Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (4 minutter siden):

Ingen varige men. Har bare blitt såpass bemidlet at jeg kan drite i å jobbe mer her i livet. Derfor tilbringer jeg denne vinteren på Gran Canaria.

Why not. Bor du i Spania hvert år da eller? 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Skal jeg kjøre ut til den Bølgen kjøpesenter i den Elnesvåg i morgen og spørre gjestene der?

Jeg vet hans fulle navn. Han er jo City-fan, og ikke så vanskelig å finne, ettersom han tviholder på sine signaturskrivefeil, til tross for at utallige har påpekt dem. Han kan takke seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Funket ikke å endre i Wordpress med temaet jeg har. Vet en del andre fikk riktig språk automatisk med Aeon, men jeg ville prøve videre med temaet jeg har. Språkpakker hadde nok vært en fin løsning ja, men jeg googlet litt og fant TranslatePress som plugin. Da ordnet det seg.

Om det funket så er det bra. Kunne sikkert også endret det i en custom function.php, men, da måtte du satt deg inn i det og why do that dersom det ikke er poenget. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Why not. Bor du i Spania hvert år da eller? 

Tja. Vi får se. Snakker ok spansk, så da er det jo greiere. Det er første vinteren, og så er det ei berte inn i bildet hjemme nå, så alt er i det blå. Men har opsjon på en vinter til her nede hos utleiebyrået.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (1 minutt siden):

Tja. Vi får se. Snakker ok spansk, så da er det jo greiere. Det er første vinteren, og så er det ei berte inn i bildet hjemme nå, så alt er i det blå. Men har opsjon på en vinter til her nede hos utleiebyrået.

Ser den. Viktig å ta vare på de i livet og. ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...