Gå til innhold

Noen som har handlet på MEGABILLIG.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har latt meg lure! :thumbs:

 

Men det som er så synd folkens, er at jeg har nesten daglig kontakt med fyren, så det skal ikke stå på kontakten. Får spilleren like over nyttår (får satse på det ;) )

 

Det er ikke så enkelt som å levere inn produktene til pioneer norge nei. De vil rett og slett ikke ta imot disse produktene. får satse på at de holder da :p

 

Det med radioen, de som har amerikansk radio fungerer ikke norge, men noen av de inne der fungerer i norge. den skanner bare partall, og ikke oddetall som det sendes på i norge. Men det er jo så enkelt som å vri på noen potmetre inne i spilleren vil jeg tro? :innocent:

 

 

Kan fortelle åssen det går da vettu.

Lenke til kommentar
når trådstarter har 2 poster og en som seinere er noe positiv til webshopen har 1 post, kan jeg ikke hjelpe for at jeg blir litt mistenksom...

 

Ser ut som reklame for meg, om enn dårlig reklame ettersom folk på dette forumet ikke lar seg lure så lett.

tenkte det samme, men velger å holde stridsøksen skjult en liten stund til:)

Lenke til kommentar
HALLO?

 

Disse prisene var forhodsvis rimelige. Når det gjelder garanti er ikke det noe problem, da kontakter man nemmelig bare pioneer norge, eller europa, og får tingene fikset.

Sant det, men det er også greit om butikken man kjøper fra er forholdsvis seriøse og faktisk følger kjøpsloven. Det er de som i bunn og grunn er ansvarlige for det de selger.

Lenke til kommentar
når trådstarter har 2 poster og en som seinere er noe positiv til webshopen har 1 post, kan jeg ikke hjelpe for at jeg blir litt mistenksom...

 

Ser ut som reklame for meg, om enn dårlig reklame ettersom folk på dette forumet ikke lar seg lure så lett.

bare så det er sagt så har jeg ingen forbindelse med Megabillig.com. bakgrunnen for posten var at dette temaet har vert diskutert på bilforumet før, derfor så linket jeg til tråden så alle kunne gjøre seg opp en mening selv.

Jeg leste et annet sted i denne posten at pioneer norge ikke vil reparere disse produktene. Det er ikke rart siden de taper på paralellimporten. (vil vel heller selge en spiller til 3000 til forhandler her en 2000 i asia en plass). siden dere her på forumet er snare til og rope "UlV" så må jeg vel også nevne at jeg heller ikke har handlet Stereo av Megabillig, men uttaler meg på grunnlag av tråden på Bilforumet.

 

-Frode

 

(Nå med 2 poster og dermed dobbelt så troverdig ;) )

Lenke til kommentar

Da er jeg noen ganger mer troverdig enn deg :thumbup:

Har nå lest gjennom hele tråden på bilforumet. Har bare sett en som har klaget på kjøp fra han, han fekk tråden sin stengt pga useriøsitet. En annen forhandler kom med anklagelser om at det var gamle deler i nye chassis, dette beviste han ikke på noen måte skikkelig. Ut ifra det jeg leste i diskusjonen kunne jeg nok bestilt fra megabillig.com. Men skulle uansett ønske at han som svarte i tråden for megabillig, svarte litt mer fyldig og på en litt mer saklig måte.

Lenke til kommentar
Jeg har snakket med en fyr som besillte derifra. Det som viste seg var at varen ikke var fortollet inn og at han da måtte betale straffegebyr og tollinga. Kanskje det er det som gjør tingene derifra så "megabillige"?

De sier i tråden på bilforumet at om dette skjer skal du sende pakken til dem. Hva dette innebærer er jeg ikke sikker på, men kanskje er det lurt å spørre dem skikkelig om det pr mail før du bestiller

Lenke til kommentar
bare så det er sagt så har jeg ingen forbindelse med Megabillig.com. bakgrunnen for posten var at dette temaet har vert diskutert på bilforumet før, derfor så linket jeg til tråden så alle kunne gjøre seg opp en mening selv.

Jeg leste et annet sted i denne posten at pioneer norge ikke vil reparere disse produktene. Det er ikke rart siden de taper på paralellimporten. (vil vel heller selge en spiller til 3000 til forhandler her en 2000 i asia en plass). siden dere her på forumet er snare til og rope "UlV" så må jeg vel også nevne at jeg heller ikke har handlet Stereo av Megabillig, men uttaler meg på grunnlag av tråden på Bilforumet.

 

-Frode

 

(Nå med 2 poster og dermed dobbelt så troverdig ;) )

Da får jeg bare beklage. Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev, er at det har vært så sinnsykt mye egenreklame på dette forumet av folk med 1 post osv. Så derfor har folk her blitt litt mistenksomme, og jeg var kanskje litt rask til å anklage noen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...