Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mr Fawk skrev (5 minutter siden):

Fader så god Brad Pitt var i Once Upon A Time In Hollywood. Fortjent Oscar. Stjal showet fra DiCaprio.

Elsker Tarantino sine filmer generelt. De er bare så unike på sine måter. 

Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden):

Be klager....men jeg hater trøndere !

coffee lol GIF

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Jeg spør det samme til deg

Jeg har lært opp naboens puddel(Sophus) til å komme inn til meg og slikke meg mellom tærne ved 22.45-leitet. Da rekker jeg akkurat kiwi etter en rask tannpuss. Uten den bikkja hadde det aldri gått. Men dette trixet er ikke for alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet jeg stiller er følgende: skal jeg bare gunne på, starte med sertifiseringer fra Google Analytics Academy i dag, eller unne meg selv et par dager med fri?

Um, trenger du det for å skaffe jobb? Isåfall gunne på etter du har fått deg litt søvn. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (1 minutt siden):

Jeg har lært opp naboens puddel(Sophus) til å komme inn til meg og slikke meg mellom tærne ved 22.45-leitet. Da rekker jeg akkurat kiwi etter en rask tannpuss. Uten den bikkja hadde det aldri gått. Men dette trixet er ikke for alle.

Haha, såpass! Jeg har ikke så ødelagt døgnrytme, det er bare i perioder jeg sliter. Ønsker egentlig å fikse den men ble jo så opptatt her! :p 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Um, trenger du det for å skaffe jobb? Isåfall gunne på etter du har fått deg litt søvn. 

Det er en del av studiet jeg går. Vi må ta 2-3 sertifiseringer for å bestå siste eksamen. Kommer nok ekstremt godt med til senere. Fristen til å ha tatt de er 19. juni. Men det er to uker til skolen begynner igjen, så det frister å starte allerede nå.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Spørsmålet jeg stiller er følgende: skal jeg bare gunne på, starte med sertifiseringer fra Google Analytics Academy i dag, eller unne meg selv et par dager med fri?

Du er så A4, Yiddo. Det har du alltid vært, i følge Hanner Franners grandoldebarn på morssiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Det er en del av studiet jeg går. Vi må ta 2-3 sertifiseringer for å bestå siste eksamen. Kommer nok ekstremt godt med til senere. Fristen til å ha tatt de er 19. juni. Men det er to uker til skolen begynner igjen, så det frister å starte allerede nå.

Ta det, og unn deg en god sommerferie når du er ferdig med det. Hvilket studie er det du går? Har det noe med informatikk å gjøre? 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...