Gå til innhold

Chernobyl-skaperen lager TV-serie av The Last of Us


Anbefalte innlegg

Ghost pirate LeChuck skrev (15 timer siden):

Ok jeg skal rette meg der. Det er HBO nordic jeg mener. Selvsagt har HBO som tv selskap mange bra serier osv.
Jeg liker også Westworld, Sopranos, GOT osv.
Det er ikke innholdet jeg klager på. Det er tjenesten vi har her, kvaliteten og selve appen, og kundeservice som jeg skrev. 
Jeg burde nok forklart meg bedre :) 

Ja, personlig abonnerer jeg ikke på HBO Nordic pga. den dårlige tjenesten de leverer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (15 timer siden):

Jeg er uenig at det er så viktig å skille de. Det er HBO som har det overordnede ansvaret her. De velger, år etter år, å la forferdelige HBO Nordic ha ansvaret for å sende HBO serier og filmer til oss. Da får de leve med å ta skylden når det går dårlig også, ikke kun få skryt når ting er bra. Det er åpenbart at HBO Nordic er en elendig tjeneste. De burde enten krevet forbedringer, brukt sin egen teknologi fra store HBO eller latt en annen tredjepart få sende innholdet.

HBO har produsert mye bra, og de gjør det fortsatt, men de må ikke få slippe unna den dritten de serverer her i norden.

Ikke uenig i noe av det du sier. Og skulle likt å vite hvordan selskapet som er HBO Nordic fikk denne avtalen, da virkelig ikke burde hatt den.

Synes tjenesten de leverer er så dårlig at jeg ikke abonnerer på HBO Nordic selv. Samtidig tviler jeg på at det er de som sitter og lager de gode seriene innad i selskapet som har ansvaret for strømming i Norden. Altså velger jeg selv å ignorere det at HBO Nordic er så dårlig.

Lenke til kommentar

Innhaldet i første TLOU er ganske standard zombieopplegg, så dei må ha gode karakterar for at det skal fenge meg. TLOU var greit, men eg synest ikkje det svarte til forventningane basert på rykte og popularitet. Mest skuffa av karakterane og samspelet som eg synest falt veldig gjennom.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (4 minutter siden):

Innhaldet i første TLOU er ganske standard zombieopplegg, så dei må ha gode karakterar for at det skal fenge meg. TLOU var greit, men eg synest ikkje det svarte til forventningane basert på rykte og popularitet. Mest skuffa av karakterane og samspelet som eg synest falt veldig gjennom.

Er fullstendig uenig i samspillet. Det var noe som så absolutt var bra. Selve karakterene og nettopp samspillet, gjorde at jeg har runda Last of Us 3 ganger (1 gang på PS3 og 2 ganger på PS4 Pro). Det er ekstremt sjeldent at jeg runder samme spill flere ganger pga. småbarn. Så her fikk de til noe helt unikt, for min del.

Det gjorde absolutt ingenting at noen av gameplay mekanikkene kunne vært bedre. En av mine favoritt single player spill med stort fokus på story gjennom tidene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...