Gå til innhold

eSIM AppleWatch - Hvorfor så stort problem å få til (OneCall)?


Anbefalte innlegg

Hei,

Denne posten omhandler eSIM til AppleWatch fra forskjellige tilbydere. Meg bekjent (meng jeg har ikke undersøkt godt) er det kun Telenor som tilbyr eSIM til AppleWatch. Hva er grunnen til dette?

Spesielt OneCall. Jeg kontaktet dem for to år siden og fikk da beskjed om at de var i dialog med Apple. Jeg kontakter dem i dag og de er fremdeles i dialog, ingen ny info. Dette stoler jeg jo selvsagt ikke på, dvs. "dialog" betyr kanskje at de har sendt en mail for noen år siden og venter på svar. Hvorfor går ting så utrolig tregt? Innen eSIM er på plass så har det vel kommet en ny teknologi.... 

 

Dersom noen jobber hos forskjellige tjenesteleverandører med litt info, gi meg gjerne en forklaring ? Jeg forstår ikke dette..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Anterialis said:

Hei,

Denne posten omhandler eSIM til AppleWatch fra forskjellige tilbydere. Meg bekjent (meng jeg har ikke undersøkt godt) er det kun Telenor som tilbyr eSIM til AppleWatch. Hva er grunnen til dette?

Spesielt OneCall. Jeg kontaktet dem for to år siden og fikk da beskjed om at de var i dialog med Apple. Jeg kontakter dem i dag og de er fremdeles i dialog, ingen ny info. Dette stoler jeg jo selvsagt ikke på, dvs. "dialog" betyr kanskje at de har sendt en mail for noen år siden og venter på svar. Hvorfor går ting så utrolig tregt? Innen eSIM er på plass så har det vel kommet en ny teknologi.... 

 

Dersom noen jobber hos forskjellige tjenesteleverandører med litt info, gi meg gjerne en forklaring ? Jeg forstår ikke dette..

Telia og Telenor og Phonero (bedrift) har eSIM til Apple Watch.

Siden OneCall er datter til Telia, tipper jeg at Telia prøver å beholde eSIM som fordel til dyrere abo så langt så mulig. Samme gjelder Talkmore som er datter til Telenor.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...