Gå til innhold

League of Legends-studioets skytespill heter Valorant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er positiv til det meste med unntak av CS-spillemodus. Jeg har ikke tålmodighet til eliminering. Håper også at det blir en fin bredde av våpenvariasjon enn et forsøk på realisme. Blir det custom games med type DM eller iallefall respawn lignende DoD eller Overwatch, så er jeg fornøyd. Eventuelt at jeg kan vandre fra ett game til det neste uten å vente på at runden blir ferdig.

Lenke til kommentar

De har nok vært lure her og jobber videre med stilen til CS:GO, og det ser man jo.
Liker denne  grafikk-stilen og estetikken bedre enn CS:GO sin, og liker absolutt at det er både aiming og abilities.
RIOT vet hva de driver med, så blir helt sikkert stort. Spesielt med fokus på servere, stabilitet og anti-cheat.

Gleder meg til å se hva de får til av dette.
Synes ikke Diabotical var spesielt underholdende for min del. Bra laget og midt i blinken for en liten del av gamers, ja. Men ikke for meg.

Endret av dmbardal
Lenke til kommentar
11 hours ago, Iki said:

Bare det at overwatch, selv etter flere år, ikke er balansert enda.

Samme med league.

I cs stiller alle likt.

Vel, ikke akkurat, man tjener jo seg opp penger og kan kjøpe bedre våpen. De gode blir bedre, kan man si. For å være ærlig, så skjønner jeg ikke fascinasjon av CS. Jeg syntes det var artig å spille noe med realistiske våpen i epoke hvor de største skytespillene var fantasifulle for å si det mildt (quake, unreal, half-life, tribes), men det er jo 20 år siden. Det er vel den "critical mass"-greia. Hvis du har nok folk som spiller, så er det i seg selv motoren for å holde på spillere, og rekruttere nye. 

Lenke til kommentar
tankbug skrev (29 minutter siden):

Vel, ikke akkurat, man tjener jo seg opp penger og kan kjøpe bedre våpen. De gode blir bedre, kan man si. For å være ærlig, så skjønner jeg ikke fascinasjon av CS. Jeg syntes det var artig å spille noe med realistiske våpen i epoke hvor de største skytespillene var fantasifulle for å si det mildt (quake, unreal, half-life, tribes), men det er jo 20 år siden. Det er vel den "critical mass"-greia. Hvis du har nok folk som spiller, så er det i seg selv motoren for å holde på spillere, og rekruttere nye. 

Om du skyter en som har et bedre våpen kan du plukke dette opp.

Jeg ser ikke for meg at man kan få en lignende situasjon i et spill hvor forskjellen går på hvilken karakter man spiller.

Ellers ville jo cs vært helt annerledes om du kunne starte med det våpenet du ville, noe det ser ut til at man gjør i dette spillet.

Hvem vil vel ikke være karakteren som har en pistol når motstanderen har en sniper?

Lenke til kommentar
Iki skrev (58 minutter siden):

Hvem vil vel ikke være karakteren som har en pistol når motstanderen har en sniper?

Avhengig av situasjon vil jo det ene våpenet være overlegent. Hvilket avhenger av situasjon. Som regel er det jo sånn i spill som er noen lunde balansert, at det blir litt stein-saks-papir over det hele.

Lenke til kommentar
XmasB skrev (1 time siden):

Avhengig av situasjon vil jo det ene våpenet være overlegent. Hvilket avhenger av situasjon. Som regel er det jo sånn i spill som er noen lunde balansert, at det blir litt stein-saks-papir over det hele.

Men i dette tilfellet er du låst til en karakter.

Se for deg at du skulle spille cs, og så ble låst til bizon mens det andre laget var låst til ak.

Lenke til kommentar
tankbug skrev (1 time siden):

Du er jo ikke låst, hvis du finner ut at din karakter er dårlig til å handle opp mot motstanderens valg, så kan du alltids endre. OW handler ikke bare om å unngå død for enhver pris.

Hvordan endrer du karakter i en kamp hvor du taper etter å ha dødd en enkelt gang??

Lenke til kommentar
39 minutes ago, Iki said:

Hvordan endrer du karakter i en kamp hvor du taper etter å ha dødd en enkelt gang??

Går tilbake til spawn hvis du merker at du ikke har en sjanse. Men ellers så taper du jo ikke om du dør én gang, folk dør jo hele tiden uten at omgangen er over.

Lenke til kommentar
tankbug skrev (56 minutter siden):

Går tilbake til spawn hvis du merker at du ikke har en sjanse. Men ellers så taper du jo ikke om du dør én gang, folk dør jo hele tiden uten at omgangen er over.

I overwatch ja.

Men i dette spillet så har du kun et enkelt liv.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Iki said:

I overwatch ja.

Men i dette spillet så har du kun et enkelt liv.

Jau, så jeg kan si meg enige i skepsisen din til dette nye spillet. Men jeg trodde vi diskuterte balanse-issues i OW. Men i dette spillet er sikkert de karakter-spesifikke egenskapene ikke så avgjørende som i OW da. Det funker vel i Apex Legends og i det nye Quake-spillet som er i beta, eller hva det er.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...