Gå til innhold

Bru må svare på hvordan Norge skal møte EUs plan om å fase ut gass


Anbefalte innlegg

Sturle S skrev (30 minutter siden):

Epidemien er forbigåande. 

Det er en helt meningsløs uttalelse. Svartedauden var også "forbigående". Det tok kun to uker før det økomoniske senteret til Italia ble fullstendig avsperret og USA har kun sett begynnelsen.

Sturle S skrev (32 minutter siden):

Det har eg sjølvsagt fått med meg, og eg har aldri påstått noko anna, men etterspurnaden går ikkje meir ned enn at eg tippar forbruket i 2020 kjem til å vere minst like høgt eller høgare enn 2019. 

Det tippes en nedgang i etterspørselen på enorme 3,8 millioner fat per dag i Q1. Det er 3 år med oppgang i et jafs. Og før man virkelig har sett konsekvensene av denne pandemien. En av konsekvensene av pandemien er også at oljemarkedet er helt i kaos med brutte forhandlinger i OPEC og et økende tilbud. Får håpe det også er forbigående. Jeg synes det er helt OK om nasjonen tjener bra med penger på oljevirksomheten.

Sturle S skrev (36 minutter siden):

 Eg skreiv at prisen kom til å rase til 20-30 dollar i 2020.  Vi er i 2020 no og prisen rasar.  So langt har eg hatt 100% rett.  Eg kan framleis ta feil på to punkt.  Anten kan fallet stanse før kursen når 30 dollar eller han kan gå under 20 dollar.  Dersom epidemien vert alvorleg kan prisen falle under 20 dollar. 

Du kommer til å få rett.  Ikke pga dine håpefulle antagelser, men pga den pandemien som du veldig lenge lot som ikke eksisterte. Som man ser av oljeprisen vi har diskutert så var det null og niks som tydet på en slik utvikling før Coronaviruset begynte å herje. Din spådom er litt som å analysere seg frem til at Norge kommer til å vinne over Tyskland i fotball og så slå seg på brystet og si at man hadde 100% rett fordi flystreik gjorde at vi vant på walkover.

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11 hours ago, uname -l said:

Det er en helt meningsløs uttalelse. Svartedauden var også "forbigående". Det tok kun to uker før det økomoniske senteret til Italia ble fullstendig avsperret og USA har kun sett begynnelsen.

Kan vere.  Oljeprisen rasa 25% i natt.  Alle hevdar at manglande OPEC-avtale og priskrig er årsaka.  Du er ganske åleine om å hevde at prisnedgangen skuldast eit virus.  Kutt-avtala skulle vore fornya innan 1. april, men det har dei ikkje klart.  Det er ikkje berre viruset som gjer at dei må kutte meir, det er like mykje nye oljerøyrleidningar i USA som fører til at mykje ny olje når marknaden, samt at Libya snart kan vere attende med 1,1 millionar fat i døgeret.

11 hours ago, uname -l said:

Det tippes en nedgang i etterspørselen på enorme 3,8 millioner fat per dag i Q1. Det er 3 år med oppgang i et jafs. Og før man virkelig har sett konsekvensene av denne pandemien. En av konsekvensene av pandemien er også at oljemarkedet er helt i kaos med brutte forhandlinger i OPEC og et økende tilbud. Får håpe det også er forbigående. Jeg synes det er helt OK om nasjonen tjener bra med penger på oljevirksomheten.

Jadå, det er forbigåande, men merk min påstand om at neste topp i oljeprisen kjem til å vere godt under toppen på 86 dollar i denne syklusen (oktober 2018).  Eg tvilar på at vi kjem til å sjå prisar på over 70 dollar fatet att, og toppar på det nivået vil vere veldig kortvarige.  (Med atterhald om full krig i Midt-Austen.)

11 hours ago, uname -l said:

Du kommer til å få rett.  Ikke pga dine håpefulle antagelser, men pga den pandemien som du veldig lenge lot som ikke eksisterte. Som man ser av oljeprisen vi har diskutert så var det null og niks som tydet på en slik utvikling før Coronaviruset begynte å herje. Din spådom er litt som å analysere seg frem til at Norge kommer til å vinne over Tyskland i fotball og så slå seg på brystet og si at man hadde 100% rett fordi flystreik gjorde at vi vant på walkover.

Nedgangen starta før viruset var kjend – i alle fall før det var kjend at det var snakk om eit virus som kunne smitte mellom menneske.  Problema i OPEC+ var kjende.  Viruset har heilt sikkert ført til eit brattare og djupare fall enn vi elles hadde fått, men prisen hadde rasa uansett når OPEC+ ikkje går med på å kutte i det uendelege for å la USA ta over marknaden.  Den korte lokale toppen rundt 20. januar skuldast blokkaden av oljeeksporten frå Libya.  Oljeprisen heldt seg relativt høg heilt til Russland sa at dei ikkje ville gå med på vidare kutt i produksjonen og kresja fullstendig då Saudi Arabia svarte med å auke sin produksjon.

Lenke til kommentar

Norges plan om å fase ut fossil gass kommer om ei måned eller så. Den sammenfaller med et enormt satsingsområde på hydrogen samtidig fra EU. Altså er det ekstremt åpenbart hva Norge må og kommer til å gjøre. AP skal jo bruke dette for hva det er verdt inn mot neste valgkamp blant annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (51 minutter siden):

Kan vere.  Oljeprisen rasa 25% i natt.  Alle hevdar at manglande OPEC-avtale og priskrig er årsaka.  Du er ganske åleine om å hevde at prisnedgangen skuldast eit virus.

Ikke noe med virus å gjøre? Som vist så er det beregnet et fall i etterspørselen på 3,6 millioner fat. Det er produksjonen til over 8 Johan Sverdrup-felt.

Fly settes på bakken. Amerikanske myndigheter fraråder folk å ta cruise. Noen av de største bilfabrikkene i verden står stille sammen med en hel haug med produksjon ellers. Turisme kommer til å tørke inn. Titalls millioner sitter i praksis innesperret i sine hjem. Bilsalget i Kina er ned gigantiske 80%! Og du fabler om at noen skarve oljerørledninger i USA er årsaken? Mesteparten av disse magiske rørledningene ble ferdigstilt i fjor sommer og hva skjedde med oljeprisen? Jo, den steg!

Og i motsetning til det du skriver så ble det godt kjent rundt 20. januar at dette viruset spredde seg fra menneske til menneske siden det da allerede var smittede som aldri hadde vært i nærheten av matmarkedet i Wuhan. Og da sank oljeprisen som en stein etter det og prisen var ned 35% allerede FØR sammenbruddet i OPEC-forhandlingene.

Teoriene dine stemmer ikke med den objektive virkelighet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, uname -l said:

Ikke noe med virus å gjøre? Som vist så er det beregnet et fall i etterspørselen på 3,6 millioner fat. Det er produksjonen til over 8 Johan Sverdrup-felt.

Det er ein påstand som kom fram i dag.  Prisfallet starta fleire veker før det var kjent at det var kjent at viruset kunne smitte mellom menneske og Kina innførte tiltak for å redusere smitte.  Eg har aldri hevda noko anna enn at viruset har forsterka prisfallet, men det er ikkje den viktigaste årsaka.  Den viktigaste årsaka er at OPEC+ ikkje kom fram til ei ny avtale med større produksjonskutt, som hadde vore naudsynt uansett for å hindre vidare prisfall. 

 

IEA er langt frå like pessimistiske som IHS Markit.  IEA ventar eit fall i den globale oljeetterpurnaden på 90.000 fat om dagen i 2020 i sin rapport i dag.

8 minutes ago, uname -l said:

Fly settes på bakken. Amerikanske myndigheter fraråder folk å ta cruise. Noen av de største bilfabrikkene i verden står stille sammen med en hel haug med produksjon ellers. Turisme kommer til å tørke inn. Titalls millioner sitter i praksis innesperret i sine hjem. Bilsalget i Kina er ned gigantiske 80%! Og du fabler om at noen skarve oljerørledninger i USA er årsaken?

OK, kva meiner du var årsaka til at ikkje ein gong blokkaden av oljeeksporten i Libya i januar (1,1 millionar fat i døgeret) var nok til å få opp oljeprisen til nivået rundt nyttår,  før det var innført eit einaste tiltak mot virussmitte og før det er sannsynleg at viruset kan ha ført til noko som helst fall i etterspurnaden?

 

USA fråråda cruise-reiser i dag.  Var det kjent for marknaden rundt nyttår, meiner du?

8 minutes ago, uname -l said:

Mesteparten av disse magiske rørledningene ble ferdigstilt i fjor sommer og hva skjedde med oljeprisen? Jo, den steg!

Slutt å dikte.  Oljeprisen var over 70 dollar fatet i fjor vår.  Han har ikkje vore over 70 dollar sidan mai i fjor.

8 minutes ago, uname -l said:

Og i motsetning til det du skriver så ble det godt kjent rundt 20. januar at dette viruset spredde seg fra menneske til menneske siden det da allerede var smittede som aldri hadde vært i nærheten av matmarkedet i Wuhan. Og da sank oljeprisen som en stein etter det og prisen var ned 35% allerede FØR sammenbruddet i OPEC-forhandlingene.

Hallo?  Du kan ikkje kopiere frå mine innlegg, og påstå at dette er i motsetnad til det eg skreiv.  La meg repetere:

16 hours ago, Sturle S said:

Med mindre du reknar auken på ca 1 dollar frå 15. januar til det vart kjend at Corona-viruset kunne smitte mellom menneske den 20. januar 2019 som å vere "på veg opp" (oppgangen skuldast handelsavtala mellom USA og Kina som vart underskriven den 15.), er det ingen tvil om at prisen var på veg ned.  Toppen i år var 3. januar, og då var det framleis forbode å snakke om noko mogeleg nytt virus i Kina.  Ingen tiltak vart lansert før 22. januar. 

 

8 minutes ago, uname -l said:

Teoriene dine stemmer ikke med den objektive virkelighet. 

Då utfordrar eg deg til å finne nokon som hevdar at mangnalde ny kutt-avtale i OPEC+ ikkje har påverka oljeprisen.  Dersom det er ei objektiv sanning, tykkjer eg det er rart at 100% av alle nyhende om den fallande oljeprisen nemner samanbrotet i OPEC+-forhandlingane, men det er kanskje unaturleg at den "objektive sanninga" skulle komme fram nokon annan stad enn frå deg her i kommentarfeltet til TU?  Det var ikkje uventa at OPEC+-forhandlingane skulle bryte saman.  Eg venta det i alle fall, og du kan rekne med at mange innsiderar visste det på førehand.  Det ville vere pussig om prisen heldt seg oppe dersom mange venta eit fall, eller?  Situasjonen ved årsskiftet var veldig lik den før OPEC-forhandlingane braut saman og vi fekk oljepriskrakket i 2014.

https://www.dn.no/bors/de-norske-oljeaksjene-stuper-222-milliarder-barbert-bort-for-equinor-siden-toppen/2-1-769349

https://e24.no/energi/i/LAx6yx/oljeprisen-stuper-naer-30-prosent

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (1 time siden):

 Prisfallet starta fleire veker før det var kjent at det var kjent at viruset kunne smitte mellom menneske og Kina innførte tiltak for å redusere smitte. 

Det stemmer ikke. Prisfallet startet 20. januar og da var det kjent for alle at dette viruset kom til å bli et stort problem.

Sturle S skrev (1 time siden):

IEA er langt frå like pessimistiske som IHS Markit.  IEA ventar eit fall i den globale oljeetterpurnaden på 90.000 fat om dagen i 2020 i sin rapport i dag.

Får nesten gratulere med fornyet tillit til IEA som du ved uendelige anledinger har beskyldt for å overdrive etterspørselen. Uansett så tror jeg den katastrofen vi er vitne til kommer til å gjøre mer enn én promilles utslag på etterspørselen.

Sturle S skrev (1 time siden):

OK, kva meiner du var årsaka til at ikkje ein gong blokkaden av oljeeksporten i Libya i januar (1,1 millionar fat i døgeret) var nok til å få opp oljeprisen til nivået rundt nyttår,  før det var innført eit einaste tiltak mot virussmitte og før det er sannsynleg at viruset kan ha ført til noko som helst fall i etterspurnaden?

Nei, jeg vet ikke helt hva man konkludere med jeg. Kanskje at enhver bitteliten hendelse ikke nødvendigvis bør tas til inntekt for en årelang kjepphest om at Norge må slutte med olje siden det helt sikkert snart ikke vil lønne seg?

Sturle S skrev (1 time siden):

USA fråråda cruise-reiser i dag.  Var det kjent for marknaden rundt nyttår, meiner du?

Oljeprisen gikk markant nedover fra 20. januar hvor det var åpenbart for alle at vi kunne stå ovenfor en global viruskrise. Jeg har aldri påstått noe om nyttår. Hvor har du det fra? Tenker du på at oljeprisen 2. januar var nesten en HEL dollar høyere enn 20. januar? 
 

Sturle S skrev (1 time siden):

Då utfordrar eg deg til å finne nokon som hevdar at mangnalde ny kutt-avtale i OPEC+ ikkje har påverka oljeprisen. 

Du er ikke i barnehagen nå hvor du kan "vinne" diskusjoner med disse banale triksene. Jeg har aldri hevdet noe sånt. Det jeg skrev, som alle med selvsyn kan stadfeste, er at det var et fall lenge før sammenbruddet i OPEC-forhandlingene som igjen forsterket nedgangen.

Sturle S skrev (1 time siden):

Det var ikkje uventa at OPEC+-forhandlingane skulle bryte saman.  Eg venta det i alle fall, og du kan rekne med at mange innsiderar visste det på førehand. 

Vel, enten var det priset inn eller så var det ikke priset inn. Du får bestemme deg for hva du mener og så kan man konkludere etterpå. Eller kanskje de kommer sammen og får til en avtale allikevel? Da får vi jo se hvor mye Corona-viruset og fall i etterspørselen har å si.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, uname -l said:

Det stemmer ikke. Prisfallet startet 20. januar og da var det kjent for alle at dette viruset kom til å bli et stort problem.

Dine matematiske evner er tydelegvis langt under det nivået eg ventar å finne blant lesarar av TU.  Prisen den 3. januar var 68,60 dollar fatet.  Den 17. januar var prisen 65,11 dollar fatet.  Ein nedgang på over 5% berre til då.  Den 20. januar var prisen 65,22 på slutten av handledagen – ein bitteliten oppgang, men framleis ned 5% sidan årsskiftet. 

 

Går du lengre attende, ser du at trenden har gått nedover i lang tid.  I april og mai i fjor var prisen over 70 dollar.  Det same var han nesten heile 2018.  

Quote

Får nesten gratulere med fornyet tillit til IEA som du ved uendelige anledinger har beskyldt for å overdrive etterspørselen. Uansett så tror jeg den katastrofen vi er vitne til kommer til å gjøre mer enn én promilles utslag på etterspørselen.

Vi får sjå.  Rystad Energy er inne på ca det same.  Dei meiner at forbruket vil gå ein del ned i fyrste kvartal, som snart er over, men deretter ta seg opp att.  Den du har funne er ganske ekstrem.

Quote

Nei, jeg vet ikke helt hva man konkludere med jeg. Kanskje at enhver bitteliten hendelse ikke nødvendigvis bør tas til inntekt for en årelang kjepphest om at Norge må slutte med olje siden det helt sikkert snart ikke vil lønne seg?

Sjølvsagt ikkje.  Veit du om nokon som har gjort det?

Quote

Oljeprisen gikk markant nedover fra 20. januar hvor det var åpenbart for alle at vi kunne stå ovenfor en global viruskrise. Jeg har aldri påstått noe om nyttår. Hvor har du det fra? Tenker du på at oljeprisen 2. januar var nesten en HEL dollar høyere enn 20. januar? 

Oljeprisen gjekk markant nedover før 20. januar.  Den 15. januar tok nedgangen ei kort pause og den 20. januar var prisen høg av to grunnar:

1. Handelsavtala mellom USA og Kina (som no har drukna i støy om virus).

2. Blokkaden av libyske oljehamner som hindrar 1,1 millionar fat om dagen å komme på marknaden.  Det er mykje.

 

So seint som den 24. januar hevda DNB Markets at oljeprisfallet til då neppe skuldast viruset, men heller fall i etterspurnaden pga ein den varmaste vinteren nokon sinne: https://e24.no/energi/i/AdgJOx/tungt-oljeprisfall-overrasker-analytiker

 

Det er heller ikkje logisk at oljeprisen skal falle so ekstremt mykje meir enn aksjemarknaden elles, dersom fallet skuldast virus og ikkje den varsla produksjonsauken frå OPEC+.

Quote

Du er ikke i barnehagen nå hvor du kan "vinne" diskusjoner med disse banale triksene.

Nei, du trur vel heller ikkje at du kan "vinne" ordskifte med opplagte reknefeil?

Quote

Jeg har aldri hevdet noe sånt. Det jeg skrev, som alle med selvsyn kan stadfeste, er at det var et fall lenge før sammenbruddet i OPEC-forhandlingene som igjen forsterket nedgangen.

Du kan som regel sjå samanbrot i OPEC-forhandlingar på prisen lenge før samanbrotet er offentleg.  Det er veldig korrupte land som forhandlar.

Quote

Vel, enten var det priset inn eller så var det ikke priset inn. Du får bestemme deg for hva du mener og så kan man konkludere etterpå. Eller kanskje de kommer sammen og får til en avtale allikevel? Da får vi jo se hvor mye Corona-viruset og fall i etterspørselen har å si.

Det tek nok si tid.  Når Russland og Saudi Arabia fyrst har drege ned smekken, skal det pissast fyrst.  Russland seier at dei toler ein oljepris på 25-30 dollar.  SA kan gjerne gå lågare.  USAnsk skiferolje klarar seg på 27 dollar fatet frå brønnar som er drilla, men ikkje cracka.  Då ser vi mot 12-18 månader med låge prisar.  Prisen kjem til å stige att etter det, men på langt nær til nivå han var på i 2018 og 2019.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (24 minutter siden):

Dine matematiske evner er tydelegvis langt under det nivået eg ventar å finne blant lesarar av TU.  Prisen den 3. januar var 68,60 dollar fatet.  Den 17. januar var prisen 65,11 dollar fatet.  

Du snakket om "nyttår". Hvofor i all verden trekker du da fram oljeprisen 3. januar og ikke 2. januar? Oljeprisen gikk ned med en HEL dollar fra 2. januar til 20. januar og etter det så stuper den i det koranaviruset var et faktum. Hvem som helst ser den sammenhengen om de tar fram grafen.

Jeg begynner å miste interessen av å diskutere med noen som bare har kirsebærplukking og stråmenn i verktøykassa. 

Retorisk spørsmål. Børsene stuper og i USA så slo mekansimene til for handelsstopp for første gang siden de ble innført. Mener du seriøst at dette skjer fordi det har kommet på plass noen rørledninger og at det har blitt mer olje på markedet? For et USA som i fjor var nettoimportør av olje? For Japan og Korea som kjører kraftverk på importert olje? 

Du klarer tydeligvis ikke å tolke noe som helst uten å projisere det ned på kjepphestene dine.

 

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (1 time siden):

Dine matematiske evner er tydelegvis langt under det nivået eg ventar å finne blant lesarar av TU. 

Hvilken skolering i matematikk er det egentlig du har? Greit å få det på det rene når du er selvutnevnt autoritet på å bedømme andres nivå.

Lenke til kommentar
On 3/9/2020 at 6:02 PM, uname -l said:

Du snakket om "nyttår". Hvofor i all verden trekker du da fram oljeprisen 3. januar og ikke 2. januar? Oljeprisen gikk ned med en HEL dollar fra 2. januar til 20. januar og etter det så stuper den i det koranaviruset var et faktum. Hvem som helst ser den sammenhengen om de tar fram grafen.

Ein heil dollar (1,17 dollar for å vere nøyaktig) er jo 1,8% berre det.  Men forklar meg kvifor prisen ikkje gjekk meir OPP på nyhendene om handelsavtala og blokkaden av Libya?  Utsikter til auka forbruk og 1,1 millionar fat vekk frå marknaden er mykje.

 

Alle andre enn du seier dette skuldast at OPEC+ ikkje vil kutte meir for å gje plass til meir USAnsk skiferolje.  Dei har kutta mykje i 2019.  Sist i desember.  Saudi Arabia ville kutte meir frå april pga endå meir tilbod av USAnsk skiferolje.  Til slutt ville ikkje russarane vere med meir, dei vil heller utkonkurrere oljen.

 

Her er ein artikkel til som støttar meg:

https://sysla.no/offshore/a/pLkKAV/spillet-om-oljeprisen-derfor-faller-den-som-en-stein

 

Nokre sitat:

"I desember i fjor ble de enig om å bremse produksjonen ytterligere. Hensikten var blant annet å motvirke økt tilbud fra skiferolje i USA."

 

"Russlands mål kan være å skvise amerikansk skiferoljeproduksjon. Hvis ikke Opec og Russland blir enig om nye kutt, vil det trolig bli amerikanske skiferoljeprodusenter som må redusere produksjonen frem til markedet er i balanse."

 

"Russiske selskaper mener det er meningsløst at de skal holde tilbake egen produksjon, bare for at amerikansk skiferproduksjon skal kunne kommer inn og ta over markedsandelene."

 

Dette handlar hovudsakleg om USAnsk skiferoljeproduksjon, og eit samanbrot i OPEC+ hadde vorte konsekvensen heilt uavhengig av viruset.  OPEC+ har kutta, kutta og kutta etter kvart som USA har bygd røyrleidningar, med den konsekvensen at USAnsk olje tek ein stadig større del av markanden.  Før eller seinare ville dei måtte slutte å kutte og heller utkonkurrere den USAnske oljen på pris.  Er du verkeleg usamd i det?  Kan hende dei ga seg tidlegare pga viruset, men eg trur utsegna i artikkelen stemmer.  Dei ville ikkje lenger kutte lenger, men heller konkurrere ut den USAnske skiferoljen.

Quote

Retorisk spørsmål. Børsene stuper og i USA så slo mekansimene til for handelsstopp for første gang siden de ble innført. Mener du seriøst at dette skjer fordi det har kommet på plass noen rørledninger og at det har blitt mer olje på markedet? For et USA som i fjor var nettoimportør av olje? For Japan og Korea som kjører kraftverk på importert olje? 

Nei, men børsane stuper mykje mindre enn oljeprisen.  Det er det ingen grunn til dersom nedgangen skuldast viruset for begge to.

 

Retorisk spørsmål til deg: No kjem det fleire millionar fat om dagen ekstra ut på marknaden pga samanbrotet i OPEC+-samarbeidet.  Meiner du seriøst at det ikkje påverkar oljeprisen, og at det ikkje er ei sannsynleg forklaring på kvifor oljeprisen fell so mykje meir enn aksjemarknaden?

Quote

Du klarer tydeligvis ikke å tolke noe som helst uten å projisere det ned på kjepphestene dine.

Du har tydelegvis din eigen kjepphest, og det er å vere usamd med samtlege oljeanalytikarar.

 

Vi får sjå når virusutbrotet er over, om oljeprisen går attende til 66 dollar fatet då, eller om produksjonsauken frå OPEC+ fører til prisreduksjon likevel.  Eg trur i alle fall ikkje at russarane kjem til å gje seg før dei ser ein tydeleg nedgang i oljeproduksjonen i USA, og då må oljeprisen ned i omlag 27 dollar fatet.

 

No har både Saudi Arabia og Emiratane sagt at dei vil auke produksjonen med ein million fat om dagen.  Det er den same auken som fekk prisen til å kresje i 2014, men då frå eit mykje høgare nivå.  Viruset kjem i tillegg til dette som ein kortvarig effekt.  Oljeprisnedgangen i 2014 varte lenge, med eit botnpunkt under 30 dollar fatet i 2016.  Prisen kjem til å halde seg over 30 dollar ei stund til.  Oljemarknaden er ikkje sikre på at nedangen vil vare, og hamstrar olje til lager.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar
On 3/9/2020 at 6:50 PM, Del said:

Hvilken skolering i matematikk er det egentlig du har? Greit å få det på det rene når du er selvutnevnt autoritet på å bedømme andres nivå.

Langt over det nivået som trengst for enkel prosentrekning.  Dvs ein del vekttal frå Universitetet i Oslo, men ikkje nok til ei grad i matematikk.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (3 timer siden):

Ein heil dollar (1,17 dollar for å vere nøyaktig) er jo 1,8% berre det.  Men forklar meg kvifor prisen ikkje gjekk meir OPP på nyhendene om handelsavtala og blokkaden av Libya?  Utsikter til auka forbruk og 1,1 millionar fat vekk frå marknaden er mykje.

Dette blir for enkelt. Du tar bare tilfeldige hendelser og konkluderer med at siden disse ikke førte til kraftig oppgang i oljeprisen så er alle dine kjepphest-teorier verifisert. Hey, bensinstasjonen på Lambertseter måtte stenge pga. strømbrudd, men bensinprisene i Oslo gikk IKKE opp. Det betyr helt sikkert at etterspørselen etter bensin er på vei ned. 

Hvis du har fulgt med så har disse såkalte avtalene med Kina vært et kontinuerlig spill for galleriet med fram og tilbake omtrent hver uke i over ett år. Jeg tror ikke markedet la altfor stor vekt  på en avtale hvor Kina forpliktet seg til å kjøpe tonnevis med amerikansk grisekjøtt eller hva det var de ble enige om. Og avtalen ble signert lenge etter at viruset var kjent.
 

Sturle S skrev (3 timer siden):

Nei, men børsane stuper mykje mindre enn oljeprisen.  Det er det ingen grunn til dersom nedgangen skuldast viruset for begge to.

Er dette virkelig så vanskelig å forstå? At en generell økonomisk krise slår ut forskjellig i forskjellige sektorer? Det er ikke sånn at alle selskaper får helt lik prosentvis nedgang. Nå har dette viruset ført til at folk forflytter seg mindre som betyr drastisk reduksjon i etterspørselen etter olje. Og for reiser med fly er det fullstendig stopp. Norwegian har rast 75% på én måned og det er mye mer enn nedgangen i oljeprisen. For andre sektorer er ikke nedgangen like brutal. Netflix har for eksempel klart seg bra for noe må de jo finne på de som sitter hjemme.
 

Sturle S skrev (3 timer siden):

No kjem det fleire millionar fat om dagen ekstra ut på marknaden pga samanbrotet i OPEC+-samarbeidet.  Meiner du seriøst at det ikkje påverkar oljeprisen, og at det ikkje er ei sannsynleg forklaring på kvifor oljeprisen fell so mykje meir enn aksjemarknaden?

Hvorfor  gjentar du den samme stråmannen om og om igjen? Jeg har aldri sagt at brudd i OPEC-forhandlingene ikke har noe å si for oljeprisen, men om jeg skulle rangere.

Krakk i økonomien som skyldes/utløses av viruset
Ytterligere forsterket ved at viruset hemmer all transport
Brudd i OPEC-forhandlingene

I motsetning til de fo første så tror jeg dette bruddet lettere og raskere lar seg reparere og Putin har allerede antydet at det er aktuelt å sette seg ved forhandlingsbordet igjen.

Sturle S skrev (3 timer siden):

Du har tydelegvis din eigen kjepphest, og det er å vere usamd med samtlege oljeanalytikarar.

Nei, det er helt tydelig at din MO er å bestemme deg for noe og så kjøre knallhardt på det helt uavhengig av realiteter. Husk at du i denne debatten klarte det kunststykket å skrive to lange analyser om oljeprisen uten en gang å nevne at dette viruset er en faktor. Ikke i en bisetning en gang. Hele Italia er nå fullstendig avsperret og folk sitter hjemme og glor, men klart mye viktigere å nevne en rørledning i USA som kan frakte 0,6m fat om dagen!

Du sier du har gått på Universitetet, men det må i tilfelle være Teologisk fakultet.  Det er bare 110% fastlåst fanatisme i enhver debatt du deltar i. Det er aldri en nyanse eller en anerkjennelse av at motdebattaneten kan ha bittelittegranne rett i noe som helst. Det er den totale anti-vitenskap.
 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, uname -l said:

Dette blir for enkelt. Du tar bare tilfeldige hendelser og konkluderer med at siden disse ikke førte til kraftig oppgang i oljeprisen så er alle dine kjepphest-teorier verifisert. Hey, bensinstasjonen på Lambertseter måtte stenge pga. strømbrudd, men bensinprisene i Oslo gikk IKKE opp. Det betyr helt sikkert at etterspørselen etter bensin er på vei ned. 

Hvis du har fulgt med så har disse såkalte avtalene med Kina vært et kontinuerlig spill for galleriet med fram og tilbake omtrent hver uke i over ett år. Jeg tror ikke markedet la altfor stor vekt  på en avtale hvor Kina forpliktet seg til å kjøpe tonnevis med amerikansk grisekjøtt eller hva det var de ble enige om. Og avtalen ble signert lenge etter at viruset var kjent.

Kontrollspørsmål: Når meiner du no at viruset vart kjent?

 

Avtala som vart signert var fyrste fase av ei handelsavtale.  Det stemmer at det haar vore mykje fram og attende, og marknaden har reagert kvar gong det har vore fram eller attende.  Den viktigaste grunnen til at prisen steig ein dollar frå den 15. til den 20. er truleg blokkaden av oljeeksporten frå Libya frå 17. februar:

https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/oil/011820-libya-faces-major-oil-output-shutdown-as-export-blockade-begins

27 minutes ago, uname -l said:

Er dette virkelig så vanskelig å forstå? At en generell økonomisk krise slår ut forskjellig i forskjellige sektorer?

Nei.  Det er vanskeleg å forstå din påstand om at ein auke i tilbodssida på fleire millionar fat om dagen ikkje påverkar oljeprisen, og at fjerning av 1% av tilbodet av olje som fylgje av den libyske blokkaden heller ikkje skulle ha noko å seie for prisen.  Du kastar deg etter halmstrå og prøver å klistre dei på meg.

 

Kan du forklare logikken din i at ei endring i etterspurnaden påverkar oljeprisen, medan ei endring av tilbodet ikkje gjer det?  I mi verd heng dei to saman.  Prisen stig når tilbodet vert mindre – det såg vi den 17. til 20 – han fell når etterspurnaden fell – det såg vi etter 20. – og han fell når tilbodet aukar – det såg vi då det vart offentleg kjend at OPEC+-avtala hadde brote saman.

 

Dersom oljeprisen berre vert påverka av virus, er det ein og annan analytikar som må finne seg ein annan jobb.

27 minutes ago, uname -l said:

Hvorfor  gjentar du den samme stråmannen om og om igjen? Jeg har aldri sagt at brudd i OPEC-forhandlingene ikke har noe å si for oljeprisen, men om jeg skulle rangere.

Ehm, jau.  Du har konsekvent tillagt viruset all skuld.  Du har til og med prestert å skrive at det var null og niks som tilsa ei slik utvikling før viruset starta sine herjingar.  Det var det absolutt, og det skuldast nøyaktig det eg skreiv i 2018.  Vi veit at prisfallet var ein realitet før viruset vart kjent og at sjølv ikkje fjerning av 1% av tilbodet av olje på verdsmarknaden klarde å snu nedgangen i meir enn eit par dagar.

 

Kvar har du vedgått at samanbrotet i OPEC+-avtala har påverka prisen?

27 minutes ago, uname -l said:

Krakk i økonomien som skyldes/utløses av viruset
Ytterligere forsterket ved at viruset hemmer all transport
Brudd i OPEC-forhandlingene

I motsetning til de fo første så tror jeg dette bruddet lettere og raskere lar seg reparere og Putin har allerede antydet at det er aktuelt å sette seg ved forhandlingsbordet igjen.

Tilbodet som fylgje av brotet i OPEC+-forhandlingane og auka transportkapasitet i USA er større enn den reduksjonen i etterspurnad som er venta pga viruset, so teorien din er ikkje logisk.  Kortstiktige endringar i etterspurnaden vert dessutan lettare absorbert ved lagerbygging enn varig auke i produksjonen.

 

Eg trur ikkje Putler kjem til å innrømme noko som helst, og det kjem ikkje Saudi Arabia til å gjere heller.  Ei eventuell ny avtale kjem ikkje til å gå lenger enn avtala frå desember, og då er det ikkje nok til å demme opp for det auka tilbodet frå USA.  Då kjem oljeprisen til å falle likevel, det tek berre lengre tid før han er under 30 dollar.

27 minutes ago, uname -l said:

Nei, det er helt tydelig at din MO er å bestemme deg for noe og så kjøre knallhardt på det helt uavhengig av realiteter. Husk at du i denne debatten klarte det kunststykket å skrive to lange analyser om oljeprisen uten en gang å nevne at dette viruset er en faktor. Ikke i en bisetning en gang. Hele Italia er nå fullstendig avsperret og folk sitter hjemme og glor, men klart mye viktigere å nevne en rørledning i USA som kan frakte 0,6m fat om dagen!

Eg har nemnt viruset mange gonger, og skrive fleire gonger at det har forsterka prisfallet, men prisfallet starta tidlegare.  Eg har òg vist til mange analyser som er samde med meg om at manglande vilje i OPEC+ til å sleppe USA meir til på oljemarknaden er hovudårsaka til samanbrotet i OPEC+-forhandlingane.  Kvar gong USA aukar må OPEC+ kutte, og til slutt vart begeret fullt.  Dei vil ikkje kutte meir.  Då rasar oljeprisen.  Virus eller ikkje.  Det desidert største fallet – meir enn 10 dollar på ein dag – kom då brotet vart offisielt.

27 minutes ago, uname -l said:

Du sier du har gått på Universitetet, men det må i tilfelle være Teologisk fakultet.  Det er bare 110% fastlåst fanatisme i enhver debatt du deltar i. Det er aldri en nyanse eller en anerkjennelse av at motdebattaneten kan ha bittelittegranne rett i noe som helst. Det er den totale anti-vitenskap.

Når du kjem med direkte faktafeil, som at prisfallet ikkje starta før 20. januar, er det vanskeleg å gje deg rett.  Elles har eg sagt heile tida at viruset har hatt stor påverknad, men eg støttar meg òg på analytikarane som peikar på samanbrotet i OPEC+-samarbeidet som fylgje av auka tilbod av USAnsk skiferolje.  For analytikarane er det viktigare enn viruset.  Kva er det som gjer deg meir kvalifisert enn dei?

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (7 timer siden):

Langt over det nivået som trengst for enkel prosentrekning.  Dvs ein del vekttal frå Universitetet i Oslo, men ikkje nok til ei grad i matematikk.

Hm, halvstudert røver altså, ikke blant de sterkeste studentene. Min vurdering er vel at Uname overgår dine evner med rimelig høy margin.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (På 8.3.2020 den 22.09):

Det har eg sjølvsagt fått med meg, og eg har aldri påstått noko anna, men etterspurnaden går ikkje meir ned enn at eg tippar forbruket i 2020 kjem til å vere minst like høgt eller høgare enn 2019.  Epidemien er forbigåande. 

Forbigående. Minst like høyt oljeforbruk.

Notert.

Endret av uname -l
  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, Del said:

Hm, halvstudert røver altså, ikke blant de sterkeste studentene. Min vurdering er vel at Uname overgår dine evner med rimelig høy margin.

Då konstaterer eg berre at du ikkje er kompetent til å vurdere matematikkunnskapar på barneskulenivå eller høgare.  Nær 100% av alle 5.-klassingar vil kunne svare rett på kva tal som er størst og minst av desse tre: 68,60  65,22  66,28

 

Mi vurdering er at du går til nok eit usakleg personåtak mot meg, fordi du er ein elendig tapar.  Du bomma grovt med personåtaket i det fyrste innlegget i tråden, der du feilsiterte meg og baserte heile åtaket på dine eigne løgner, og du bommar like grovt no.  At du i tillegg let det gå utover din eigen faglege integritet, får vere ditt problem.  Det seier det meste om kor djupt du kan synke.

 

Tru meg, oljeprisen kjem til å falle under 30 dollar fatet snart.  Tankratene skyt i veret allereie no, fordi lagera på land er i ferd med å fyllast opp og spekulantane tek ibruk tankskip til lagring av olje.  Då kan dei sitje på oljen dei har kjøpt ei stund, men det kostar stadig meir pengar pr dag.  Til slutt må dei selje for å stanse tapet, og då får vi nye fall.  Lagerbygginga skjer fortare pga viruset, men dette hadde skjedd uansett i løpet av året.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (9 timer siden):

Då konstaterer eg berre at du ikkje er kompetent til å vurdere matematikkunnskapar på barneskulenivå eller høgare.

Da tar du feil.

Sturle S skrev (9 timer siden):

Det seier det meste om kor djupt du kan synke.

Det er du som utnytter Korona-elendigheten.

Lenke til kommentar

 

On 3/12/2020 at 10:39 PM, Del said:

Det er du som utnytter Korona-elendigheten.

Det er det du som gjer.  Samtlege olje-analytikarar legg hovudvekta på samanbrotet i OPEC+-samarbeidet, spesielt fordi Russland er lei av å kutte i eigen produksjon for å gje plass til meir skiferoljeproduksjon frå USA.  Du utnyttar korona-viruset til å skape eit inntrykk av at eg og alle analytikarane tek feil, og at den massive auken i oljeproduksjonen i verda ikkje har hatt nokon effekt på prisen.

 

Du har demonstert mange gonger at du ikkje veit opp og ned på økonomi.  Til dømes trudde du at det var lurt å sitje på ein short-posisjon lenge etter at kursmålet var nådd, og meinte at eg hadde gjeve deg eit dårleg råd når kursen steig att.  Her er snakkar vi om den heilt elementære samanhengen mellom tilbod og etterspurnad.  Når tilbodet aukar og etterspurnaden er konstant, eller når tilbodet er konstant og etterspurnaden går ned, går prisen ned.  Når tilbodet aukar samstundes som etterspurnaden går ned, går prisen veldig fort ned.  Viruset er årsaka til nedgangen i etterspurnaden, men prisen hadde gått ned uansett pga tilbodsveksten.  Virus eller ikkje.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (43 minutter siden):

Viruset er årsaka til nedgangen i etterspurnaden, men prisen hadde gått ned uansett pga tilbodsveksten.  Virus eller ikkje.

Skal si det økende tilbudet av olje har gått hardt utover Italia. Får håpe OPEC finner sammen og struper tilgangen på olje. Det er det verden trenger nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (2 timer siden):

Du har demonstert mange gonger at du ikkje veit opp og ned på økonomi.  Til dømes trudde du at det var lurt å sitje på ein short-posisjon lenge etter at kursmålet var nådd, og meinte at eg hadde gjeve deg eit dårleg råd når kursen steig att.

Jeg har vel aldri sagt at det var lurt. Jeg viste en graf som fortalte at Brent Bear var en dårlig investering nærmest når som helst hele året etter at du anbefalte derivatet. Kreativ som du er fant du et kort intervall med prisnedgang, og nektet å innrømme noe som helst.

Kanskje du kan gi et nytt råd nå, hva skal skje med oljeprisen den neste måneden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...