Gå til innhold

Borderlands 3 til Steam neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det kan også sende signalet om hvor viktig det er å gjøre det tilgjengelig over alt med en gang hvis det viser seg at tallene hos Epic er lavere enn hva de ville vært hos Steam eller om sluppet hos alle samtidig, og at det så nå har gått så lang tid at spillet er blitt uinteressant hos resten som har ventet. Selv er jeg i siste kategorien, har mistet piffen og gått videre til andre ting, hypen er borte før jeg en gang har kjøpt/prøvd spillet. Samme gjelder for Metro Exodus for min del. Hvem vet, kanskje en dag på salg i fremtiden, men også sannsynligvis ikke.

Lenke til kommentar
Marfu skrev (4 timer siden):

...hvis det viser seg at tallene hos Epic er lavere enn hva de ville vært hos Steam eller om sluppet hos alle samtidig, og at det så nå har gått så lang tid at spillet er blitt uinteressant hos resten som har ventet...

Hvordan kan man vite dette om man ikke har gjort begge deler med samme spill?

Lenke til kommentar

Man kan anslå slikt basert på tidligere erfaringer, men dette kan man ikke gjøre med sikkerhet helt enda, det ligger enda litt fremover i tid når man ser resultater av salg på andre plattformer. Samtidig har de nok allerede en viss ide om eksklusivitetsavtalen har vært en suksess eller ikke.

PS: Beklager at sitater ikke ser ut til å virke på mobil/gamer.no selv og jeg alltid trykker på «svar».

Lenke til kommentar
Marfu skrev (3 timer siden):

 

PS: Beklager at sitater ikke ser ut til å virke på mobil/gamer.no selv og jeg alltid trykker på «svar».

Om du trykker på "gå til forum tråden" øverst over kommentarfeltet så vil sitater og svar fungere langt bedre.

Det fungerte fint tidligere, men har i det siste blitt ganske dårlig.

 

Marfu skrev (3 timer siden):

Man kan anslå slikt basert på tidligere erfaringer, men dette kan man ikke gjøre med sikkerhet helt enda, det ligger enda litt fremover i tid når man ser resultater av salg på andre plattformer. Samtidig har de nok allerede en viss ide om eksklusivitetsavtalen har vært en suksess eller ikke.

Tja, det er mange faktorer som kan spille inn.

Ble spillet solgt nært lanseringen av et annet stort spill?

Er folk lei serien?

Var der et eller to dårlige reviews?

Osv.

Man kan tippe et spill vil selge omtrent like godt som det forrige i serien, men det er like sannsynlig at det ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...