Gå til innhold

Trackmania Nations gjenoppstår i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubisoft er næblitt er skikkelig søppelbedrift. De går i fotspora til activision og ser på dei som et forbilde.

En forandring i spillbransjen er sårt trengt. En styring til en mer inoativ og kundevennlig måte å lage spill på. Og ikke dagens max profit jag. Der en skal gjør minst mulig for mest mulig penger.

Altså :oppfølger generaskonen: som vi kan kalle dagens AAA spillselskaper.

Lenke til kommentar

For min del er alle Trackmania spillene sin naming convention såpass rotete nå at jeg ikke lenger vet hva som er hva. Kombinert med verdens desidert verste launcher og in game menyer så fungerer ikke lenger spillene som de skal heller for min del pga. account rot fra deres side. Selv med steam kjøpte spill.

Lenke til kommentar

-----

- Jeg håper virkelig at dem ikke tar en "Blizzard" når dem nå lanserer denne "Remastered"-utgaven.

Jeg for min del koser meg tidvis med orginalen av "Trackmania Nations".

-----

Kjøpte også "Trackmania: Sunrise" back in the day, men må ærlig innrømme det at "Trackmania Nations" fortsatt er å foretrekke over sistnevnte.

-----

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
1 hour ago, t3mpLarz said:

Ubisoft er næblitt er skikkelig søppelbedrift. De går i fotspora til activision og ser på dei som et forbilde.

En forandring i spillbransjen er sårt trengt. En styring til en mer inoativ og kundevennlig måte å lage spill på. Og ikke dagens max profit jag. Der en skal gjør minst mulig for mest mulig penger.

Altså :oppfølger generaskonen: som vi kan kalle dagens AAA spillselskaper.

De blir vel dratt ned på samme nivå som kundene sine.

Lenke til kommentar

"– Vi har derfor valgt å lage et spill med flere sesonger, med en offisiell kampanje og en «dagens bane» som vi plukker ut fra det spillerne har laget. I tillegg planlegger vi å slippe Trackmania-oppdateringer ofte, med nye sesongbaserte byggeklosser og nye funksjoner."

Så de vil ha en typisk AAA betalingsmodell hvor alt fra A til Å koster penger. Dette utspillet får meg ikke akkurat gira på denne utgivelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...