Gå til innhold

Bytte jobb etter 5 mnd, konsekvenser?


Gjest 37080...a13

Anbefalte innlegg

Gjest 37080...a13

Hei, begynte i fjor i ny jobb. Det har ikke blitt helt som forventet, litt lite å gjøre blant annet. Jeg har fått en del kurs osv, dersom jeg finner meg annen jobb, kan jeg bli krevd å betale for kursene?

Anonymous poster hash: 37080...a13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alltid, kva har du avtalt?

Dersom det ikkje er gjort avtale så er det berre avtalt oppsigelsestid som du treng å forholde deg til.
Dersom du har fått bindingstid så ville du normalt sett ha vist om det.

Enkelte arbeidsplassar gjer avtaler med dei tilsette som sendt på kurs om bindingstid. Rettspraksis viser at 4 år er grensa for kor lenge bindingstida kan vare. Ved avtale om bindingstid så er det også vanleg å avtale kva det kostar å kjøpe deg ut av bindingstida. Typisk er det då slik at dersom du seier opp rett etter du er ferdig med kurset så blir du avkrevd for heile kurskostnaden, dersom du seier opp etter halve bindingstida så betalar du halve beløpet, osv. Eller at ein reknar ut kostnaden basert på eit erstatningskrav for avtale brudd som i praksis får omtrent same resultat.

Små kurs som berre kostar nokre titusenar er det mindre vanleg å avtale bindingstid på.

 

Det kan også nemnast at ettertrakta arbeidstakarar som blir rekruttert inn i ny jobb gjer avtale med ny arbeidsgiver om at dei betalar ut eventuell bindingstid for deg.

Så lenge du forheld deg til det som er avtalt og du varsler oppsigelse innanfor avtale oppsigelsestid så vil arbeidsgiver ikkje ha grunnlag for å kreve erstatning for kursutgifter utan at det er inngått eigen avtale om det.
Har du f.eks. prøvetid i 6 månedar så kan du seie opp med 14 dagars varsel, at arbeidsgiver har påkosta arbeidstakarar i prøvetid kursing er på arbeidsgivers risiko.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...