Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama sur i morrest etter dårlig sex


Gjest d4764...eb5

Anbefalte innlegg

Gjest d4764...eb5

Er det greit å bli sur for dårlig sex (en gang)?

Vi hadde fyllesex og jeg brukte glid, og hadde ikke noe spess foreplay. Ganske dustete av meg men. Nå er hun sur på meg pga dette. Vi har vanligvis god sex, så skjønner ikke hvorfor hun henger seg opp i den ene gangen jeg er lat.

Anonymous poster hash: d4764...eb5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 8cd55...24a

Om du bare har kjørt den inn tørr forstår jeg godt hun er sur. Det er veldig vondt og gir følelsen av brannsår i skjeden. Glid hjelper ikke om hun er tørr og lite kåt, det kan bli vondt uansett. Si unnskyld du så ordner det seg nok! 

Anonymous poster hash: 8cd55...24a

Lenke til kommentar
Gjest 8cd55...24a
Invader Zim skrev (17 timer siden):

Noen kvinnfolk tror de skal alltid skal oppvartes og at hennes seksuelle nytelse er ditt ansvar. Slike kvinner bør dumpes til fordel for noen som kan gi og ta.

Så å bruke dama si som runkesokk er helt innafor? Bare drite i å ta på henne, se på henne - helt greit å stikke den inn, komme etter 3 sek og så si god natt? Aldri møtt menn med slike holdninger men ok. 

Anonymous poster hash: 8cd55...24a

Lenke til kommentar
Gjest 8cd55...24a skrev (3 timer siden):

Så å bruke dama si som runkesokk er helt innafor? Bare drite i å ta på henne, se på henne - helt greit å stikke den inn, komme etter 3 sek og så si god natt? Aldri møtt menn med slike holdninger men ok. 

Anonymous poster hash: 8cd55...24a

Da har du antagelig ikke møtt mange menn (eller kvinner). "Helt greit"? Tja. Begge kjønn blir skuffet av sex i ny og ne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Håper, for din skyld, at hun samtykket til å "kjøre" tørt, ellers er dette voldtekt. Skjønner veldig godt at hun er sur. Be om unnskyldning og vis deg fra din beste side. Spandér eller lag en flott middag, gjerne kjøp noen roser og aldri gjør slikt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Villfaren said:

Hehe ok, merkelig utsagn. 

 

Mannen har en penis, kvinnen en vulva.  Begge parter har lyst på det den andre har. 

I hvilken verden er det da å forvente at mannen skal gjøre all jobben? 

 

Det er vel ikke etablert at dette er scenarioet.
Dersom TS bare har gunnet på helt tørt, er det jo litt urimelig å si at damen må ta hensyn til egen orgasme.

Om du satt og runket, og noen kom og slo deg gjentagende på penis, ville du ansett orgasme som eget ansvar, eller tenkt at du ble aktivt motarbeidet fra å nå målet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (3 timer siden):

Det er vel ikke etablert at dette er scenarioet.
Dersom TS bare har gunnet på helt tørt, er det jo litt urimelig å si at damen må ta hensyn til egen orgasme.

Om du satt og runket, og noen kom og slo deg gjentagende på penis, ville du ansett orgasme som eget ansvar, eller tenkt at du ble aktivt motarbeidet fra å nå målet ditt?

Hæ? 

Les engang til og se om mitt svar i det hele tatt gjelder TS

Lenke til kommentar
Miri skrev (16 timer siden):

Alle har ansvar for eget seksualliv, unntatt kvinner.

Å ha ansvar for egen orgasme betyr ikke at den andre partneren kan si "jeg driter i deg, fiks deg sjæl". Det betyr at en har ansvar for å kjenne seg selv godt nok og vite hva en liker og ikke liker, slik at man kan kommunisere sine ønsker til den andre parten.

Det er noe helt annet enn å bare bruke dama som runkesokk, slik som TS ser ut til å ha gjort her. Det er i beste fall egoistisk og hensynsløst – hvis mine sexpartnere ikke brydde seg noe om min egen trivsel og nytelse under akten så ville det ikke blitt mye sex på dem, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (20 timer siden):

Det er vel ikke etablert at dette er scenarioet.
Dersom TS bare har gunnet på helt tørt, er det jo litt urimelig å si at damen må ta hensyn til egen orgasme.

Om du satt og runket, og noen kom og slo deg gjentagende på penis, ville du ansett orgasme som eget ansvar, eller tenkt at du ble aktivt motarbeidet fra å nå målet ditt?

Jeg tror jeg ville stoppet masturbasjonen og brukt den nå ledige hånden til å druse til han som slår penisen min mens jeg runker.. (med mindre jeg oppdager en ny sadomachochistisk side av meg selv). Si at hun i utgangspunktet samtykket, da må hun ta deler av ansvaret mener jeg. Han insjer, men hun samtykker, klart er initiativhaveren i en posisjon som gjør det naturlig å anta at han tar en større prosentvis del i orgasmeansvarsfordelingen i kontrast til at begge er like villige.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...