Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama lyger om fortid


Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg en veldig flott dame. En veldig go kompis har innrømt at han har pult henne før jeg ble sammen med henne, men når jeg prøver å få det bekreftet av henne så blir hun sur å sier hun ikke har gjort det. Også er det en annen en hunn har pult før meg men hun lyger om det også.. Tenker mye på det, spesielt når hun er sur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som du er opptatt av feil verdier. Én ting er å finne ut av sannheten sånn som den er i dag (om ho er utro), noe annet er å mase om fortiden.

Problem: Attitude!

"Daniel-san, karate here. [taps his head] Karate here. [taps his heart] Karate never here. [points to his belt] Understand?"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+981234

Jeg hadde ikke brydd meg om det, og jeg hadde latt fortid være fortid.  Jeg hadde heller fokusert på å få forholdet til å fungere. Forsetter du slik du gjør nå, er jeg redd du snart står uten dame. 

Lenke til kommentar
Uppår skrev (På 7.3.2020 den 21.40):

Jeg har fått meg en veldig flott dame. En veldig go kompis har innrømt at han har pult henne før jeg ble sammen med henne, men når jeg prøver å få det bekreftet av henne så blir hun sur å sier hun ikke har gjort det. Også er det en annen en hunn har pult før meg men hun lyger om det også.. Tenker mye på det, spesielt når hun er sur.

Du høres som en meget usikker tenåring. Hvis du faktisk er voksen, burde du vite at de aller fleste har en fortid med forskjellig erfaring, som også kan innbefatte å ha hatt seksuelle forhold. Er du selv helt uskyldsren? "Den som selv er uten skyld osv."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Drunkenvalley skrev (På 27.3.2020 den 18.59):

Korleis veit egentlig TS at ho ljuger, for den saks skyld? Eg kan jo likegjerne fortelja at eg har pult dama di - er det troverdig? Er det noko som gjer at du stoler på kva kjenninger av deg seie?

Et godt poeng. 

Uansett, fortid er fortid, la det være og fokuser på nåtiden. 

Lenke til kommentar

Det er bare ved svært få anledninger du har undersøkelsesplikt ved kjærestens seksuelle historikk. Illeluktende utfloder og sårhet med ledsagende ubehag er en slik anledning.

Ellers vil jeg si at ditt problem er retrospektiv sjalusi, noe som bunner i kontrollbehov og angst for at kjæresten skal forlate deg for en annen. Dette må du lære deg å håndtere, ellers vil du ha problemer hele livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...