Gå til innhold

Blir du stresset av skravlete bartendere og liker drinken best uten kullsyre? Her kan du finne løsningen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal det være "kapsler" som det er -månedsabonnement- på, på fuckings 43 dollar (ca 400 kr), for å fortelle maskinen hvilken drink den skal lage??? Hvorfor ikke bare ha en skjerm med menyvalg??

Og kan noen forklare meg spøken med blå kort? " Kanskje et abonnement på Blå Kors også burde fulgt med?"

 

Spoiler

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
12 minutes ago, Taurean said:

Hvorfor skal det være "kapsler" som det er -månedsabonnement- på, på fuckings 43 dollar (ca 400 kr), for å fortelle maskinen hvilken drink den skal lage??? Hvorfor ikke bare ha en skjerm med menyvalg??

 

  Reveal hidden contents

 

Fordi noen skal tjene fett på dette.

Lenke til kommentar

Ser vel ut som om abonnement vil si en ca 2 dollar discount for en viss mengde kapsler (15$ for 6, eller med abo 43$ for 18). Uten denne discounten ser vi på en pris på ca 3200 innkjøp + sprit + ca 24 kr per drink. 

Så... Målgruppen blir folk som ikke har noen interesse for drinker, men likevel har lyst på drinkabonnement, og som har lyst til å kaste ut minst 4500 i innkjøpnmed en gang (gitt at du kan fylle på hva som helst og heller på rundt 300kr av hvert slag sprit)?

Høres ut som en repeat av den der juiceposeklemma som faila hardt.

 

Edit:

Med matten ovenfor ser vi på en snittpris på 69 kr per drink de første 100, som gradvis synker til 42,6 per drink i snitt ettersom du nærmer deg 500 drinker drukket. Ligger til grunn at denne spriten ikke er på toppen av utvalget akkurat.

Med mitt gjennomsnittlige forbruk av alkohol vil maskinen være god og gammel før tallene nærmer seg det.

 

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar
PingEnt skrev (1 time siden):

Fordi noen skal tjene fett på dette.

Helt sinnssykt. Hvis de får solgt en eneste en blir jeg overrasket.

 

Roedthaarogfregner skrev (18 minutter siden):

Edit:

Med matten ovenfor ser vi på en snittpris på 69 kr per drink de første 100, som gradvis synker til 42,6 per drink i snitt ettersom du nærmer deg 500 drinker drukket. Ligger til grunn at denne spriten ikke er på toppen av utvalget akkurat.

Med mitt gjennomsnittlige forbruk av alkohol vil maskinen være god og gammel før tallene nærmer seg det.

 

Og innen den tid har den sikkert brutt sammen 5 ganger, må sendes inn til service som tar 3-4 uker hver gang og koster sikkert penger.

Her, noe jeg så i Motörheadgruppa på facebook, alt man trenger ^^

75354974_769355553538285_154740859427251

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, Taurean said:

Helt sinnssykt. Hvis de får solgt en eneste en blir jeg overrasket.

Kaffekapsler er jo kjempepopulært, set ikke at det skal være en stor stopper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...