Gå til innhold

Kvalmende oppførsel


Anbefalte innlegg

Det er sikkert flere som har sett at Vision Norge har sagt at om du donerer til tv stasjonen 2020 nkr er du trygg fra viruset. https://www.nordlys.no/norsk-kristen-tv-ber-foreldre-gi-penger-mot-at-barna-blir-beskyttet-mot-koronaviruset/s/5-34-1271856

Durex, Marthas Boy-toy har også laget en medesin som skal stoppe viruset. https://www.dagbladet.no/kultur/gir-smitterad-og-oppskrift-pa-hjemmelaget-antibac/72193865

Eier ikke religiøse skam når det kommer til utnytting av folk?

Jeg er spent på om noen vil forsvare oppførselen till disse svindlerne

Endret av Grynte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
12 minutes ago, Grynte said:

Set er sikkert flere som har sett at Vision Norge har saget at om du donerer til tv stasjonen 2020 nkr er du trygg fra viruset. https://www.nordlys.no/norsk-kristen-tv-ber-foreldre-gi-penger-mot-at-barna-blir-beskyttet-mot-koronaviruset/s/5-34-1271856

Durex, Marthas Boy-toy har også laget en medesin som skal stoppe viruset. https://www.dagbladet.no/kultur/gir-smitterad-og-oppskrift-pa-hjemmelaget-antibac/72193865

Eier ikke religiøse skam når det kommer til utnytting av folk?

Jeg er spent på om noen vil forsvare oppførselen till disse svindlerne

Det verste er at det finnes utrolig naive folk som biter på dette. Det gir grobunn for enda flere svindlere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Sydvest skrev (16 minutter siden):

Helt idiotisk. Jeg har faktisk konkret informasjon fra drømmer som tilsier at viruset kommer til å utslette alle som ikke tror på profeten. Ingen vei tilbake, og vi som er herrens disipler vil igjen få vitne hans storhet!

Du glemte å si hvilken profet! Jeg er livredd for å velge fil her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Durek er en briljant sjarlatan, men Visjon Norge briljerer med sin nedrighet. En ting er å benytte seg av folks godtroenhet, som Durek gjør. Men Visjon Norge går lenger enn det, for de misbruker folks tro på Gud til egen vinning, det er noe mye mer enn det Durek gjør. Det er ondskap i det godes navn.

Lenke til kommentar

Nåda, nåda. Jeg er ikke enig i slike metoder for å samle inn til kristne formål, men jeg er heller ikke enig i Norsk Tippings metoder for å samle inn til idrett, kultur og humanitære formål. Ingen av delene blir svindel av den grunn, begge er helt lovlig metode for å reise midler. 

Forteller noen at norsk tipping driver svindel har de fortalt om sin lave toleranse for idrett, kultur og humanitær virksomhet drevet for lovlig innsamlede midler , forteller noen at Visjon Norge driver svindel har de også fortalt om sin presis like lave toleranse for kristen virksomhet drevet  for lovlig innsamlede midler. Ingen av disse kan med noen som helst rett kalle seg tolerante personer og i motsetning til sportsfolk pg kulturinteresserte er også kristne spesifikt forbudt i norsk (og EU/EØS-juss) å diskriminere. 

Lenke til kommentar
Vest skrev (3 minutter siden):

Nåda, nåda. Jeg er ikke enig i slike metoder for å samle inn til kristne formål, men jeg er heller ikke enig i Norsk Tippings metoder for å samle inn til idrett, kultur og humanitære formål. Ingen av delene blir svindel av den grunn, begge er helt lovlig metode for å reise midler. 

Forteller noen at norsk tipping driver svindel har de fortalt om sin lave toleranse for idrett, kultur og humanitær virksomhet drevet for lovlig innsamlede midler , forteller noen at Visjon Norge driver svindel har de også fortalt om sin presis like lave toleranse for kristen virksomhet drevet  for lovlig innsamlede midler. Ingen av disse kan med noen som helst rett kalle seg tolerante personer og i motsetning til sportsfolk pg kulturinteresserte er også kristne spesifikt forbudt i norsk (og EU/EØS-juss) å diskriminere. 

Nei det blir ikke det samme.

Drøyt å sammmenligne tipping med sjarlataner som prøver å presse og skremme folk til å gi penger, med falske løfter og lovord. Det er faktisk svindel.

Norsk tipping er noe helt annet. Der vet man at man satser penger, men så er det faktisk mulig å vinne.

Lenke til kommentar
Vest skrev (22 minutter siden):

Nåda, nåda. Jeg er ikke enig i slike metoder for å samle inn til kristne formål, men jeg er heller ikke enig i Norsk Tippings metoder for å samle inn til idrett, kultur og humanitære formål. Ingen av delene blir svindel av den grunn, begge er helt lovlig metode for å reise midler. 

Vel, norsk tipping lover verken bedre helse, mindre sykdom eller annet for pengene du tipper for, alt de lover er en viss sjanse for å tjene på det, sjansen informerer de deg om.

Norsk tipping leverer først og fremst en sjanse til å vinne, noe de viser flere ganger i uken at de faktisk leverer.

Visjon Norge har ingen belegg for å påstå at de kan beskytte deg mot sykdom for penger, noe de jo lover. Altså lover de noen de ikke kan holde eller har noe som helst kontroll over. Det er svindel når de selger en tjeneste de ikke kan eller engang forsøker å levere.

For å dra en sammenligning, så kunne norsk  ikke holdt noen trekning og ikke betalt ut ei krone til noen og da vært på samme nivå som visjon Norge 

 

Theo343 skrev (4 minutter siden):

Omtrent like forkastelig som slankepiller og andre piller hvor man lover underverker og er lov å reklamere for på TV :)

Med slankepiller får man i det minste ett produkt, visjon norge leverer bare en tom lovnad. Som å selge slanking. bare sende oss penger og bli slank uten videre..

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...