Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

Trackmania Nations gjenoppstår i ny versjon

Recommended Posts

Vil det være gratis slik Nations opprinnelig var? Det var en av grunnene til at så mange begynte å spille det. Jeg har spilt mange av TrackMania versjonene opp gjennom årene, men liker fortsatt Nations United best.

Utrolig kult spill husker jeg men de må virkelig samles rundt ett spill nå føler jeg. Det er 14 forskjellige versjoner av Trackmania nå. Skulle jeg startet å spille det igjen aner jeg ikke hva som er nyeste.

Annonse

Ubisoft er næblitt er skikkelig søppelbedrift. De går i fotspora til activision og ser på dei som et forbilde.

En forandring i spillbransjen er sårt trengt. En styring til en mer inoativ og kundevennlig måte å lage spill på. Og ikke dagens max profit jag. Der en skal gjør minst mulig for mest mulig penger.

Altså :oppfølger generaskonen: som vi kan kalle dagens AAA spillselskaper.

For min del er alle Trackmania spillene sin naming convention såpass rotete nå at jeg ikke lenger vet hva som er hva. Kombinert med verdens desidert verste launcher og in game menyer så fungerer ikke lenger spillene som de skal heller for min del pga. account rot fra deres side. Selv med steam kjøpte spill.

-----

- Jeg håper virkelig at dem ikke tar en "Blizzard" når dem nå lanserer denne "Remastered"-utgaven.

Jeg for min del koser meg tidvis med orginalen av "Trackmania Nations".

-----

Kjøpte også "Trackmania: Sunrise" back in the day, men må ærlig innrømme det at "Trackmania Nations" fortsatt er å foretrekke over sistnevnte.

-----

Edited by BizzyX78

1 hour ago, t3mpLarz said:

Ubisoft er næblitt er skikkelig søppelbedrift. De går i fotspora til activision og ser på dei som et forbilde.

En forandring i spillbransjen er sårt trengt. En styring til en mer inoativ og kundevennlig måte å lage spill på. Og ikke dagens max profit jag. Der en skal gjør minst mulig for mest mulig penger.

Altså :oppfølger generaskonen: som vi kan kalle dagens AAA spillselskaper.

De blir vel dratt ned på samme nivå som kundene sine.

The Settlers, Rainbow Six Siege, Anno, Starlink, Mario + Rabbids Kingdom Battle, Atomega, South Park. Dette er kun fra de siste to årene.

"– Vi har derfor valgt å lage et spill med flere sesonger, med en offisiell kampanje og en «dagens bane» som vi plukker ut fra det spillerne har laget. I tillegg planlegger vi å slippe Trackmania-oppdateringer ofte, med nye sesongbaserte byggeklosser og nye funksjoner."

Så de vil ha en typisk AAA betalingsmodell hvor alt fra A til Å koster penger. Dette utspillet får meg ikke akkurat gira på denne utgivelsen.