Gå til innhold

TEST: Benq PD3220U [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd en Philips 32" 4K og erfaringen derfra er at den er ustabil (blacker ut av og til) og at skjermen er for liten for den oppløsninga. Jeg gikk heller for en 40" 4K TV og synes den passer bedre til oppløsninga. Nå skal det sies at til mitt bruk trenger jeg ikke fargepresisjon. Det er oppløsninga som teller her. Planen er å erstatte de to 27" tommerne som flanker denne, med én 40".

Lenke til kommentar

Jeg har erfaring med 2 BenQ-skjermer på 32" og 4K, samt en Dell. Alle tre er skjermer jeg har vært utrolig godt fornøyd med - til og med den nå 5 år gamle BenQ BL3201PT har vært fantastisk god som en "utvikler-skjerm". Behagelige farger, god oppløsning, skarpe pixler som ikke flyter utover, etc. Funket også fint når jeg trengte bildebehandling og videoredigering.

Eneste ulempe er at de ikke egner seg til spilling om man sitter på "normal" avstand - da blir de alt for store. Det løser man ved å kjøre spillene i Windowed mode (selv om det føles litt feil). (Og her avslørte jeg vel at jeg ikke er en beinhard gamer)

Må innrømme at jeg (nesten) fikk lyst til å bytte ut min Dell-skjerm (U3219Q, som jeg er superfornøyd med) med denne her. (Pga flere innganger og KVM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...