Gå til innhold

Reiseforsikring når man allerede er ute av landet


Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte reiseforsikring i fjor var jeg usikker på hvor lenge jeg ble utenlands før jeg kom hjem igjen. Endte med at jeg kjøpte 183 dager, og den slutter nå den 11. Mars. Den 10. flyr fra Saigon til Bangkok, og deretter hjem den 17. 

Besøkte world nomads sine sider for å utvide forsikringen min med 6 dager, dette skulle de ha rundt 75 euro for, noe jeg synes blir i meste laget. Betalte 440 euro for forsikringen jeg har hatt frem til nå på 183 dager, og 6 dager ekstra koster 75? Sjekket samme tidsperiode dersom jeg ønsket ny forsikring, ikke en utvidelse, koster rundt 25 euro. 

 

Er utvidelse av forsikringen jeg har nå eneste mulighet? Eller finnes det alternativer selv om jeg nå allerede befinner meg i Vietnam, ikke i Norge? 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et vanlig vilkår at man må kjøpe forsikringen før man starter reisen, det unngår at man venter til problemer oppstår før man kjøper forsikringen. Nå er det jo også Coronatider med større sjanse for at en uventet og kostbar hendelse skal oppstå.

Du kan jo kanskje ringe selskapet og prøve å forhandle deg til en lavere pris for forlengelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...