Jump to content
Kåre Krapp

Telenor IPTV Ny Software mangler favorittlister

Recommended Posts

Etter oppdatering til ny software/OS i T-WE box, fikk jeg mulighet til å importere favoritter fra forrige software og mine 5 favorittlister dukket opp. Jeg hadde Norske som en favoritt, nyheter som en annen sport som en tredje og dokumentarer som en fjerde etc etc. Valgte å begynne med å importere den norske favorittlista og gikk tilbake for å importere den neste favorittlista. Da så jeg med vantro at det ikke var noen flere der. Etter en del leting og fikling i menyen har både jeg og min nabo nå innsett at man bare kan ha en stk favorittliste i tillegg til "alle kanaler" Man kan legge til og trekke fra kanaler fra denne lista, men det er jo fullstendig skandale å ikke kunne opprette så mange custom favorittlister med custom favorittlistenavn man ønsker. Har t-we boks 1, den nest nyeste boksen. Synest forøvrig at den nye brukeropplevelsen er bob-bob, men det verste er bortfallet av favorittlister.  Flere som har noen problemer/tanker rundt dette?

Nye "favorittliste" lenke

Edited by Kåre Krapp

Har vel egentlig aldri brukt flere favorittlister, men i stedet hatt en der jeg har sortert kanalene slik at de i større grad står i grupper innenfor kategorier - evt. ikke tatt bort kanaler jeg aldri ser behovet for å ha.