Gå til innhold

OnePlus 8-specs lekket, 120Hz-skjerm og 50W-lading er bare noe av godbitene


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (Akkurat nå):

Det er en ting, men de har også økt MSRP fra $669 til $899 fra forrige generasjon. Spørs om de overlever i det prissjiktet, hovedattraksjonen med Oneplus var jo gode telefoner til lavere pris. Nå har de bare gode telefoner.

Snapdragon 865 er et stort stepp opp prismessig.

Lenke til kommentar
Lakus skrev (11 minutter siden):

Det hjelper ikke for meg som forbruker, gitt. Samme for meg hvor prisøkningen kommer fra, da det er jeg som må betale uansett.

Jo visst gjør det det! Forbrukeren får en sprekere "motor" som kan/klarer mer enn tidligere "motorer".

Endret av nor50
Lenke til kommentar

  

nor50 skrev (6 minutter siden):

Jo visst gjør det det! Forbrukeren får en sprekere "motor" som kan/klarer mer enn tidligere "motorer".

 

 

For meg spiller ikke hastighetsforskjellen mellom 7t Pro og 8 Pro like mye rolle som 5000kr. Jeg har veldig lyst på trådløs lading i min neste telefon, og lanseringen av 8 serien er det jeg har ventet på i to måneder. Men som sagt. 5000kr mer enn 7t Pro. Det er ikke lite. Jeg kan kjøpe meg en brukt Hermann Miller Aeron og en 7t Pro til samme pris som èn 8 Pro.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lakus skrev (2 timer siden):

  

 

 

For meg spiller ikke hastighetsforskjellen mellom 7t Pro og 8 Pro like mye rolle som 5000kr. Jeg har veldig lyst på trådløs lading i min neste telefon, og lanseringen av 8 serien er det jeg har ventet på i to måneder. Men som sagt. 5000kr mer enn 7t Pro. Det er ikke lite. Jeg kan kjøpe meg en brukt Hermann Miller Aeron og en 7t Pro til samme pris som èn 8 Pro.

Helt enig. Snapdragon 855/855 plus er mer enn god nok til å kjøre alt mulig smooth som bare det, og kommer til å gjøre det i flere år fremover. Mye smartere og beholde en 7t pro(som er en sykt god tlf) f.eks som du har i noen år, for så å kjøpe en ny oneplus/annen telefon med vesentlig bedre innmat/bedre teknologi etc som har kommet ut da. Evt kjøpe en oneplus 8pro om 1 år når den har gått ned i pris. Nye telefoner kommer det hvert år uansett. 

Lenke til kommentar
Iterion skrev (6 minutter siden):

Helt enig. Snapdragon 855/855 plus er mer enn god nok til å kjøre alt mulig smooth som bare det, og kommer til å gjøre det i flere år fremover. Mye smartere og beholde en 7t pro(som er en sykt god tlf) f.eks som du har i noen år, for så å kjøpe en ny oneplus/annen telefon med vesentlig bedre innmat/bedre teknologi etc som har kommet ut da. Evt kjøpe en oneplus 8pro om 1 år når den har gått ned i pris. Nye telefoner kommer det hvert år uansett. 

Nå har folk forskjellige behov og forskjellige interesser, heldigvis...

Lenke til kommentar
Iterion skrev (7 timer siden):

Sant nok, noen bare må ha den aller nyeste telefonen med engang den kommer ut, uansett om den de har funker fjell og kjører alt smooth som bare det. Latterlig!

Eller bare at noen er teknologi-interesserte :)

Folk betaler hundretusner for en bil de bruker 30min til dagen. Latterlig!

Lenke til kommentar
Datafriken skrev (53 minutter siden):

Proshop sin pre order bonus er :

Forhåndsbestill OnePlus 8-Series fra d. 14. april t.o.m. d. 20. april 2020 og få Bullet Wireless 2 og Philips Hue Pære med på kjøpet.

 

Haha, det var varianten sin fra Proshop. Du får faktisk med en lyspære på kjøpet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...