Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd jeg aldri vil bli tiltrukket av menn igjen (er ikke bra nok)


Gjest 2ba63...c08

Anbefalte innlegg

Gjest 2ba63...c08

Vanskelig å finne en trådtittel på problemstillingen min her. 

Jeg er en kvinne på "bare" 25 år. Jeg har vært i to forhold, og begge har gått skeis pga mennene har vært utro mot meg. Prøvde så godt jeg kunne i begge forholdene å unngå utroskap så godt jeg kunne (det vil si jeg holdt mannen glad, lagde god middag til oss og hadde sex, og sexlivet var bra i begge forholdene). I ettertid har jeg ikke vært bitter føler jeg selv. Har gått med tanker om at det er ikke rart de har vært utro mot meg slik jeg ser ut osv, så har på en måte rettferdiggjort at de har vært utro. 

Nå er det ett år siden sist forhold og jeg har ikke klart å bli tiltrukket av menn. Jeg kan se kjekke menn men tenke at jeg er ikke bra nok uansett. Og om 10-20 år er jeg iallefall ikke bra nok, ettersom alle menn er visuelle vesener som alltid ønsker å ha sex med svært unge kvinner, helst i tidlig 20 årene, siden disse kvinnene utstråler "ungdommelighet og fruktbarhet". Ergo så vil jeg som voksen kvinne ikke være attraktiv fordi jeg ikke lenger er fruktbar. Jeg syns det hørtes merkelig ut i starten og ville ikke tro på det men har vell innsett at det er slik. 

Innerst inne er jeg en romantiker og jeg ønsker å være i et forhold, men kjenner jeg har fått ganske merkelige holdninger mot menn. Jeg må altså forvente at menn ikke vil ha sex med meg når jeg blir eldre, jeg må forvente at de er utro og ser på bilder og videoer av unge kvinner resten av mitt og jeg må forvente å aldri, aldri være bra nok fordi pga menns seksualitet MÅ de ha en dose ung kvinne og sex med andre mennesker for å være lykkelige i et potensielt forhold??? Jeg syns dette er sårende og vondt å tenke på, så da vil jeg jo ikke være i et forhold. Men kjenner jeg gruer meg til et liv helt alene. Det var ikke slik jeg så det for meg.. 

Føler liksom at jeg har knekt en kode, forstått hvordan ting fungerer. Hadde en flørt med en mann for noen måneder siden og jeg trodde jeg var tiltrukket av han, han var veldig "min type" og kjemien vi hadde var ganske flott, men jeg klarte ikke ha sex med han og jeg klarte heller ikke stole på han når han sa han likte meg, ga meg komplimenter etc. Tenkte at han gjorde det helt sikkert pga han ville ha sex og så dumpe meg etterpå, så da dumpa jeg han før han fikk gleden av å bruke meg slik menn tidligere har gjort med meg. 

Så hva gjør jeg? Lesbisk er jeg dessverre ikke. Jeg har mista helt troa og det gjør veldig vondt, jeg skulle ønske verdenen ikke fungerte slik. At det faktisk gikk an at en mann ble forelska i meg og glad nok i meg til at han ikke var utro og til at han aldri ville bytte meg ut. Men jeg må regne med å bli bytta ut for enhver pris. Og det suger som faen.... :( 

Anonymous poster hash: 2ba63...c08

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes trofaste menn. Og det er -ikke- din skyld at de var utro. Det er -deres- feil, ikke din. Det er ikke du som lot deg misbruke, det er dem som var fulle av faenskap. Et godt hjerte har ikke alltid øye for å se ondskap hos andre, så ikke døm deg selv for dét. Du viste dem i hvert fall ekte trofasthet og kjærlighet.

Det er ikke så annerledes for menn. Det er ikke annerledes for noen. Alle må gå rundt og bære på en viss usikkerhet om utroskap, hvis man velger å være i et forhold. Så det er liten grunn til å bekymre seg for mye. Man har ikke 100% garanti for noe. Men man kan jobbe med seg selv da, og tenke hver dag at man skal være trofast. Dette kan begge parter gjøre. Man kan snakke sammen om temaet.

Man får ikke gjort så mye annet enn å velge å ha tillit, og være 100% grunnfast i hva man skal gjøre hvis man finner ut at partneren er utro. Man kan også la være å ha sex en stund inn i et nytt forhold. La andre verdier stå i sentrum, som tillit, trofasthet, trygghet, nærhet. Hvis mannen ikke "gidder" å vente, så vet du at driften hans er større enn din, og da er det jo et problem.

Når man er i et forhold, så er det to retninger som gjelder: 1) Man utvikler seg sammen med partneren så langt personlighetene gir rom for det, og 2) Man må ivareta sin egen personlige utviklingsprosess. Man skal ikke glemme seg selv oppi det hele.

Finn tilbake til den personen du var, ta lærdom av de gode tidene. Lær deg å leve og ha tillit igjen, og ta en ny sjans når tiden er inne for det. Det finnes ikke mange andre måter å gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ingenting om hvordan det ser ut men det har egentlig liten betydning.

Ja, vi menn er (stort sett) veldig visuelle. Vi tenner på pene damer og fine former i større grad enn hva dere gjør. Men vi har også følelser som gjør at en "mindre pen" dame kan bli kjempeflott.

Vi går heller ikke utelukkende etter yngre damer - dette går mer på selvtilliten til enkelte menn. Mange menn vil ha en dominerende pappa-rolle og det er lettere med yngre uerfarne jenter enn voksne damer. En del men tåler heller ikke tanken på at kjæresten har "historie" og er mer komfortabel med en uerfaren jente som har lite sammenligningsgrunnlag. Det gir trygghet for enkelte.

Jeg er en seksuelt aktiv person og jeg tenner, som de fleste menn, på visuelle ting. Jeg har allikevel vært sammen med tilnærmet aseksuelle mennesker og jeg har vært sammen med "mindre pene" damer uten å være utro.

Når du er glad i noen så er de pene for deg uansett. Du blir blind for det som kanskje andre ser. Jeg har en eks som er ganske lite pen (det registrerte jeg ikke før en stund etter at det ble slutt mellom oss), men jeg syntes hun var drithot når vi var sammen i flere år. Sexlivet vårt var helt enormt fordi vi hadde knall kjemi og det er henne jeg fortsatt ofte tenker tilbake til den dag idag mange år etter. Hun var forøvrig også ti år eldre enn meg.

 

De fleste mennesker (av begge kjønn) er enkle. De drives av egoisme og dobbeltmoral. Men det gjelder ikke alle. Jeg for min del opplever mye av det samme som deg, men siden jeg er mann så blir jeg utnyttet på andre måter. Det føles allikevel like vondt og vi må bare reise oss for hver gang og ikke se for mye bak oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du sier at du prøvde så godt du kunne i begge forholdene å unngå utroskap så kommer et gigantisk rødt flagg opp med en gang. Det er ikke slik at du på noen som helst måte skal unngå at den andre parten er utro. Du kan unngå å selv være utro, men hvis du ikke kan stole mer på partneren enn at du må aktivt gjøre ting for at han ikke skal være være utro, da er det ikke noe forhold å bygge videre på uansett.

Du har helt klart vært uheldig, og du vil helt klart treffe en som du faktisk kan stole på og slappe av med og bare nyte hverandre. Du er bare 25 år. Å tenke at du må være alene resten av livet er i overkant dramatisk.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 2ba63...c08

Det er faktisk bedre å være singel og ensom, og å savne det å ha kjæreste og å være forelsket, fremfor å faktisk bli forelsket og så bli såret/sveket igjen. Jeg orker faktisk ikke ta sjansen. 

Sir-Allistair skrev (6 timer siden):

Når du sier at du prøvde så godt du kunne i begge forholdene å unngå utroskap så kommer et gigantisk rødt flagg opp med en gang. Det er ikke slik at du på noen som helst måte skal unngå at den andre parten er utro. Du kan unngå å selv være utro, men hvis du ikke kan stole mer på partneren enn at du må aktivt gjøre ting for at han ikke skal være være utro, da er det ikke noe forhold å bygge videre på uansett.

Du har helt klart vært uheldig, og du vil helt klart treffe en som du faktisk kan stole på og slappe av med og bare nyte hverandre. Du er bare 25 år. Å tenke at du må være alene resten av livet er i overkant dramatisk.

Jeg nekter faktisk å tro det. At jeg er "bare" 25 år har egentlig fint lite å si når "alle" er utro. For meg har det gått så langt at jeg ikke har venner heller, fordi de sviker meg alltid til slutt. Jeg har aldri hatt et vennskap eller forhold hvor jeg IKKE har blitt sveket. Har prøvd å få meg nye venner men det går ikke, jeg skyver de bort så snart jeg merker at de kommer for tett på, fordi jeg vet hva som kommer og hvordan de vil behandle meg.  

Så nei jeg syns ikke jeg er spesielt dramatisk når alle relasjoner har en utløpsdato uansett. Eneste unntaket er relasjon til dyr. Et dyr sviker meg ikke. Men pga jobb og bosituasjon er det ikke mulig for meg å ha et kjæledyr. 

Anonymous poster hash: 2ba63...c08

Lenke til kommentar

Hva er det med deg som gjør at alle sviker deg da? For hvis alle gjør det, så er det vel utvilsomt hos deg det ligger? Er det slik at folk som kommer tett på deg får en eller annen slags ubevisst lyst til å gjøre deg vondt?

Har du hørt om selvoppfyllende profeti? 

Du kan ha store problemer med å stole på folk, men å påstå at "alle" er utro blir veldig veldig feil. Ikke engang de fleste er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 2ba63...c08
Sir-Allistair skrev (39 minutter siden):

Hva er det med deg som gjør at alle sviker deg da? For hvis alle gjør det, så er det vel utvilsomt hos deg det ligger? Er det slik at folk som kommer tett på deg får en eller annen slags ubevisst lyst til å gjøre deg vondt?

Har du hørt om selvoppfyllende profeti? 

Du kan ha store problemer med å stole på folk, men å påstå at "alle" er utro blir veldig veldig feil. Ikke engang de fleste er det.

Hvordan i huleste kan jeg vite hvorfor de gjør det? Alle venner jeg har hatt har gått bak ryggen på meg, utnyttet meg/brukt meg (det har kommet frem i løpet av tiden vi har vært venner og da har jeg så klart brutt kontakten når jeg har funnet det ut). Noen har sagt videre hemmeligheter jeg har fortalt dem, gjort narr av meg til andre når jeg har betrodd meg osv. I de to forholdene jeg har vært i har mennene vært utro. 

Og igjen, jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg holder tett, forteller aldri videre ting, jeg er ikke dømmende og folk har stolt mye på meg ettersom jeg aldri har brutt tilliten til andre. Jeg ønsker å være en lojal og god person og oppfører meg deretter... 

 

Anonymous poster hash: 2ba63...c08

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette er en klisje, men: Du kan ikke kontrollere hva andre gjør, men bare hvordan du forholder deg til det. 

Og siden du lagde et innlegg her så har du håp om å få andre opplevelser. Livet er usikkert og uforutsigbart i all sin prakt. Der gjelder å nyte det som nytes kan. Men jo lenger du sitter med disse tankene og nærmest bestemmer deg for hva som befinner seg i din framtid, så går tiden og livet ditt uten at du lever det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er gjerne en grunn til at menn er utro. Hovedsaklig fordi de ikke er tilfredsstilt seksuelt av partneren. Så mye av det her må du ta på din kappe. Du virker også å være av den sytende sorten, og det hater menn ved kvinner. Kom deg opp på hesten igjen og slutt å synes synd på deg selv. Ta deg sammen rett og slett. Forhold handler om å gi og ta, ikke bare å ta som du gjør.

Lenke til kommentar
Gjest 2ba63...c08
Mr Fawk skrev (1 time siden):

Det er gjerne en grunn til at menn er utro. Hovedsaklig fordi de ikke er tilfredsstilt seksuelt av partneren. Så mye av det her må du ta på din kappe. Du virker også å være av den sytende sorten, og det hater menn ved kvinner. Kom deg opp på hesten igjen og slutt å synes synd på deg selv. Ta deg sammen rett og slett. Forhold handler om å gi og ta, ikke bare å ta som du gjør.

I begge forholdene var sexlivet ganske bra. I første forholdet var både jeg og mannen utforskende og vi prøvde mye nytt sammen. Vi hadde sex veldig ofte, fordi vi begge hadde høy sexlyst. Vi var sammen i flere år og sexen dabba aldri av heller. Hadde sex fra start til slutt. I andre forholdet hadde vi et mer "vanilla" sexliv, etter mannens ønske. Han ville ikke ha sex andre steder enn på soverommet og ble slapp av jeg foreslo sexleketøy, kostymer osv. I begge forholdene har vi begge vært seksuelt tilfredsstilt, de har aldri klaga over sexlivet og det har ikke jeg heller. 

Anonymous poster hash: 2ba63...c08

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (12 timer siden):

Det er gjerne en grunn til at menn er utro. Hovedsaklig fordi de ikke er tilfredsstilt seksuelt av partneren. Så mye av det her må du ta på din kappe. Du virker også å være av den sytende sorten, og det hater menn ved kvinner. Kom deg opp på hesten igjen og slutt å synes synd på deg selv. Ta deg sammen rett og slett. Forhold handler om å gi og ta, ikke bare å ta som du gjør.

Så du antar at det er hennes feil? Snakk om ansvarsfraskriving. Om det hadde vært slik så er det fortsatt slik at det er han som valgte å være utro istedenfor å gå. I et forhold er det også slik at man er to så begge har et ansvar for å få ting til å fungere. Om det hadde vært ting han ikke hadde vært fornøyd med så kunne dette blitt kommunisert til henne. Utroskap ødelegger veldig mye for et forhold.

Jeg ville ikke hørt på slike råd og du fremstår ikke som sytete.

Det finnes mange snille og gode menn der ute, men jeg forstår godt at du mister litt troen på menn etter slike opplevelser. Jeg tror heller ikke at det er slik at menn bare skal ha veldig unge kvinner uansett. Det er nok bare noen av de som roper veldig høyt på nettet og prøver å fremstille det som at det er normalen.

Det er ikke sikkert at han du hadde en flørt med ville oppført seg på samme måte, men dine erfaringer gjør at du er redd for det.

Mulig det er lettere for deg å fokusere på andre ting i en periode mens du bearbeider dette? Du er bare 25 år så det å være alene litt kan kanskje hjelpe siden du sliter med å stole på menn akkurat nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (14 timer siden):

Det er gjerne en grunn til at menn er utro. Hovedsaklig fordi de ikke er tilfredsstilt seksuelt av partneren. Så mye av det her må du ta på din kappe. Du virker også å være av den sytende sorten, og det hater menn ved kvinner. Kom deg opp på hesten igjen og slutt å synes synd på deg selv. Ta deg sammen rett og slett. Forhold handler om å gi og ta, ikke bare å ta som du gjør.

To grunner til at folk er utro: 1) Egoisme, 2) Følelse av uelskethet og å ha gitt opp troen på å avslutte forholdet på tradisjonelt vis. Å føle seg elsket har ikke bare med sex å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest f2d35...ada

Skjønner åssen du har det ts. Sliter selv med å tro at jeg er bra nok for noen menn overhodet og sliter med å bli tiltrukket av menn og føler bare utrygghet, redsel og ubehag rundt de etter konstante nederlag og dårlig behandling. Ser som sagt også attraktive menn på gata etc, men tenker jeg ikke har sjans på de og tror om jeg er heldig at jeg bare har sjans på en på pappa sin alder, for unge menn tar ikke kontakt med meg og har tydeligvis andre damer etter seg at de ikke trenger å jakte på meg. Føler alltid at det er jeg som må jakte på mannfolka og bli avvist og få lite av de generelt, noe som er utrolig sårendes når man ønsker seg egne barn, trygghet og kjærlighet, men ikke «fortjener» det av en eller annen grunn. Får mange blikk av menn og det virker som at jeg har et attraktivt utseende for mange menn, og kan flørte og være sensuell og få de betatt, men det stopper bare der hele tiden liksom. Det blir aldri det store og er lei av å ikke bli sett på som konemateriell når jeg er tvers igjennom omsorgsfull og har gode verdier. Har også fått høre at jeg er oppegpende, ressurssterk og smart og ordentlig, men det er visst ikke nok. Har problemer med alle relasjoner at alle forsvinner og gir lite av seg selv og opplever ofte dårlig behandling av menn når jeg innvolverer meg med de på en romantisk måte😿

Anonymous poster hash: f2d35...ada

Lenke til kommentar
Gjest f2d35...ada
Taurean skrev (På 15.2.2020 den 15.21):

To grunner til at folk er utro: 1) Egoisme, 2) Følelse av uelskethet og å ha gitt opp troen på å avslutte forholdet på tradisjonelt vis. Å føle seg elsket har ikke bare med sex å gjøre.

Eller at man rett og slett er en dårlig person som fortjener å bli forlatt når man går bak andres rygg. 

 

Gjest 2ba63...c08 skrev (På 15.2.2020 den 2.42):

I begge forholdene var sexlivet ganske bra. I første forholdet var både jeg og mannen utforskende og vi prøvde mye nytt sammen. Vi hadde sex veldig ofte, fordi vi begge hadde høy sexlyst. Vi var sammen i flere år og sexen dabba aldri av heller. Hadde sex fra start til slutt. I andre forholdet hadde vi et mer "vanilla" sexliv, etter mannens ønske. Han ville ikke ha sex andre steder enn på soverommet og ble slapp av jeg foreslo sexleketøy, kostymer osv. I begge forholdene har vi begge vært seksuelt tilfredsstilt, de har aldri klaga over sexlivet og det har ikke jeg heller. 

Anonymous poster hash: 2ba63...c08

Alle har jo sex ofte i førsten av et forhold, det er ikke noe nytt. Men det er bare to ganger om dagen da, en penis blir rød og sår Etter to utløsninger på en dag.

alle mennene jeg har vært med har også skrytt hemningsløst av kroppen min og sexen vår, og gitt uttrykk for det ved å vise stor glede når de er inni meg, men når mennene våre var utro og dumpet og lot oss gå, så vil jeg tro det var løgn. Menn lyver til kvinnene sine og menn har et stort behov for å skryte på forum og sosiale medier og på gata at de har en så fantastisk dame på alle måter. Men utro og slemme kan de være mot akkurat samme dame. Mannen som engang sa jeg var drømmedama og at han elsket meg overalt på jord, som fridde til meg, maste om barn og var sammen i fire år, er ikke sammen med meg lenger. Man må bare ta komplimenter med en klype salt og ta høyde for at forhold ikke er fantastisk 24/7 som alle tror og higer etter. 
 

det som er så rart, er at i alle forhold der dama påstår at de har mye sex og utforskende sex, er mannen utro. Enten så er det bare noe hun mener og han synes noe helt annet. Eller så er han en douchebag som må gå etter andre damer istedet for å gjøre det slutt eller holde seg trofast. 

Mr Fawk skrev (På 15.2.2020 den 1.01):

Det er gjerne en grunn til at menn er utro. Hovedsaklig fordi de ikke er tilfredsstilt seksuelt av partneren. Så mye av det her må du ta på din kappe. Du virker også å være av den sytende sorten, og det hater menn ved kvinner. Kom deg opp på hesten igjen og slutt å synes synd på deg selv. Ta deg sammen rett og slett. Forhold handler om å gi og ta, ikke bare å ta som du gjør.

Det kan hende, men hvorfor påstår alle damer at de har masse sex og utforsker hverandre da? Og hvorfor ikke gjøre det slutt eller respektere den andre parten da? Utroskap har ingen unnskyldninger og bsre psykopater som holder på med sånt.

at dere menn ikke liker sytete damer er ikke noe nytt, man får ikke ha en dårlig dag engang før man får stempel som ustabil, blir kjeftet på og at han mister lysten totalt.

men damer som er utro, manipulerer, kontrollerer, kjefter er tiltrekkende, sexy og konemateriell deluxe har en skjønt.

Anonymous poster hash: f2d35...ada

Lenke til kommentar

Fint å høre at det fremdeles finnes kvinner som tenker i tradisjonelle baner om å holde mannen lykkelig. De fleste menn er utro hvis de får muligheten til noe bedre enn den de har hjemme. Lysten til å bytte til en bedre utgave er ikke forbeholdt, mobiltelefoner, biler og datamaskiner.

Kvinner har kort holdbarhet. Best før og sjelden god etter. Menn er mindre følsomme for aldring, i alle fall hvis man har penger, status eller makt. Hvis man ikke var attraktiv i utgangspunktet spiller aldring liten rolle da man ikke kan miste noe man ikke hadde.

Jeg ser bare ulemper i å være med kvinner på min egen alder. De har unger, utseendet har falmet og de hater menn.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest f2d35...ada
Corp Por skrev (På 13.2.2020 den 9.36):

Nå vet jeg ingenting om hvordan det ser ut men det har egentlig liten betydning.

Ja, vi menn er (stort sett) veldig visuelle. Vi tenner på pene damer og fine former i større grad enn hva dere gjør. Men vi har også følelser som gjør at en "mindre pen" dame kan bli kjempeflott.

Vi går heller ikke utelukkende etter yngre damer - dette går mer på selvtilliten til enkelte menn. Mange menn vil ha en dominerende pappa-rolle og det er lettere med yngre uerfarne jenter enn voksne damer. En del men tåler heller ikke tanken på at kjæresten har "historie" og er mer komfortabel med en uerfaren jente som har lite sammenligningsgrunnlag. Det gir trygghet for enkelte.

Jeg er en seksuelt aktiv person og jeg tenner, som de fleste menn, på visuelle ting. Jeg har allikevel vært sammen med tilnærmet aseksuelle mennesker og jeg har vært sammen med "mindre pene" damer uten å være utro.

Når du er glad i noen så er de pene for deg uansett. Du blir blind for det som kanskje andre ser. Jeg har en eks som er ganske lite pen (det registrerte jeg ikke før en stund etter at det ble slutt mellom oss), men jeg syntes hun var drithot når vi var sammen i flere år. Sexlivet vårt var helt enormt fordi vi hadde knall kjemi og det er henne jeg fortsatt ofte tenker tilbake til den dag idag mange år etter. Hun var forøvrig også ti år eldre enn meg.

 

De fleste mennesker (av begge kjønn) er enkle. De drives av egoisme og dobbeltmoral. Men det gjelder ikke alle. Jeg for min del opplever mye av det samme som deg, men siden jeg er mann så blir jeg utnyttet på andre måter. Det føles allikevel like vondt og vi må bare reise oss for hver gang og ikke se for mye bak oss.

Synes alle skryter av hvor enormt fantastisk topp sexliv de har med partneren sin og at kjemien var mega knall deluxe, jeg skjønner ikke åssen det er mulig engang da vi ikke lever i en film og er mennesker med feil og mangler og livet har mange utfordringer og baksider, men alle vil få det til å høres ut som om forhold og samliv er så forbanna perfekt, i hvertfall til sex og tiltrekningsbiten, de aller aller fleste damer og menn ser helt vanlige ut og er helt vanlige og ganske like alle sammen, så da er man ikke mer fantastisk enn noen andre og ingen er egentlig fantastiske, men helt gjennomsnittlige! Og jeg har hatt flere sexpartnere gjennom livet og sex er jo sex liksom og det samme med kropp! Hvorfor må alle henge seg oppi det seksuelle? Og hvorfor må det rangeres etter hvor på skalaen man ligger i senga? Ikke rart man sliter med dårlig selvtillit når man leser dette overalt og tror sex skal være perfekt hele tiden og at alle andre har sex ti ganger om dagen ikke klarer å holde fingrene fra hverandre og blir gravide på null komma niks, når man selv ikke opplever sex som fantastisk selv, men heller som et strev og har blitt dumpet kort tid etter sex, at mennene har vært kjedelige, ikke gått ned på meg, hoppet av i svingen og avvist en når det kommer til seksuell tilbærming...mine to siste «forhold» som varte i snaue tre måneder, der hadde vi sex max en gang i uka og kanskje måneden... og dette var helt i begynnelsen... det vr ganske tydelig at mennene syntes jeg var plagsom og var irriterte på meg når jeg viste iver og stor interesse, ville ha mer sex og ønsket å være hos de oftere. De ignorerte meg tilslutt uten å si ifra på en ordentlig måte. De sa selv at de var seriøse, forelsket i meg og hadde følelser for meg, at jeg var supergod, sexen var god og jeg var veldig pen... men tydeligvis ikke...

Anonymous poster hash: f2d35...ada

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...