Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

SUV/"Høy" stasjonsvogn


Anbefalte innlegg

Hei.

Vi skal nå etterhvert bytte bil. Har nå en V70, -07 modell, gått ca 265k. Den har kostet en liten formue på verksted på 4år. Vi har betalt store summer for reparasjon av ting jeg bare trodde eksisterte når Pondus var på bilverksted..

Uansett.. Vi har en medium hund(30kg), jeg og fruen har ymse ryggproblemer, og en liten en er på vei. V70`en blir for lav for oss. Den halte må hjelpe den blinde ut av bilen osv. I utgangspunktet har vi verken veldig god råd, eller har lyst å bruke masse penger på bil, men må man så må man.

Banken sa på strak hånd, uten innskudd fra oss: 2013modell eller nyere, opp til 200k.
Vi ønsker helst 4x4, jeg må ha hengerfeste.

Jeg har begynt å se på Mitsubishi Outlander, Ford Kuga, Suzuki Vitara og "høye" stasjonsvogner type Octavia Scout/Passat Alltrack.

Noen tips? Noe jeg burde styre unna?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passat er i utgangspunktet greie biler, men de har slitt med rust og ville derfor styrt unna den. Octavia Scout er mye bil for pengene. Bagasjerommet er stort, men du må nesten se om utformingen passer deres plassbehov. Skal du ha plass til både hundebur og barnevogn trenger du vel ganske mye plass. Den forrige Skoda Superb fikk du også i Scout-utgave, men de er det nok ikke mange av. Den har derimot veldig god plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...