Gå til innhold

The Division 2 vender tilbake til New York i spillets neste utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (1 time siden):

trudde alt skulle være gratis til dette spillet, men jeg blander vel kanskje. Om prisen ikke blir for ille så kan man jo potensielt ta turen tilbake.

Det er gratis, Men har man DLC så får man tilgang tidligere. Er det lenge siden du har spillt det er det vel verdt det om du ikke har spillt de allerede nye DLC'ene også

"Players can also grow their Season level by playing the game and completing specific seasonal activities, which will reward them with new gear and cosmetics through a free Battle Pass-like system. To get even more rewards, players can pay to unlock the premium Season Pass, which offers its own progression track."

"The Division 2 Warlords of New York launches on March 3 for PS4, Xbox One, PC, and UPLAY+, and is coming to Stadia later in March. In the meantime, players can begin setting the stage for Warlords of New York with 
Episode 3 – Coney Island: The Hunt, which arrives on February 12 for Year 1 Pass owners, and will be free for all Division 2 players on February 19"


 

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Det er gratis, Men har man DLC så får man tilgang tidligere. Er det lenge siden du har spillt det er det vel verdt det om du ikke har spillt de allerede nye DLC'ene også

Warlords of New York-utvidelsen blir ikke gratis, så vidt jeg har forstått det. 
Spillet får riktignok noen mindre oppdateringer som man ikke må betale for, inkludert Episode 3 – Coney Island: The Hunt.

Lenke til kommentar
akelbo skrev (3 timer siden):

Warlords of New York-utvidelsen blir ikke gratis, så vidt jeg har forstått det. 
Spillet får riktignok noen mindre oppdateringer som man ikke må betale for, inkludert Episode 3 – Coney Island: The Hunt.

Ahh ok. Da jeg regner jeg med at det blir en stor om omfattende DLC,  siden den er utenom season pass,. Jeg kommer til å kjøpe den uansett. The Division 2 er et meget(har blitt) bra spill. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Buddy Dakota skrev (7 timer siden):

Koster kr. 99,00 nå. Sikkert noen som blingsa på et komma. Fikk kjøpt det til ti kroner selv da, det må det da være verdt.

Du kan få The Division 2 - Warlords of New York (det inkluderer den nye DLC'en) for 59 kr på Uplay... 

Det har tydeligvis gått galt for seg hos Ubisoft den siste tiden, da de ikke klarer å konventer dollar korrekt, dermed kostet Standard edition versjonen av spillet 9 kr, og nå spillet med Warlords of New York for 59 kr.. 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Marfu skrev (1 time siden):

Det er riktig at det står 59kr på warlords nå, men legger du det i handlekurven står det plutselig 579kr.

Kjøpte det før  59 kr, så det er nok noe de har rettet på. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Buddy Dakota skrev (1 time siden):

Fikk ikke den prisen på ultimate da jeg kjøpte det til 10 kr. Var vel litt for sen da. Litt kjipt at det er ca. dobbel pris på PC som på PS4 akkurat nå.

Kjøpte det ganske tidlig å dagen ja, rundt 12-13 tiden. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Helpless/Green skrev (3 minutter siden):

grafikk som så ut som den var fra PS2.

Leste jeg riktig her? Hvordan du klarer å påstå dette er helt utrolig. Om du spiller på konsoll så er jo det betraktelig dårligere en på PC.. Er helt sjukt pent på PC, må være et av de fineste spillene jeg har spilt. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (På 16.2.2020 den 15.31):

Leste jeg riktig her? Hvordan du klarer å påstå dette er helt utrolig. Om du spiller på konsoll så er jo det betraktelig dårligere en på PC.. Er helt sjukt pent på PC, må være et av de fineste spillene jeg har spilt. 

Det ser meget bra ut på konsollene også, helt klart på høyde med ps4 og Xbox one spill.

Langt bedre enn PS3, og PS2.

 

Forresten en gladnyhet. Kjøpte man spillet på riktig tidspunkt får man vist pengene tilbake, men beholder spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...