Gå til innhold

Nesten 1500 passasjerer kommer seg ikke til Norge på grunn av sandstorm på Kanariøyene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg har bestilt flybilletter blir jeg bombardert med SMS’er og ePoster med tilbud om leiebil, hotell, mat og så videre; alt som flyselskapene kan tjene penger på. Hvorfor er det da så vanskelig å gi passasjerene litt mer informasjon om utsikter og ventetider – noen som ble intervjuet fortalte at de fikk bedre informasjon på P4 i Norge enn de fikk fra flyselskapet.

.

Jeg har flere ganger vært utsatt for tilsvarende situasjoner og det virker som om det er flyselskapenes policy at passasjerene skal sitte i uvisshet og vente på flyplassen, dermed er de klar på et øyeblikks varsel når selskapet finner det for godt å gjøre noe. Et par ganger har jeg blitt sittende i et halvt døgn om bord på flyet – det er ikke særlig trivelig (især for barnefamilier og deres omgivelser).

.

Flyselskapene ofrer hensynet til kundene for å kunne minimalisere sine egne problemer.

 

Endret av Per Magus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...