Gå til innhold

Star Citizen-utvikleren og Crytek legger endelig ned stridsøksen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har kommet for å skrike om at dette er en scam enda? Overraskende.

 

 

PS: Ingen fanatisk tilhenger av spillet. Støttet det i starten med noen kroner fordi jeg likte det jeg så.

Kommer det noe ut av det, så flott, kommer det ingenting ut av det så har jeg ikke tapt mer enn jeg tåler.

Jeg bare venter og ser.

 

Endret av Randalf the Black
Lenke til kommentar

Siden det kom en negativ kommentar får jeg gi litt motgift: kjøpte nylig dette, og har hatt fantastisk mye gøy med alfaversjonen som kan kjøpes nå. Grafisk er det helt nydelig (Digital Foundry kjører en serie på det nå). Det har endel brukbart gameplay, og er i praksis et MMO med god flerspiller.

Hvis man aksepterer at reisen med å utvikle dette vil ta enda 3-4 år kan det være absolutt verdt prisen allerede nå. Å si at dette er en svindel er klassisk internettull. Sjekk noen videoer på YouTube og strømmer på Twitch hvis du lurer på hva status faktisk er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spillet er aldeles ikke en scam, men selskapet bak sitter nok med en av historiens flaueste bruk av ressurser. Å kaste bort 2,5 milliarder kroner på et spill som er så lite er helt eventyrlig og uten sidestykke i spillhistorien.

Så det er ikke rart at folk kaller det en scam. Med en helt vanlig AAA utvikler bak rattet hadde nok spillet hatt 50 ganger mer content.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får se Digital Foundrys sin serie av det tekniske i spillet. Tror det vil vise at SC bryter grenser som en etablert og utgiver støttet spillstudio, ikke har prøvd seg på enda.. Dette blir neste generasjon mmo/fps, og jeg vil heller kalle det AAAA spill. Men å utvikle dette vil ta tid, og ikke alle hindre er løst enda :)

Lenke til kommentar

Har du sett på videoer av spillet nylig? Tror eneste måten man ikke kan like spillet på er hvis man generelt ikke liker sci-fi. Spillet er banebrytende på flere måter og det koster penger å ha 400+ utviklere i drift i så mange år. Det er ihvertfall det mest imponerende spillet jeg har sett i mine 37 år så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg begynner også å lure på den mentale tilstanden til folk som fremdeles kjøper pixler og dill til dette spillet etter alle disse årene.

Dette spillet kommer aldri til å komme i nærheten av den hårete visjonen de har for det, og det kommer til å bli sluppet som et bugget makkverk sannsynligvis lenge før det er klart for lansering. De kommer til å gå tom for penger, og da slippes det som early access. Garantert!

Det jeg har sett av dette spillet til nå er en tech demo. Elendig optimalisering og bare bugs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ludo^.^ skrev (1 time siden):

Jeg begynner også å lure på den mentale tilstanden til folk som fremdeles kjøper pixler og dill til dette spillet etter alle disse årene.

Dette spillet kommer aldri til å komme i nærheten av den hårete visjonen de har for det, og det kommer til å bli sluppet som et bugget makkverk sannsynligvis lenge før det er klart for lansering. De kommer til å gå tom for penger, og da slippes det som early access. Garantert!

Det jeg har sett av dette spillet til nå er en tech demo. Elendig optimalisering og bare bugs.

Spillet er jo allerede i nærheten av den visjonen som folk betalte for.

Den siste delen av kommentaren din sier jo sitt, du har ikke sett noe særlig av spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ludo^.^ skrev (1 time siden):

Jeg begynner også å lure på den mentale tilstanden til folk som fremdeles kjøper pixler og dill til dette spillet etter alle disse årene.

Dette spillet kommer aldri til å komme i nærheten av den hårete visjonen de har for det, og det kommer til å bli sluppet som et bugget makkverk sannsynligvis lenge før det er klart for lansering. De kommer til å gå tom for penger, og da slippes det som early access. Garantert!

Det jeg har sett av dette spillet til nå er en tech demo. Elendig optimalisering og bare bugs.

Hvordan kan du sitte å si at det er elendig optimalisering når spillet er i alpha og det ikke har vært noen spill i nærheten av hva Star Citizen leverer her? Nærmeste du kommer er Elite Dangerous men det er milevis unna hvor avansert Star Citizen er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (13 timer siden):

Mine tanker går ut til de som gir dette spillet penger :)

Jaja, de våkner nok snart :D

(Forventer masse motstand fra de hardeste backerne under her som har gitt tusenvis av kroner til dette spillet :D ) (flaue og hissige :D )

Så lett å bare si at alle som støtter det spillet er blinde og har investert masse penger. 

Mange har ikke investert noe, eller kun kjøpt den billigste versjonen. Hva sier du til de som brukte noen få hundrelapper og fått mye verdi for pengene? Går tankene dine ut til oss også? 

Jeg har allerede fått mer for pengene med Star Citizen med den billigste pakken enn jeg fikk av å kjøpe The Witcher 3. 

Kommentaren din er flåsete og arrogant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...