Gå til innhold

Kraftig vekst for Ice [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig godt fornøyd med Ice men samtidig veldig misfornøyd med Telia. Mine ice+ data mister dekningen fordi våre samsung mobiler nesten alltid foretrekker Telia sine basestasjoner. Da hjelper det lite med 1000 gb data og 6 gb Telia data fordi selv i godt dekningsområde så bruker mobilen fortsatt Telia sitt nett og når de 6Gb er tomt ja da er det slutt. Fryktelig irriterende og kundeservice har ingen mulighet til å hjelpe meg når jeg ber om reservasjon mot oppkobling i telia sitt nett. Den dagen Ice lar kundene sine reservere seg mot oppkobling i telia sitt nett enten permanent eller midlertidig igjennom ice appen, den dagen tror jeg Ice sin kundevektst til eksplodere. Jeg har gått over til Telia x mens jeg venter på at Ice skal ordne dette problemet og jeg håper det skjer fort fordi jeg vil bruke et rent ice abonnement med masse ice+ data :-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

Antall smartmobilabonnenter økte i fjerde kvartal 2019 med 18.000, en vekst på 29 prosent sammenliknet med fjerde kvartal 2018. Omsetningen økte 36 prosent i fjerde kvartal, sammenliknet med året før.

Hvorfør økes det? lavere priser mot telia og telenor?

Hvorfor ekstra artikkel? ingen ting i artikkelen tyder på man må betale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...