Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til å velge bruktbil


humpa

Anbefalte innlegg

Tiden er kommet for å bytte ut den gamle mitsubishien fra 98. Problemet er at jeg ikke har peiling på bil. 

Tenker at prisen må ligge på maks 130.000. Gjerne mindre, men kan også gå litt opp. Jeg skal ha firehjulstrekk. Kjører rundt 20 000 km I året (langkjøring). Må over en dårlig brøytet fjellovergang daglig på vinteren. Kan gjerne tenke meg en type SUV, men stasjonsvogn går selvfølgelig greit det også. Det viktigste er at jeg får en driftssikker bil uten mange problemer.

Det jeg trenger er tips til merker og modeller som kan passe. Tenker at jeg skal ha bilen noen år. Vet ikke helt hvor jeg skal sette km grensen heller. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981
humpa skrev (17 minutter siden):

Tusen takk :) Nissan x-trail har jeg ikke vurdert. Noterer meg den.

Vi har en nå 08mod og hadde en 11mod tidligere. 3-4 år tilsammen.  Kjempefornøyd med begge to. 

Lenke til kommentar

las nettopp en reportasje om en txi sjåfør i oslo som har en Mercedes amg 63..han hadde prøvd den ut på autobahn i Tyskland..i 311 kmt , og erklærte seg som norges raskeste taxisjåfør :)  nå er amg 73 ute også.. det står ikke maks 250 på speedometra der.. 400 og 500 kmt..verdens raskeste  vanlige bil .. nypris 2.2 mill med ekstrautstyr 2.6 mill , 400 000  bare for ekstrautstyret.. men klart, tiden er ine for å se på amg 63 , brukt.. host...

Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 skrev (11 timer siden):

las nettopp en reportasje om en txi sjåfør i oslo som har en Mercedes amg 63..han hadde prøvd den ut på autobahn i Tyskland..i 311 kmt , og erklærte seg som norges raskeste taxisjåfør :)  nå er amg 73 ute også.. det står ikke maks 250 på speedometra der.. 400 og 500 kmt..verdens raskeste  vanlige bil .. nypris 2.2 mill med ekstrautstyr 2.6 mill , 400 000  bare for ekstrautstyret.. men klart, tiden er ine for å se på amg 63 , brukt.. host...

Artig. TS er på jakt etter "rimelig" bil, gjerne SUV og du drar inn biler til 10 ganger prisen og vel så det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...