Gå til innhold

Krav fra strømselskap lenge etter vi flytter ut


NaHo

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk en faktura fra fjordkraft på nesten 6000kr. Probleme er at jeg ikke har vært kunde der på over ett år, og bor heller ikke i leiligheten lengre. strømmen de mener jeg skal betale for er i en periode mellom 2017-2018, da de mener måleren har målt feil, og derfor må skal jeg betale for det. Bodde i leiligheten i nesten to år og har alltid innrappportert riktig tall helt til vi fikk ny AMS måler. Synes også vi betalte ganske mye i strøm for en liten leilighet. 
Har de virkelig mulighet til å etterfakturer meg dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981
NaHo skrev (7 timer siden):

Fikk en faktura fra fjordkraft på nesten 6000kr. Probleme er at jeg ikke har vært kunde der på over ett år, og bor heller ikke i leiligheten lengre. strømmen de mener jeg skal betale for er i en periode mellom 2017-2018, da de mener måleren har målt feil, og derfor må skal jeg betale for det. Bodde i leiligheten i nesten to år og har alltid innrappportert riktig tall helt til vi fikk ny AMS måler. Synes også vi betalte ganske mye i strøm for en liten leilighet. 
Har de virkelig mulighet til å etterfakturer meg dette?

Jeg ville ikke betalt dette kravet uten god dokumentasjon på at den gamle strømmåleren målte for lite.

Beregnet den nye AMS måleren mer strøm enn den gamle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...