Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Oppussing av møbler


Anbefalte innlegg

Skal pusse opp en del møbler til sommeren så har begynt å tenke litt farger og hvilken maling som skal til. Så har noen spørsmål jeg tenkte å spørre dere her inne om. Har et framskap, en bokhylle, et spisebord, stoler og et salongbord. Veggene er lyse, sofaen er grå og har også en svart godstol. Hvilken farge kan passe? Er ikke av den som følger så mye med på trender så veit ikke helt hva som er poppis for tiden....veit bare at jeg ikke vil ha veldig mørke farger.

Har også en pidestall som jeg skal male i en skikkelig kontrastfarge. Og den er ikke større enn at den kan jeg stå inne og male. Hvilken type maling vil være best å bruke her, og bør den eventuelt lakkes? På en pidestall kan det jo bli litt vannsøl om en er uforsiktig når man skal vanne planter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...