Gå til innhold

Half-Life: Alyx-datoen er satt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gren_Sonny skrev (På 14.2.2020 den 7.59):

Så flott skal bare bestille valve index på steam store, nei vent..

Er det virkelig så vanskelig å shippe til norge kontra sverige?

Helt idiotisk, men kan ha noe med skatter å gjøre.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
On 2/14/2020 at 8:59 AM, Enceladus said:
Noen flere nye bilder her :)

Det siste minner meg mye om Canals fra HL2

Ahhh, take me back...?
Half-Life 2 står fortsatt som den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt. Nå står det på om man skal ta seg råd til splitter ny PC og VR-utstyr for anledningen. Sist gang jeg gjorde noe lignende var til Far Cry 2 for 10 år siden :p Nå må jeg sikkert ut med det tredobbelte. Spent på mottagelsen her, det blir vel der avgjørelsen blir satt for min del.

Lenke til kommentar
15 hours ago, GimleSag said:

Ahhh, take me back...?
Half-Life 2 står fortsatt som den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt. Nå står det på om man skal ta seg råd til splitter ny PC og VR-utstyr for anledningen. Sist gang jeg gjorde noe lignende var til Far Cry 2 for 10 år siden :p Nå må jeg sikkert ut med det tredobbelte. Spent på mottagelsen her, det blir vel der avgjørelsen blir satt for min del.

Både HL1 og 2 og ikke minst hele modding miljøet rundt disse spillene er høydepunkter i min tid som gamer. Det skal bli så sinnsykt deilig å være tilbake i det universet igjen! Om det er ett spill som kan legitimere en oppgradering av PC så er det Half Life. Basert på de tidligere spillene så tror jeg vi har mye godt i vente her, også utover Half Life som et single player spill. Men for at det skal skje så trenger vi SDK utviklerverktøyene slik at moddere virkelig kan slippe kreativiteten løs. Per nå vet vi at det ikke skjer på utgivelsesdatoen i følge Valve: https://www.gamasutra.com/view/news/357052/No_plans_for_a_full_Source_2_SDK_and_other_tidbits_from_Valves_HalfLife_Alyx_AMA.php

 

Men jeg tolker det Valve sier dit hen at det vil skje senere når de er ferdig å polere HL Alyx. Men det vi derimot får er en oppgradert leveldesigner. Den gleder jeg meg til! Har litt erfaring med den nåværende versjonen av Hammer for Source 2 så det skal bli gøy å leke med nye verktøyer og legge til zombier i kjelleren på huset mitt :p

 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
45 minutes ago, Trontron said:

Alt de hadde trengt å gjøre var å lage en avtale med en leverandør som f.eks Elkjøp eller lignende. Men neeida. De nekter å bruke en tredjeparts selger selv om alle andre har.

I Japan har de en avtale med Degica.

Quote

Degica has a broad eCommerce offer, that includes localization and optimization of online businesses in Japan, hosting direct eShops, and supplying multiple domestic payment methods. The company has partnered with global gaming and digital partners, such as Valve Corporation, Razer Inc., and HTC Vive.

https://www.roadtovr.com/valve-index-shipping-update-backorder/

Så Elkjøp bli vel kanskje noe tilsvarende her til lands da?

Hvorfor Valve enda ikke har en avtale skjønner jeg heller ikke. Kanskje vi er et for lite marked? Hadde vi vært en del av EU slik som Sverige så ville det ikke vært et problem. Lurer på hva som skjer med Index tilgjengelighet i Storbritania nå som de går ut av EU.

Men nå er jo Index uansett utsolgt alle steder, tydelig at Valve sliter med å produsere\levere nok.

https://www.roadtovr.com/valve-index-sold-out-stock-check-2-13-2020/valve-index-stock-2-13-2020.thumb.png.fa4b7551263455e3664f3b88db5701d1.png

Lenke til kommentar
On 2/17/2020 at 1:20 PM, Enceladus said:

Men nå er jo Index uansett utsolgt alle steder, tydelig at Valve sliter med å produsere\levere nok.

Joda, det er klart det. De ville ikke vært noe mindre utsolgt av den grunn. Men de ville trolig allerede hatt et høyere produksjonsnivå og solgt flere enheter frem til nå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...