Gå til innhold

Det er høyresiden som er «snowflakes»


Anbefalte innlegg

jjkoggan skrev (13 minutter siden):

Det er relevante hvis en diskuterer hvordan det var kontra hvordan det er idag, eller historien bak hvorfor noe eksisterer idag.

Som for eksempel at grunnen til at menn fikk stemmerett var militærtjenesten mens kvinner trengte ikke dette, de betalte tross alt for den med blod. Det har ikke vært ett påbud med samfunnstjeneste for kvinner noen gang. Eller at kvinner også hadde stemmerett føre dette hvis de betalte eiendomsskatt. De var fritatt fra eiedomsskatt hvis de var gifte, det var mannen deres som hadde ansvaret for dette og han brukte som regel stemmeretten sin på vegne av familien sin. Det er faktiskt registrert kvinner som stemte lovlig i USA tilbake til 1750 (ca). Samt også USAs eldste universitet var kun for jenter. Jenter hadde lov til å jobbe for å forsørge seg selv, men det øyeblikket hun ble gift så måtte hun forvente å bli forsørget av sin ektemann, og jobben hun hadde måtte gis til en annen jente som trengte å forsørge seg selv, eller til en mann som måtte forsørge sin egen familie. Rettigheter er faktiskt forbundet med ansvar, så hvis det var en rettighet en kvinne ikke hadde, som for eksempel ta opp lån så var det fordi hun var ikke ansvarlig for å betale tilbake gjeld. Ville du låne penger til en person som ikke behøvde å betale disse pengene tilbake?

Dette er hvordan det var i USA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
20 hours ago, DjSlayer said:

Hvorfor blir de provosert? Hva provoserer dem?

Hvorfor angriper de Warren Ferrel for hva Paul Elam skrev?

Flere grunner som du ikke aksepterer men som provoserer mange kvinner som  mener det er få falske voldtekt anklagelser.

  • Farrell støtter ikke patriarki begrepet
  • Farrell sammenligner voldtekt til avvisning fra kvinner
  • Farrell jobber sammen med andre organisasjoner som angriper feminister 
  • Farrell sier mye rart om voldtekt som kan tolkes som lite alvorlig (eller verre)for eksempel In brief, date rape can be a crime, a misunderstanding, or buyer’s remorse, 
  •  
Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (19 timer siden):

Farrell sammenligner voldtekt til avvisning fra kvinner

Denne trenger jeg litt bedre forklaring på, når det gjelder resten så er jo det ganske logiskt å se at personer som ikke har en rasjonell tanke i hodet reagerer på.

jjkoggan skrev (19 timer siden):

Farrell støtter ikke patriarki begrepet

Patriarchy theory er en konspirasjonsteori som det ikke finnes grunnlag til å tro på.

jjkoggan skrev (19 timer siden):

Farrell jobber sammen med andre organisasjoner som angriper feminister

Angriper høres voldsomt ut, du kan si de utforder feminister på hva de tror på med fakta. Gjerne til debatt.

jjkoggan skrev (19 timer siden):

Farrell sier mye rart om voldtekt som kan tolkes som lite alvorlig (eller verre)for eksempel In brief, date rape can be a crime, a misunderstanding, or buyer’s remorse

Ja, jeg har ingen problemer med dette, det vil si feministenes definisjon på "date rape" inkluderer disse beskrivelsene av voldtekt. Anger dagen etterpå er voldtekt, når han feiler å lese hennes subtile kroppspråk er også voldtekt for en feminist, og settes i samme bås som ekte voldtekter.

Spørsmålet er da, var den demonstrasjonen rasjonell? Jeg ønsker din personlige mening.

Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (16 timer siden):

Ja, jeg har ingen problemer med dette, det vil si feministenes definisjon på "date rape" inkluderer disse beskrivelsene av voldtekt. Anger dagen etterpå er voldtekt, når han feiler å lese hennes subtile kroppspråk er også voldtekt for en feminist, og settes i samme bås som ekte voldtekter.

Dette er en følelse du har. Det har ikke rot i virkeligheten. Statistisk sett er det noe sånn som 0.8 rapportere voldtekter som viser seg å være å falske. I tillegg er det enorme mørketall for voldtekt.

Men det burde jo ikke overraske noen at du har forferdelige Og unøyaktige holdninger til temaet. Du lever jo i en fantasiverden hvor flere menn blir voldtatt enn kvinner. Du har fortsett til gode å vise til den statistikken dog. Kanskje dette er muligheten din. Med tanke på at du har holdt diskusjonen gående i tre uker nå er det ikke lengre en godkjent unnskyldning å si at du ikke gidder bruke tid på å finne kilden. 

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (21 minutter siden):

Dette er en følelse du har. Det har ikke rot i virkeligheten. Statistisk sett er det noe sånn som 0.8 rapportere voldtekter som viser seg å være å falske.

Opptil 8% av voldtekter er blitt bevist falske, og ca 5% av voldtektene blir domsfelt og selv da er det flere som senere faktiskt blir frikjent for den antatte voldtekten. Resten vet vi ikke.

CommanderKeen skrev (25 minutter siden):

I tillegg er det enorme mørketall for voldtekt.

Jeg er ikke uenig, de fleste voldtektsoffrene som ikke kommer frem er menn, og samtidig er det veldig vanskelig for en PERSON å rapportere voldtekt hvis overgriperen er en kvinne. Man blir ikke trodd takket være feminist propaganda og den sedvanlige gynocentrism.

CommanderKeen skrev (29 minutter siden):

Du lever jo i en fantasiverden hvor flere menn blir voldtatt enn kvinner.

Det er statistikk i fra USA som inkluderer "prison rape", det burde ringe en bjelle da ikke sant? Forøvrig, tidligere i denne diskusjonen så nevnte jeg sexuelle overgripere, og det inkluderer andre overgrep og ikke bare voldtekt.

CommanderKeen skrev (39 minutter siden):

Med tanke på at du har holdt diskusjonen gående i tre uker nå er det ikke lengre en godkjent unnskyldning å si at du ikke gidder bruke tid på å finne kilden.

Med tanke på at jeg har med ideologer som ikke har til hennskit å forandre mening så er det liten vits å komme med noen  som helst kilde. Tror du jeg er en novise når det gjelder debatter med feminister? Jeg har produsert bevis i mange andre diskusjoner for mine påstander men ingen har noen sinne forandret meningen sin. Da er det liten vits ikke sant?

Jeg nevnte ikke voldtekt jeg skrev seksuelle overgripere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (47 minutter siden):

snipp

Statistikken som jeg henviser til inkluderer kvinne på kvinne overgrep også, du skjønner lesbiske er rimelig slemme mot hverandre.

Jeg lurer på hvem som lever i en fantasiverden, en som bare ser [male victimizer] og [female victim]

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (36 minutter siden):

Opptil 8% av voldtekter er blitt bevist falske, og ca 5% av voldtektene blir domsfelt og selv da er det flere som senere faktiskt blir frikjent for den antatte voldtekten. Resten vet vi ikke.

Jeg er ikke uenig, de fleste voldtektsoffrene som ikke kommer frem er menn, og samtidig er det veldig vanskelig for en PERSON å rapportere voldtekt hvis overgriperen er en kvinne. Man blir ikke trodd takket være feminist propaganda og den sedvanlige gynocentrism.

Det er statistikk i fra USA som inkluderer "prison rape", det burde ringe en bjelle da ikke sant? Forøvrig, tidligere i denne diskusjonen så nevnte jeg sexuelle overgripere, og det inkluderer andre overgrep og ikke bare voldtekt.

Med tanke på at jeg har med ideologer som ikke har til hennskit å forandre mening så er det liten vits å komme med noen  som helst kilde. Tror du jeg er en novise når det gjelder debatter med feminister? Jeg har produsert bevis i mange andre diskusjoner for mine påstander men ingen har noen sinne forandret meningen sin. Da er det liten vits ikke sant?

Jeg nevnte ikke voldtekt jeg skrev seksuelle overgripere.

Bare tull og tøys fra deg som vanlig.

1. Kilde? Jeg vet at tallet på 8% ikke stemmer. Tallet på 5% er kanskje rett. Det betyr ikke at de øvrige 95% ikke skjedde. Voldtekt er dessverre notorisk vanskelig å bevise i en rettssak.

2. Dette er noe du tror. Det er ikke sant. Det er en følelse du har som ikke har rot i virkeligheten. Jeg er ikke interessert i følelsene dine. De kan du holde for deg selv. Selvfølgelig blir menn også voldtatt, men da oftest av andre menn.

3. Under 1% av USAs befolkning sitter i fengsel. Ca. 50% av USAs befolkning er kvinner. Trenger ikke være et geni for å skjønne at voldtekter i fengsel ikke vil utgjøre en stor forskjell på den statistikken. I tillegg skrev du at de fleste mannlige serieovergripere hadde blitt overgrepet av en kvinne først. Selvfølgelig har du ingen forskning eller statistikk å vise til, men du viser til følelsene dine som vanlig.

4. Du sier du nevner mer enn voldtekt, og inkluderer seksuelle overgrep. Ja, det endrer ingenting. Kvinner er klart mest utsatt for seksuelle overgrep av alle typer.

5. Kom igjen. Du har diskutert i tre uker. Tror du at du klarer å overbevise noen UTEN å bruke kilder? Det er så tynt. Enten kommer du med kilden din i neste innlegg, eller så innrømmer du at du er en stor løgnhals som finner opp statistikk som støtter følelsene dine.

...

Si meg, hvorfor er det så viktig for deg å leve i en fantasiverden som sier at roten til alt vondt er kvinner?

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (5 minutter siden):

Kommandøren fortsetter sine vanlige ulogiske diskusjonsteknikker med å komme med påstander uten kilder (0.8%) falske voldtekter for så å klage på at andre ikke bruker kilder.
Hva med at du begynner med å gjøre som du oppfordrer til, nemlig å komme med kilder, kjære kommandør. 

One commonly cited figure holds that 5 percent of rape allegations are found to be false, but that figure paints a very incomplete picture, says Belknap. Typically, this figure comes from studies done on college students, an estimated 95 percent of whom do not report their assaults to police. Overall, an estimated 8 to 10 percent of women are thought to report their rapes to the police, which means that — at the very highest — we can infer that 90 percent of rapes go unreported, says Belknap. Obviously, only those rapes that are reported in the first place can be considered falsely reported, so that 5 percent figure only applies to 10 percent (at most) of rapes that occur. This puts the actual false allegation figure closer to 0.5 percent.
 

https://www.google.no/amp/s/www.thecut.com/amp/article/false-rape-accusations.html
 

Men hvorfor skal vi høre på henne? Hun er jo bare en ekspert på feltet sitt, og er det én ting vi vet med 100% sikkerhet, så er det at høyresidefolk ikke hører på eksperter. Neida, viktigere med følelser, og selvfølgelig den fantastiske «jeg har hørt». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessverre viser det seg at denne Joanne Belknap er en SJW. Så hun har en anti-mann agenda og hennes "vitenskapelige" arbeid er sterkt farget av hennes politiske ståsted, som er anti-Trump, anti-mann, anti-hvit feminist. 
Her er hvordan hun beskriver seg selv på twitter.

Quote

Social & legal justice activist, feminist, #BlockedByTrump #DecolonizeYourMind 
Cats against Trump

DecolonizeYourMind faktisk, høres veldig vitenskapelig ut! Hun mener vel at hvite menn går rundt med koloniseringstanker 24/7. 
Veldig useriøs og uvitenskapelig feminist.
Kom med noen ordentlige kilder på tallet 0.8%, er du snill. Det du siterte var bare møl. 

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar

Tall fra kilder som ikke kommer fra uvitenskapelige, mannehatende feminister er langt høyere. FBI sier 8%
 

Quote

Other studies have figures in the same range. The FBI has put the number of "unfounded" rapes - those determined to be false after investigation - at 8%.

 En amerikans studie fra 2010 fant 2-10%

Quote

Over the past 20 years, only 2-10% of rape accusations (Prof Ford's lawyer says she believes this was attempted rape) are proven to be fake,
That figure does not include any unsubstantiated accusations where an investigation was unable to prove a sexual assault occurred, so an accurate figure for the total remains unknown.

Dette er langt mer troverdige kilder enn en SJW som er professor i Ethnic Studies, hva enn uvitenskapelig tull det er for noe. 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 minutt siden):

Tall fra kilder som ikke kommer fra uvitenskapelige, mannehatende feminister er langt høyere. FBI sier 8%
 

 En amerikans studie fra 2010 fant 2-10%

Dette er langt mer troverdige kilder enn en SJW som er professor i Ethnic Studies, hva enn uvitenskapelig tull det er for noe. 

At du bruker begreper som SJW sier så vanvittig mye om deg.

Og tallene du linker til bekrefter jo bare påstanden hennes. Vi vet at mørketallene er enorme, og i følge Belknap er det opp mot 90% av tilfeller som ikke blir rapportert.

8% av de 10% som faktisk blir rapportert er jo 0,8% av den totale mengden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, CommanderKeen said:

Statistisk sett er det noe sånn som 0.8 rapportere voldtekter som viser seg å være å falske.

Du påstår at 0.8% av rapporterte voldtekter er falske, som er 10 ganger lavere enn FBI's estimat. Langt lavere også enn den amerikanske studien fra 2010 som estimerte 2-10%. 

Jeg kan ikke se annet enn at du tar feil her. Og hun kaller seg faktisk Social Justice Activist, som basically er det samme som SJW hvis vi er ærlige. Kommandør, hva tenker du hun mener med #DecolonizeYourMind? Tanker om det? 

Lenke til kommentar
Sitat

As with all other Crime Index offenses, complaints of forcible rape made to law enforcement agencies are sometimes found to be false or baseless. In such cases, law enforcement agencies “unfound” the offenses and exclude them from crime counts. The “unfounded” rate, or percentage of complaints determined through investigation to be false, is higher for forcible rape than for any other Index crime. Eight percent of forcible rape complaints in 1996 were “unfounded,” while the average for all Index crimes was 2 percent.

False or baseless betyr at det ikke foreligger konkrete etterprøvbare beviser -- som gjør anklagen grunnløs, og umulig å etterforske;
"He sais, she sais."

Dessuten er det ikke FBI som etterforsker voldtekt, men de samler statistikk fra politiet.
For å finne statistikk for vold og voldtekt, så trenger du undersøkelser fra et representativt utvalg fra befolkningen -- fordi politiet ikke får vite om tilfeller som ikke anmeldes.

Vi vet også at dere ikke finner denne statistikken selv, og ikke har egne meninger om emnet gjort opp gjennom å lese objektive kilder -- så denne diskusjonen er trippelt poengløs.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (10 minutter siden):

Si meg, hvorfor er det så viktig for deg å leve i en fantasiverden som sier at roten til alt vondt er kvinner?

Jeg hevder ikke dette, hva slags vilfarelse lider du under? En av grunnene til at jeg forakter feminismen er at den gjemmer kvinnelige offer av kvinnelige overgripere for å demonisere menn, man kan se dette på lovgivningen i f.eks England som igjennom feminist lobbying til å kun definere voldtekt som penis penitrere vagina eller anus, dermed finnes det kun mannlige overgripere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (14 minutter siden):

At du bruker begreper som SJW sier så vanvittig mye om deg.

Og tallene du linker til bekrefter jo bare påstanden hennes. Vi vet at mørketallene er enorme, og i følge Belknap er det opp mot 90% av tilfeller som ikke blir rapportert.

8% av de 10% som faktisk blir rapportert er jo 0,8% av den totale mengden. 

Du vet ingenting om de sakene som ikke havner i retten, ingen vet. Å anta at alle disse er ekte er jo helt på jordet, dessuten feminist siterer en feminist er jo den klare definisjonen på ekkokammer.

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (17 minutter siden):

Du påstår at 0.8% av rapporterte voldtekter er falske, som er 10 ganger lavere enn FBI's estimat. Langt lavere også enn den amerikanske studien fra 2010 som estimerte 2-10%. 

Jeg kan ikke se annet enn at du tar feil her. Og hun kaller seg faktisk Social Justice Activist, som basically er det samme som SJW hvis vi er ærlige. Kommandør, hva tenker du hun mener med #DecolonizeYourMind? Tanker om det? 

Skjønner du ikke eller vil du ikke skjønne? 8% av 10% er 0,8% av 100%. 

Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (11 minutter siden):

Du vet ingenting om de sakene som ikke havner i retten, ingen vet. Å anta at alle disse er ekte er jo helt på jordet, dessuten feminist siterer en feminist er jo den klare definisjonen på ekkokammer.

Jo, man vet jo faktisk ganske mye om de.

Har noen enkle spørsmål til deg som jeg ønsker du skal svare helt ærlig på.

1. Hva tenker du om Jordan Peterson?

2. Er du enslig?

Lenke til kommentar
2 minutes ago, CommanderKeen said:

Skjønner du ikke eller vil du ikke skjønne? 8% av 10% er 0,8% av 100%. 

Det er du som ikke skjønner. 
Du sier 0.8% av rapporterte voldtekter er falske mens FBI sier 8%. 
Det finnes ingen rom for misforståelse her. 
Du kan gjerne argumentere for at FBI tar feil, men dette er noe du har skrevet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...