Gå til innhold

Problemer med artifacts på min X34A


Emsal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emsal skrev (1 time siden):

Det er den ikke. Slo den på nå og alt ser ok ut igjen. Det var merkelig. Kanskje det er noe i det du sier da det blåser kraftig her.

Opplevde det samme med min skjerm. Om det er noe i det han elektrikeren fortalte vet jeg ikke. 

Syns selv at det var like merkelig :) Jeg trodde jo PCen hadde tatt kvelden for hadde samme artifacts som du har på de bildene på alle skjermene mine.

Lenke til kommentar
24 minutes ago, Emile the rat said:

Opplevde det samme med min skjerm. Om det er noe i det han elektrikeren fortalte vet jeg ikke. 

Syns selv at det var like merkelig :) Jeg trodde jo PCen hadde tatt kvelden for hadde samme artifacts som du har på de bildene på alle skjermene mine.

Jeg har 2 skjermer og det skjedde bare på X34en, ikke på den andre.

En annen ting som gjorde at jeg enda mer var at tastaturet begynte å bli defekt også , skjedde plutselig i dag når jeg koblet opp PCen. Blinkende leds og får ikke skrevet i det sekundet den blinker. 10 år (?) gammelt Microsoft sidewinder et eller annet. Prøvde 3 forskjellige USB porter.

Lenke til kommentar
Emsal skrev (48 minutter siden):

Jeg har 2 skjermer og det skjedde bare på X34en, ikke på den andre.

En annen ting som gjorde at jeg enda mer var at tastaturet begynte å bli defekt også , skjedde plutselig i dag når jeg koblet opp PCen. Blinkende leds og får ikke skrevet i det sekundet den blinker. 10 år (?) gammelt Microsoft sidewinder et eller annet. Prøvde 3 forskjellige USB porter.

Merkelige greier ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...