Gå til innhold

ny pc, lever denne opp til "the hype" ?


Ursidae

Anbefalte innlegg

vurderer ny laptop siden den jeg har nå er noe fucka. 
dette er bare litt av det som er galt med den, skjerm kabel har måtte byttes 2 ganger, kjører varm selv med de enkleste spill selv etter gjennomblåsing.  og er nå rett og slett drittlei, den kosta meg 8tusen  4-5 år siden og nå er det på tide med en oppgradering fra "billige gaming pc'er"

 

så vurderer denne https://www.elkjop.no/product/outlet/data-demovarer/120334/lenovo-legion-y740-15-6-barbar-gaming-pc-sort
men lever den opp til "hypet"? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ilpostino skrev (Akkurat nå):

løp og kjøp som de sier. :tease:

Skal jeg sette fingeren på noe er det "bare" 1080p oppløsning på den. Men ellers ser den ganske vass ut.

jaja greit nok det, er "full hd" på den jeg har nå og den er jo mer enn klar nok til det jeg trenger. trenger ikke 4k når jeg sitter en halvmeter unna akkurat ?

Lenke til kommentar
Ursidae skrev (15 minutter siden):

jaja greit nok det, er "full hd" på den jeg har nå og den er jo mer enn klar nok til det jeg trenger. trenger ikke 4k når jeg sitter en halvmeter unna akkurat ?

Holder vel med 1080p på en så liten skjerm, og det passer fint til GPU. Ytelsen på 2070 Max-q yter omtrent som GTX 1070, desktop.

Lenke til kommentar
Villfaren skrev (3 minutter siden):

Ettersom eg har forstått det så er det jo akkurat da en trenger det

vel, har 1080p nå og den er mer en god nok, kan jo alltids koble til en ekstern skjerm hvis jeg absolutt trenger det ? er ikke særlig elitist når det kommer til slikt :D vil ha en god pc, ikke en perfekt en ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...