kan droppes, så er jeg Hudya kunde snart. Så om de er litt medgjørlige, så får vi det til.

Happybytes kan være et alternativ.

Flex med 4GB inkl blir 313,- kroner. Tvillingsim koster 30 kroner i etablering, men du betaler ikke noe pr. mnd.
Har ikke sjekka detaljene ellers rundt tvillingsim.
Men om du aldri/sjelden passerer 4GB/mnd og heller ligger noe under, kan det lønne seg da du betaler etter forbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...