Gå til innhold

Swappe mobil eller beholde?


Anbefalte innlegg

Hei, 

Har en swap-avtale hos Telenor, som jeg kanskje ikke burde inngått i utgangspunktet, men denne har nå vart i 12 mnd. Den gjelder en Huawei Mate 20 Pro. Siden det er gått 12 mnd kan jeg nå swappe hvis jeg vil. Betaler nå 409 kr per mnd for den + abb. 

Burde jeg beholde denne i 12 mnd til eller vil det være lurt å swappe til en annen mobil nå? 

Hvilke modeller vil det evt. være gunstig å bytte til? Det må være android. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å gå for s20 ("swap" avtale hos en annen operatør). Usikker på om jeg skal gå for s20, s20+ eller s20 ultra da. 

Om du liker samsung også kunne det vært en mulighet. Note 10 og s10 er også bra.

Er det ikke kommet en p30 også? Følger ikke helt med på huawei selv men tror jeg har hørt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
Nistelrooy skrev (16 minutter siden):

Hei, 

Har en swap-avtale hos Telenor, som jeg kanskje ikke burde inngått i utgangspunktet, men denne har nå vart i 12 mnd. Den gjelder en Huawei Mate 20 Pro. Siden det er gått 12 mnd kan jeg nå swappe hvis jeg vil. Betaler nå 409 kr per mnd for den + abb. 

Burde jeg beholde denne i 12 mnd til eller vil det være lurt å swappe til en annen mobil nå? 

Hvilke modeller vil det evt. være gunstig å bytte til? Det må være android. 

NEI !

Lenke til kommentar

Har skjønt at det neppe var noe spesielt godt sjakktrekk å inngå avtalen i det hele tatt. Det jeg tenkte nå var om det evt. ville vært lurt og byttet til en billigere/dyrere mobil før man man beholder den i 24 mnd og sier takk for seg. Men om det ikke vil lønne seg på noen måte beholder jeg den bare. 

Da gjelder det bare å sammenligne litt mobilabonnementer så jeg kan komme meg vekk fra Telenor. 

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Nistelrooy said:

Da gjelder det bare å sammenligne litt mobilabonnementer så jeg kan komme meg vekk fra Telenor. 

Har selv hatt god erfaring med ice. Hele familien min bruker ice. Jeg bruker ikke mye data, så bruker dems minste pakke til 149. Tror de er 100kr billigere enn samme datamengde hos telenor.

Lenke til kommentar
Reekris skrev (På 4.3.2020 den 0.45):

Har selv hatt god erfaring med ice. Hele familien min bruker ice. Jeg bruker ikke mye data, så bruker dems minste pakke til 149. Tror de er 100kr billigere enn samme datamengde hos telenor.

Ice skrur opp prisen i disse dager, og du kan få bedre og billigere hos andre nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...