Gå til innhold

Det er høyresiden som er «snowflakes»


Anbefalte innlegg

Red Frostraven skrev (8 minutter siden):

Du bruker FBI sin statistikk -- statistikk de har samlet fra politiet, et politi som kategoriserer voldtekter feil i følge kilder som faktisk vurderer politiet sitt arbeid i disse konkrete sakene.

Har FBI gjennomgått politiet sine metoder? Nei. De gjengir statistikken de har samlet fra politiet, uten å gjøre egne undersøkelser.
Statistikk er et tveegget sverd.
FBI sin statistikk slo tilbake på deres sak.

STATISTIKK KAN IKKE BRUKES I RETTSYSTEMET TIL Å AVGJØRE SKYLD, det er ren ondskap. Forstår du ikke det?

Red Frostraven skrev (10 minutter siden):

Og ja -- Obama er en feminist.
 Siv Jensen er en feminist.

Identifiserer Siv Jensen seg som en feminist? Jeg har aldri hatt høye tanker om henne uansett.

Red Frostraven skrev (11 minutter siden):

Fordi de husker definisjonen som fantes før Alt-Right bevegelsen forandret folk sin virkelighetsforståelse for alvor.

Feminismen har alltid vært en hatbevegelse, suffergrettene var også en terrorbevegelse med brevbomber, ildpåsettelse og forsøk på snikmord, og suffergrettene var organiserte. Andre generasjon ville i trynet de også, ingen likestillingsagenda der heller.

Red Frostraven skrev (13 minutter siden):

Fordi de husker definisjonen som fantes før Alt-Right bevegelsen forandret folk sin virkelighetsforståelse for alvor.

Alt-rigth er gynosentriske de også, det vil si kvasi-feminister (gotta protect those white women against those blackies).

Red Frostraven skrev (15 minutter siden):

Du kan ikke gi feminismen ansvaret for hva enkeltpersoner gjør -- ikke mer enn hele høyresiden er nazister.

Feminismen er ikke hele venstresiden, egentlig så tilhører jeg venstresiden selv med tanke på fler av de sakene som engasjerer meg, men ikke faen om jeg er en feminist.

Jeg gir ikke individuelle feminister skylda, jeg gir feministorganisasjoner skylda for diverse idioti, lovgivingnen i UK som sier at voldtekt kan bare utføres med penis er ikke enkeltindividers skyld, det må en politisk gruppe for å få til noe slikt. Du vet at det er en stor gruppe ofre som ikke får rettferdighet bare for den lovgivningen, gutter så vel som jenter. Når det gjelder gutter og seksuelle overgrep av kvinner når de er små øker sjangsen for at de blir overgripere selv når de vokser opp, og den øker radikalt. Feminisme er ikke humanisme, du selv beviser det med dine poster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Statistikk kan ikke brukes for å avgjøre skyld.
Helt riktig.
Og det kan ikke brukes til å avgjøre at kvinner er skyldig i falske anklager, uten at de er dømt for falske anklager.

Og feministene klarte å få gjennom en bedre lov i USA, som også inkluderer voldtekt av menn:
https://politybooks.com/feminists-successful-in-changing-antiquated-rape-law/

...

Loven som var gjeldene i England før 2003 var fra 1956 -- og inkluderte heller ingen annen definisjon enn penetrering med penis.
Lovene ble oppdaterte, men de tilfredstiller ikke feminister -- som ønsker at mer enn penetrering med penis skal gjelde som voldtekt, utført mot kvinner eller menn, av kvinner eller menn.

...

---

Og suffragettene skadet eller drepte hvem, eksakt -- og hvilken skade ble de selv påført i sin aktivisme..?
List gjerne opp alle ofre på begge sider, og hvilken skade de led.
Husk alle fengselsstraffene.

Lenke til kommentar
29 minutes ago, debattklovn said:

Så nå er det greit at man er feminist om man selv-identifiserer som feminist, men tidligere i tråden fremførte dere argumenter som at "disse folka er ikke feminister" om de som selv-identifiserte som feminist. Dobbeltstandarden deres skinner gjennom. 

Obamas utsagn og meningene gjør han en feminist, ikke fordi han selv-identifisere seg som det.  Les artikkelen

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (22 timer siden):

Han er en populær klinisk psykolog, noen ganger er jeg enig med ham, noen ganger ikke. Jeg ser ikke helt sammenhengen med hva vi diskuterer da, det virker så uendelig irrelevant.

Hva har sivilstatusen min med dette å gjøre? Er det en variant av incel fornærmelsen? Barnslig taktikk, dessuten en ganske så vanlig taktikk også. Man har sett hvordan MSM og feminister har malt MRM med å si at Elliot Rodger og Alek Minassian var MRAs, det er da man har erklært seg selv fallitt.

Min tur til å stille spørsmål:

Hva synes du om en ideologiskbevegelse som hevder de sloss for kvinners rettigheter men gjemmer og glemmer kvinner som er ofre for kvinnelige overgripere bare for å demonisere menn?

 

Det var en lang og innviklet måte å si at du er enslig på. Det kan ha en sammenheng med at du tilsynelatende hater kvinner og de som støtter kvinners rettigheter.

Jeg kjenner ikke til den typen ideologiske bevegelser du snakker om. 

Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (3 timer siden):

Og det kan ikke brukes til å avgjøre at kvinner er skyldig i falske anklager, uten at de er dømt for falske anklager.

Hva tror du vi er? Feminister? Årsaken til at antallet falske anklager er under debatt er fordi feminister påstår at siden antallet falske anklager er så lavt betyr at resten av voldtekts anklagene er ekte. Som kort sagt er idioti.

 

Red Frostraven skrev (3 timer siden):

Og feministene klarte å få gjennom en bedre lov i USA, som også inkluderer voldtekt av menn:
https://politybooks.com/feminists-successful-in-changing-antiquated-rape-law/

Feminister tar æren for alt mulig som de ikke har hatt noe med å gjøre, så jeg tviler sterkt.

Red Frostraven skrev (3 timer siden):

Lovene ble oppdaterte, men de tilfredstiller ikke feminister -- som ønsker at mer enn penetrering med penis skal gjelde som voldtekt, utført mot kvinner eller menn, av kvinner eller menn.

Tull, feminister i India, Israel og England har alltid hatt for seg att voldtekt kan kun utføres med penis, og deres aktivisme har ført til at kun menn kan bli tiltalt for voldtekt. Feminister bryr seg døyten om kvinner som blir voldtatt av kvinner, og vet du hva, de voldtektene er langt mer brutale en det du kan tenke deg. Noen ganger langt mer voldlige en hva menn kan få seg til å gjøre, de bruker gjerne objekter.

Red Frostraven skrev (3 timer siden):

Og suffragettene skadet eller drepte hvem, eksakt

Ingen, de var rimelig inkompetente, som vanlig. Drapsforsøk er fremdeles drapsforsøk.

Red Frostraven skrev (3 timer siden):

og hvilken skade ble de selv påført i sin aktivisme..?

En suffragette døde etter at hun hoppet foran en hest, ellers ble de ikke utsatt for noen spesielle overgrep som menn ikke ble utsatt for. Legg gjerne merke til at dama ser ikke spesielt undertrykket ut, rimelig vellstående som alle suffargrettene var. Egentlig så ble suffragettene ble faktiskt behandlet bedre enn menn, i England så skjøt de en gjeng anarkister når de demonstrerte fredlig for stemmerett for alle, mens suffragettene fikk poliltibeskyttelse under sine demonstrasjoner.

Red Frostraven skrev (4 timer siden):

Husk alle fengselsstraffene.

Aw, du mener at lovbrytere som terroriserer folk med ildpåsettelse, brevbomber, forsøk på snikmord og andre terrorhandlinger ikke fortjener fengsel? Stakkars kvinnfolk som må stå til ansvar for sine handlinger.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (2 timer siden):

Kilde på det.

Og det. 
Jensen har i stor grad kritisert norske feminister.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/2LjJy/siv-jensen-flau-over-saakalte-feminister

«If women ran every country in the world there would be a general improvement in living standards and outcomes, former US President Barack Obama has said.

Speaking in Singapore, he said women aren't perfect, but are "indisputably better" than men.»

Må vel kunne anses å være et synspunkt som fremhever kvinner. Feministisk er det dog ikke, ettersom det hever et kjønn over et annet. Og som vi alle vet er ikke det feminisme. 

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (2 minutter siden):

Det var en lang og innviklet måte å si at du er enslig på. Det kan ha en sammenheng med at du tilsynelatende hater kvinner og de som støtter kvinners rettigheter.

Min sivilstatus har ingenting med diskusjonen å gjøre, barnslig diskusjonsteknikk.

CommanderKeen skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til den typen ideologiske bevegelser du snakker om. 

Da er det kanskje på tide å følge med på hva feminister gjør?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, CommanderKeen said:

Må vel kunne anses å være et synspunkt som fremhever kvinner. Feministisk er det dog ikke, ettersom det hever et kjønn over et annet. Og som vi alle vet er ikke det feminisme. 

Du lurer bare deg selv hvis du tror på det der. Feministene har siden tidenes morgen utelukkende kjempet for kvinners rettigheter. 

Frustrerte fruers friluftsdag – Document

Selvbestemt abort, ikke noe om menns reproduktive rettigheter. 
07fear-rb-13288_1.jpg

Ikke kamp mot undertrykking, men kamp mot undertrykking av kvinner. 

O73exlJ3AMvGD21KecRD4AQfm6a2KtXRHdyA2OyUh0AA

Ikke arbeidsplasser for alle, arbeidsplasser for kvinner. 

image.jpg

Rett til utdanning for jenter, ikke for jenter og gutter. 
Bekjemp all kvinneforakt, ikke all forakt. 

Våkn opp! Se det åpenbare.

Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (3 minutter siden):

Feminister tar æren for alt mulig som de ikke har hatt noe med å gjøre, så jeg tviler sterkt.

Tull, feminister i India, Israel og England har alltid hatt for seg att voldtekt kan kun utføres med penis, og deres aktivisme har ført til at kun menn kan bli tiltalt for voldtekt. Feminister bryr seg døyten om kvinner som blir voldtatt av kvinner, og vet du hva, de voldtektene er langt mer brutale en det du kan tenke deg. Noen ganger langt mer voldlige en hva menn kan få seg til å gjøre, de bruker gjerne objekter.

1. Du blir presentert med fakta som viser at påstandene dine er feil. Du svarer med «jeg tror ikke det er sånn». Det er morsomt, med tanke på at du tidligere i tråden kritiserer andre for å ikke tillegge fakta noen verdi i en diskusjon. Du er en hykler.

2. Tror du ikke menn voldtar med objekter? Du vet det er en pågående landeplage med voldtekter av kvinner i India, der de bokstavelig talt blir voldtatt til døde? Og dette er ikke en konkurranse om hvilket kjønn som voldtar verst. For et forvridd tankesett du har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (2 minutter siden):

Min sivilstatus har ingenting med diskusjonen å gjøre, barnslig diskusjonsteknikk.

Da er det kanskje på tide å følge med på hva feminister gjør?

1. Enslig. Ingen omgang med kvinner. Skjønner.

2. Det er ikke feminisme du snakker om. Du har misforstått veldig mye. Da skjønner jeg hvorfor du fremstår som en rablende galning her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (4 minutter siden):

Må vel kunne anses å være et synspunkt som fremhever kvinner. Feministisk er det dog ikke, ettersom det hever et kjønn over et annet. Og som vi alle vet er ikke det feminisme. 

Eh jo, sitat fra feminister tilbake til slutten av 1800 tallet sier dette: "If women ruled the world there would be no more wars", selv om kvinner har startet flere kriger en menn har gjort per capita. Så dette er så absolutt feminisme. Eller er det en NO TRUE SCOTSMAN.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, DjSlayer said:

Min sivilstatus har ingenting med diskusjonen å gjøre, barnslig diskusjonsteknikk.

Alltid vittig når de på venstresiden som skal være så tolerante ovenfor alle er de første som tyr til personangrep mot mennesker de ikke kjenner. Virkelig lavmål. Dette er ikke første gangen jeg har sett ham dra diskusjonen ned i sølen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 minutt siden):

Du lurer bare deg selv hvis du tror på det der. Feministene har siden tidenes morgen utelukkende kjempet for kvinners rettigheter. 

Frustrerte fruers friluftsdag – Document

Selvbestemt abort, ikke noe om menns reproduktive rettigheter. 
07fear-rb-13288_1.jpg

Ikke kamp mot undertrykking, men kamp mot undertrykking av kvinner. 

O73exlJ3AMvGD21KecRD4AQfm6a2KtXRHdyA2OyUh0AA

Ikke arbeidsplasser for alle, arbeidsplasser for kvinner. 

image.jpg

Rett til utdanning for jenter, ikke for jenter og gutter. 
Bekjemp all kvinneforakt, ikke all forakt. 

Våkn opp! Se det åpenbare.

Ja, for å få like rettigheter som menn. Det burde jo til og med du klare å forstå.

Forøvrig har du i to innlegg nå på samme side indirekte hevdet at Obama ikke er feminist bare fordi han kaller seg feminist, men han gjør også de tingene du hevder feminister gjør.

Jeg skal bare gjøre noe klart for deg sånn at til og med du klarer å henge med; du mener Obama er feminist. 

Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (3 minutter siden):

Eh jo, sitat fra feminister tilbake til slutten av 1800 tallet sier dette: "If women ruled the world there would be no more wars", selv om kvinner har startet flere kriger en menn har gjort per capita. Så dette er så absolutt feminisme. Eller er det en NO TRUE SCOTSMAN.

Kilde på at kvinner har startet flere kriger enn menn?

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 minutt siden):

Alltid vittig når de på venstresiden som skal være så tolerante ovenfor alle er de første som tyr til personangrep mot mennesker de ikke kjenner. Virkelig lavmål. Dette er ikke første gangen jeg har sett ham dra diskusjonen ned i sølen. 

Du ser nok ikke mye annet enn sølen ettersom det er der du lever.

Men selvfølgelig er det relevant at mannen som hater kvinner mer enn noe annet ikke har et eneste kvinnelig holdepunkt i livet sitt. 

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (15 minutter siden):

Kilde på at kvinner har startet flere kriger enn menn?

Per capita, du vet prosentvis ikke sant? Du har hatt en del europeiske dronninger som har kriget litt, en spansk en og noen engelske. Alle som kan litt om verdenshistorien vet om disse krigene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...