Gå til innhold

PC starter ikke etter og ha satt sekundær 1070 i sli?


Anbefalte innlegg

Fikk en sli bro av en venn/onkel og fant riktig kabel 7pin til 2x 6+2pin connectors til det sekundære 1070.

Men om jeg setter i et ekstra 1070 starter ikke pcen.. tastaturet sitt rgb lys kommer på og pcens rgb kys funker.. men alt annet starter ikke..

Er ikke 750w nok? FractalDesign 750w Integra M, kjøpt for under 1 år siden tror, kanskje 2.

Er 1070 X som hovedsaklig jeg har og prøver og koble opp en vanlig 1070.

 

edit1: 7pin går inn i pcie slot til psu.

edit2: tenkte og oppdatere bios'et for og se om det hjelper.. selv om jeg ligger på 4420, og nyeste er noe med 5000+

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RRhoads skrev (15 minutter siden):

hovedkort? Er det det som står på profilen din?

 

Støtter ikke SLI ifølge specs:

https://www.asus.com/no/Motherboards/ROG-STRIX-B350-F-GAMING/specifications/

Googlet for b350-f og fikk svar at det støtter 2 nvidia kort eller 3 amd kort i crossfireX.

https://www.pc-specs.com/mobo/Asus/ASUS_ROG_STRIX_B350-F_GAMING/4045

e: Men etter og ha bladd lenger bortover i google sine sider og kommer tilbake ser jeg flere sider sier nei til nvidia sli :(

Shit.

RIP den muligheten, får spare opp til 3700x og x570 hovedkort som planlagt og la pcen være som den er for øyeblikket.

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (2 timer siden):

MAn får vel ikek noe særlig utbytte av SLI lenger?

Egentlig ikke noe spesielt, men har et extra 1070 liggende med en 750w så håpet det kunne gi noe ytelse løft. Vet noen få spill jeg spiller støtter det som gir 20-30% bedre ytelse i spillene men kommer garantert mer støy ville jeg tro.. Bonusen er egentlig bare mer fps og mindre stuttering som er håpet.. Selv om jo mer jeg leser om SLI jo mer mareritt høres det ut som.. NV Inspector og Nvidia kontrollpanel som ikke vil gjenkjenne kortet eller ikke funker i det hele tatt.. Mye kommer an på hovedkortet og drivere men prøver neste gang på x570 hovedkortet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...