Gå til innhold

ANMELDELSE: Wolcen: Lords of Mayhem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rart at folk har så forskjellige opplevelser i dette spillet.

Har spilt gjennom det en del ganger, med ulike karakterer, for å prøve ut de forskjellige"klassene"

En warrior med tohånds øks, en med pistol og sverd, en med skjold, en med stav, og en med bue.

Har enda ikke møtt på en eneste feil, annet enn at tohånds karakteren kom i t-pose i 0.2 sekunder med en skill.

Har heller ikke opplevd en eneste node i treet som ikke gjorde det den skulle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt igjennom story delen på normal og begynte litt på "mapping" opplegget. Kjørte et posion build some 1hitta det meste av trashmobs, med lvling gear. Ganske artig spill, men det var mye små ting hele veien som ødela spillopplevelsen for meg. Fikk heller ikke noe driv til å fortsette etter historiedelen, så la det på hylla ganske fort.

Etter mange år med gaming, så finner man fort ut hvilke spill man får lyst til å investere en del timer i, men dette ble dessverre bare kort tur innom dette universet.

Lenke til kommentar

Spiller jeg en annen versjon enn de fleste andre?

Har opplevd minimalt med bugs. Eneste jeg kommer på i farten var noen bats som jeg ikke kunne klikke på, og ett sted jeg satt fast etter ett hopp.

Ellers storkoser jeg meg med Wolcen. Startet med en warrior type, så fokuserte jeg på ranged. Nå starter jeg en som skal fokusere på poison og summons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...