Gå til innhold

KOMMENTAR: Hvor har du blitt av, PUBG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt PUBG siden starten, og Karakin er et friskt pust i dette spillet. Jeg vil si at du må tenke enda mer taktisk her enn i de andre kartene som man har god tid på seg å loote, stæsje seg opp med favorittvåpen, for så å bli knertet på 300m hold av en som Kar og 8x scope og første fiende man.. ikke så. Jeg Liker igrunn alle kartene i PUBG, men de siste ukene har det kun vært Karakin. Sist helg var det også turnering der norske Omaken kom på sammenlagt 4 plass, noe jeg vil påstå er en meget god prestasjon. I turneringer vil Miramar og Erangel være hovedkartene, mens Sanhok blir stæsjet inn som bonuskart med 1 runde. Jeg kommer ikke til å bry meg om deathmatch og slikt, men PUBG kommer nok til å leve en god stund til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...