Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Friends with benefits, plutselig stopp


Gjest 72838...633

Anbefalte innlegg

Gjest 72838...633

hei

Tilbake i slutten av september, så møtte jeg ei jente på fest hjemme hos meg og ting eskalerte og vi hadde sex. Hun ble til neste morgen hvor vi hadde mer sex og dusjet sammen. La hverandre til på face og snapchat og begynte å tilbringe en del tid sammen som alltid førte til sex. Vi pratet en del sammen om dette og begge var enige om at vi kun var friends with benefits og ikke noe mer. Vi har det morsomt sammen, bra sex hvor vi begge får utløp for våre kinks og hva vi liker. Dette forsatte frem til midten av desember før det plutselig stoppet helt opp og har ikke sett henne siden, men vi har kontakt. 

Hun er 19 og jeg 24, men vi begge bor hjemme fortsatt, men foreldrene våres var mye bortreist på denne tiden, så dette var ikke noe problem og vi bor bare 7-8 minutters gange unna hverandre. Men hver gang jeg spør om hun vil ha besøk eller har lyst til å komme på besøk, så får jeg alltid en unnskyldning om at foreldrene er hjemme, at hun er opptatt eller ikke er hjemme. Samtidig, så har hennes initiativ til å ta kontakt dødd helt ut. 

Jeg føler litt at hun unngår meg eller ikke har lyst lenger. Jeg er veldig glad i sex og kos, og det var veldig fint å ha noen å dele dette med både i helger og i uke dager etter jobb. Når vi møttes hadde hun nesten akkurat kommet ut av et langt forhold, men nå føler jeg samtidig at jeg bare var en hun kunne ligge med og bruke for å komme over eks'en. 

Noen som har tips eller forslag til hva som kan ha skjedd eller til hvordan jeg kan ta det opp med henne? Møter ellers lite jenter, og savner dermed det jeg hadde med henne. 

Anonymous poster hash: 72838...633

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 72838...633
selv94 skrev (3 minutter siden):

Du kan starte med å finne ut av hva du egentlig vil ved å ha kontakt med henne, og så være ærlig og si hva slags forventninger du har. Så får du se hva hun svarer.

jeg ønsker å gå tilbake til det vi hadde. Både med sex, kos, selskap og noen å bare det morsomt med uten særlig forpliktelser. Når jeg har vært med hu, så var det da jeg virkelig klarte å slappe av mellom jobb, studie, trening 

qAkiba skrev (4 minutter siden):

Høres jo ut som du har rett i at hun ikke vil helt lenger akkurat nå. Det kan endre seg ganske plutselig, sånt. Men du burde jo prøve å få tatt en ordentlig prat med henne om det, hun er den eneste som har svaret her.

Hvis hun ikke har lyst lenger, så burde jo hun si det istendenfor å vente på at jeg eventuelt ta hintet. Jeg hadde satt pris på at hun hadde fortalt det og ikke gi meg falske forhåpninger om at vi kanskje kan møtes til helga f.eks

Anonymous poster hash: 72838...633

Lenke til kommentar
Gjest 72838...633
selv94 skrev (53 minutter siden):

Liker du henne som person, og er du interessert i å bli kjent med henne? Vær tydelig når du forteller henne hva du vil. 

Føler at jeg kjenner henne, og vi kan fint prate om mer personlige ting uten at det blir kleint eller rart og jeg stoler på henne sånn sett. Liker henne som person da hun alltid har godt humør og klarte å bedre dagene mine når jeg ikke hadde det. Hun kan le og prate og surre rundt. 

Selv så ønsker jeg egentlig et forhold, men  hun gjorde det ganske tydelig at hun var ikke på utkikk etter nytt forhold og ville at vi heller at vi skulle være friends with benefits. Det var greit for min del, men etterhvert så begynte det å føles som et forhold, så kanskje det skremte henne, eller at hun begynte å få følelser for meg? kanskje derfor det har blitt så stille fra henne?

Anonymous poster hash: 72838...633

Lenke til kommentar

1) Det -kan- hende ho tester deg ut og ser hvor tålmodig og selvsikker du er. Men mest sannsynlig:

2) Har ho finni seg noen andre, eller vil være aleine en stund av grunner som er umulig å finne ut av. Kanskje ho bare vil ha litt fred og tenke.

Med sånne flyktig forhold, så vet du aldri når det tar slutt. Dét er risikoen du tar. Bare å begynne å se hva annet som finnes. Don't waste your time.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest d86ef...5f3
Gjest 72838...633 skrev (19 timer siden):

Noen som har tips eller forslag til hva som kan ha skjedd eller til hvordan jeg kan ta det opp med henne? Møter ellers lite jenter, og savner dermed det jeg hadde med henne. 

Anonymous poster hash: 72838...633

Ja. Slutt å kontakte henne. Finn deg en som vil være kjæreste med deg. 

Anonymous poster hash: d86ef...5f3

Lenke til kommentar
qAkiba skrev (På 26.2.2020 den 19.30):

Høres jo ut som du har rett i at hun ikke vil helt lenger akkurat nå. Det kan endre seg ganske plutselig, sånt. Men du burde jo prøve å få tatt en ordentlig prat med henne om det, hun er den eneste som har svaret her.

Nei, det endrer seg ikke plutselig. Hadde hun vært interessert i noe mer hadde hun gjort det klart og vært mer på. Her har det dukket opp et nytt eventyr, eller så er det eksen som er inne i bildet igjen. Fullt mulig hun kommer krypende tilbake til TS når hva enn hun nå holder på med dabber av igjen, men det varer uansett ikke lenge. TS bør ha 4-5 andre damer i rotasjonen sin og knapt registrere at denne ene plutselig forsvant. Han må la henne ta kontakt igjen, og det gjør hun dersom hun faktisk ønsker kontakt.

Endret av coffeee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 72838...633

TS her

spurte hun i går om hun ville komme på besøk og avtalte at hun heller kunne komme i kveld etter jobb. Hun ble ferdig på jobb og det gikk en stund før jeg fikk en melding. hun var litt sliten etter jobb i dag og spurte om vi heller kunne ta det en annen dag. svarte bare med et kort "ja"

Anonymous poster hash: 72838...633

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvordan gikk det? 
Hvis en slik situasjon går utover sjelefreden din er det bare to alternativer. 
1) Gå videre i livet 
2) Spør henne hva som skjer. Da bør du ha funnet ut av hva du selv vil først. 
"Hei, det kan hende jeg leser situasjonen feil, men det virker som at du ikke er så interessert lenger. Det er helt fair, men setter pris på en heads up."

Lenke til kommentar
Gjest 72838...633
Capa Barsavi skrev (3 timer siden):

Hvordan gikk det? 
Hvis en slik situasjon går utover sjelefreden din er det bare to alternativer. 
1) Gå videre i livet 
2) Spør henne hva som skjer. Da bør du ha funnet ut av hva du selv vil først. 
"Hei, det kan hende jeg leser situasjonen feil, men det virker som at du ikke er så interessert lenger. Det er helt fair, men setter pris på en heads up."

jo, jeg sendte henne en melding å lurte på hvordan vi gikk fra å se hverandre ofte til aldri. fikk til svar at hun hadde vært syk og vært med venner. dette er en stund siden nå da, litt senere skulle hun komme på besøk etter jobb, men da var hun for sliten. Her i helgen for to uker siden, så hadde vi avtalt at hun kunne komme lørdag kveld. satt hjemme og venta da jeg plutselig fikk melding om at det var skjedd noe hjemme, så hun kunne ikke komme. 

så lurer nå på å bare gi faen...

Anonymous poster hash: 72838...633

Lenke til kommentar
Gjest 72838...633
Taurean skrev (På 20.5.2020 den 0.05):

Kom deg videre. Leit etter noen andre.
 

 

når man ikke har så mange venner og heller ikke så veldig flaks på tinder eller match og utesteder som har vært stengt, så er det litt vanskelig å gå videre. sagt til meg selv at nå er det over, hun "kan" aldri og tar eller ikke initiativet, så da vil hun mest sannsynlig ikke lenger heller. 

det jeg ikke skjønner er hvorfor det skal være så vanskelig for jenter å si at de ikke er interessert, for å heller komme med unnskyldninger. 

Anonymous poster hash: 72838...633

Lenke til kommentar
Gjest 72838...633 skrev (18 minutter siden):

når man ikke har så mange venner og heller ikke så veldig flaks på tinder eller match og utesteder som har vært stengt, så er det litt vanskelig å gå videre. sagt til meg selv at nå er det over, hun "kan" aldri og tar eller ikke initiativet, så da vil hun mest sannsynlig ikke lenger heller. 

det jeg ikke skjønner er hvorfor det skal være så vanskelig for jenter å si at de ikke er interessert, for å heller komme med unnskyldninger. 

Anonymous poster hash: 72838...633

Akkurat dét kan jeg være enig i da. Jeg tror nok dessverre det er fordi de alltid har 10 eller flere som er interessert, og dermed ofte blir fristet til å velge andre. Og sånn går karusellen rundt.

Derfor er det bedre å prøve å finne et stabilt og fast forhold, og oppfordre alle andre til å gjøre det samme. Da får ikke psykopater med moralsk forkastelige verdier grobunn til slutt, samfunnet blir trygt og stabilt. Man går ikke rundt og lurer på om dama si eller noen andre er utro og sånne ting.

Dette har med psykologi og integritet å gjøre, og det burde vi lære om helt fra første klasse i barneskolen, da disse tingene er i utivkling. Men staten synes heller det er viktigere at fritt marked får spille fritt, så får vi helsevesen, tidlig graviditet, ødelagte familier, dårlig økonomi, prostitusjon (er det jo mer og mer av, "finansiere studier") og ødelagt ungdomstid for mange. Og ikke minst psykologisk usikkerhet rundt dette temaet. For meg er også rundbrennere veldig usikre. De fleste bruker det som en fordel og en valuta som de kan bruke for å undertrykke andre og måle seg selv med andre, noe som for meg er et tegn på psykopati. Jeg er heldig med økonomi, men jeg går ikke og vifter med en bunke sedler foran en fattig hjemløs for dét. Samme med alt annet jeg er heldig i. Prøver å være empatisk uansett situasjon. Dét er det mange som glemmer når det kommer til forholdsliv, som du nå har opplevd.

Så det er viktigere for staten at vi pugger algebra, brøk og diktanalyse i 13 år, enn å kutte ut 10-20% av dette og lære littegrann om livet, psyken og verdier. Tydeligvis.

I hennes tilfelle velger jeg å tro det er det mer usikkerhet da, og jeg tror det er mest fordi ho ikke vil såre deg. Men det beste hadde jo vært om dere eventuelt fant ut om dere skulle starte et forhold eller ikke. Om dere "passer sammen" eller ikke. Da er det liksom ingen tvil. Ikke denne surringa rundt grøten.

Så du må bli et mer proaktivt menneske på dette området, og oppfordre andre til å bli det samme. Ta grep, finne et forhold og sørge for at det er bærekraftig. Ingen mer surring rundt ^^

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...