Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Spiser aldri frossenpizza

Så bra! Jeg spiser det bare når jeg ikke gidder å lage noe.. De siste dagene har jeg ikke orket tanken på matlaging. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Om det bare er Mozzarella det er snakk om så er jeg nok enig??

Haha, jeg spiser den som regel fordi den kun er med ost. Det er liksom det som er digg med den, selv om jeg egentlig ikke er så veldig glad i ost. Kan f.eks ikke falle meg inn å spise det på skive, men på pizza? Nam! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Pep eller Ole Gunnar? Jeg er fra Molde ...

Hehe, jeg ser aldri på fotball, har aldri interessert meg, så forstår ikke greia. ?

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Haha, jeg spiser den som regel fordi den kun er med ost. Det er liksom det som er digg med den, selv om jeg egentlig ikke er så veldig glad i ost. Kan f.eks ikke falle meg inn å spise det på skive, men på pizza? Nam! 

Nå er De sinnssyk! Passer perfekt inn i denne tråden.

Lenke til kommentar
1 minute ago, dengelgen said:

-jeg kjøper aldri frossenpizza og steker den etterpå.

99 av 100 frozzenpizzaer smaker ape, men en gang i blant er det greit å ha noe kjapt å putte i ovnen, en middag som lager seg selv. Kan bli godt hvis man pimper den opp med litt ekstra saus og ost, samt eventuelt andre ting man har liggende. 

Som oftest kjøper jeg den ferdige pizzabunnen til Peppes, og går amok med selvvalgte ingredienser. DA blir det bra pizza!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Det er vel ikke kun med ost, det som jeg ikke er så begeistret for er de grønne klattene med hvitløk/pesto. For mye hvitløk. 

Huff, det kan ALDRI være for mye hvitølk. Pesto er den mest fantastiske ting som finnes synes jeg forøvrig. Kunne gjerne dynket den med pesto haha. 

Granca skrev (5 minutter siden):

Hva interesserer Dem da, Brad? Film og/eller puslespill?

Er en aktiv gamer.. Driver å gamer The Division 2 og Battlefield 5 for tiden. 

Filmer er vel åpenbart eh? ?

SirOwen skrev (1 minutt siden):

99 av 100 frozzenpizzaer smaker ape, men en gang i blant er det greit å ha noe kjapt å putte i ovnen, en middag som lager seg selv. Kan bli godt hvis man pimper den opp med litt ekstra saus og ost, samt eventuelt andre ting man har liggende. 

Som oftest kjøper jeg den ferdige pizzabunnen til Peppes, og går amok med selvvalgte ingredienser. DA blir det bra pizza!

Pleier å kjøpe ferdigbunnene du får på Coop.. Helt greie de og! Men det er dumt at jeg ikke finner et grovt alternativ. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (2 minutter siden):

På Meny har de begge deler, fin og grov

Good point! Skal ta en titt der neste gang jeg er i en slik butikk..

Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Stemmer på de som vil stoppe Møreaksen og fergefri E39. Galskapens pengebruk!

Er litt det samme for meg og bybanen i Bergen.. Den er ekstremt dyr, men jeg støtter faktisk utbyggingen, men ikke når de på liv og død skal ha den over bryggen som blir oversvømt ganske ofte nå i senere tid. 

Helt ufattelig at de ikke innser at det kommer til å ødelegge verdensarven på sikt. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...