Gå til innhold

PL - Chelsea vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk til seier her, altså. Vi mangler fortsatt våre viktigste spillere, og har slitt med å score uten toppscoreren vår. Defensivt har det sett litt bedre ut i det siste, men i kveld er egentlig ikke uavgjort bra nok. 

På de 17 siste bortekampene i ligaen mot Chelsea har vi vunnet én. 10 tap, 6 uavgjorte. Vi vant derimot på brua i FA-cupen tidligere i sesongen, og knuste de 4-0 hjemme i ligaåpningen. 

Lukter litt 3-5-2 formasjon igjen. Eller kanskje vi kan overraske med en diamant? Håper på en skikkelig fight mellom ligaens to yngste lag.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (15 minutter siden):

Forrige gang Manchester United scoret hattrick? Robin van Persie i 2013. Det er 7 år siden...

som jeg litt uklart skriver, så er det bare en feeling, uten spesiell begrunnelse eller logikk :)) 

ikke at jeg egentlig unner noen av lagene noe hehe, men har alltid syntes Chelsea og hele klubben har vært dørgelig kjedelig uansett hvor god de objektivt har vert.

 

Endret av Crayonz
Lenke til kommentar
Crayonz skrev (14 minutter siden):

som jeg litt uklart skriver, så er det bare en feeling, uten spesiell begrunnelse eller logikk :)) 

ikke at jeg egentlig unner noen av lagene noe haha, men har alltid syntes Chelsea og hele klubben har vært dørgelig kjedelig uansett hvor god de objektivt har vert.

 

Jada, alt kan skje i fotball, det er sant. Håper feelingen din stemmer :)

Chelsea er seks poeng foran United nå, men har vært minst like dårlige som United spillemessig det meste av sesongen etter min mening. De fikk en god start, men etter det har det vært grusomt i noen kamper på tross av at de har en bred stall med mye erfarne spillere å velge i. Det laveste bunnivået av big six-lagene bortsett fra Arsenal. Liker heller ikke Chelsea, men synes de har blitt litt mer spennende nå da, med en del unge spillere som har potensiale til å bli gode.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

3-5-2 igjen ja. Baillys første start på hundre år. Lindelöf ute med sykdom... vi er så uheldige med sykdom. Pereira endelig på benken, Lingard ikke i troppen. Bruno i tieren. Spent.

Lampard meldte Abraham så godt som klar på fredag, men han er ikke med likevel. Kan være til vår fordel det.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
blured skrev (Akkurat nå):

Visste ikke at Lindelof var ute. Kan ikke si jeg husker sist Bailly startet en kamp for oss...

Tviler på at det her kommer til å gå spesielt bra. Helt avhengig av at store deler av laget har en veldig god kamp i hvert fall.

Ute med sykdom igjen. Wan-Bissaka, Shaw, Tuanzebe, Lingard, Garner og Levitt har alle vært ute med sykdom/forkjølelser/halsbetennelse iløpet av sesongen. Er jo maks uflaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...