Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 3/27/2020 at 8:36 PM, Jarmo said:

Røykt gamle sokker igjen?

Fader, det var da voldsomt :lol:

Tror dere det er noe filler eller whatnot i de der leppene?

Rettelse: https://www.nettavisen.no/livsstil/paradise-ida-johansen-aaserud-har-sendt-klage-til-produksjonen-har-fatt-nok-av-kropp/3423943053.html

18483402.jpg?chk=879415

Når vi likevel er i puppesporet, for det var sexfikseringen på brystene hennes som gjorde henne "lei seg":

Greit med noe eyecandy. Nå kan man få det på døren!

Lenke til kommentar

Tur til legevakta på en natt til søndag er surt, men stikkende smerter i hjertet og på venstresiden generelt (lungene), så måtte bare gjøre det. Målingsverdiene av hjertet og det andre var bra. Blodsukker og hjerterytme osv. Alt det andre husker jeg ikke helt hva var helt, men de tok å festet en sånn rundt armen som de pumper opp i hvert fall. I tillegg til at jeg måtte ta av meg på overkroppen hvor de teipet på noe som det skulle måles med. Elektroder heter det vel. Kjip natt, men har en følelse av at det går bra til slutt det her :)

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
9 hours ago, Ale-Fawk said:

Tur til legevakta på en natt til søndag er surt, men stikkende smerter i hjertet og på venstresiden generelt (lungene), så måtte bare gjøre det. Målingsverdiene av hjertet og det andre var bra. Blodsukker og hjerterytme osv. Alt det andre husker jeg ikke helt hva var helt, men de tok å festet en sånn rundt armen som de pumper opp i hvert fall. I tillegg til at jeg måtte ta av meg på overkroppen hvor de teipet på noe som det skulle måles med. Elektroder heter det vel. Kjip natt, men har en følelse av at det går bra til slutt det her :)

God bedring. Montro om de vurderer å ta deg inn igjen til videre kontroller. Kan jo være noe med hjertet. Var nok derfor de festet det der på brystkassa, EKG. Det er alltid noen kardiologer på vakt som kommer til å gå igjennom om det er noe som virker å være hastesak. Hvis ikke så går det gjerne litt tid før du får en oppfølgingsavtale, ellers så bærer det rett inn på akutten :roll: Aner ikke om det finnes noen mellomting på disse to utfall.

Men i disse tider så kan man jo ikke være helt sikker på at det der coronaviruset og må vurderes. Jaja. De er som regel flinke på hjertehelse i Norge. Vi er heldige sånn.

En får også tydelige beskjeder om livsstil, f.eks. stumpe røyken og sånt. Røyking er en av de store røde flagg på hjerte- og karsykdommer, lungesykdom og sånn. Så får du sikkert tilbud om å melde deg på hjertelaget om du har lyst. Dette er uansett et treningsopplegg som pleier å være ganske inkluderende om du ikke finner et annet treningsopplegg. Trening og sunnhet er veien ut av et sånn uføre om det er noe. Samt evt. operasjoner ala utblokking eller mer inngripende typer. En av mine foreldre røyket, kuttet røyken tverrt når han var 40 år. Fikk hjerteinfarkt nesten 20 år senere inn i livet, like før de 60. Røyking kan bidra til ekstra avleiringer som sunne folk har tyngre for å få i blodårene, selv om det også kan skje pga. arvede genetiske ting eller andre forhold.

Endret av G
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 time siden):

Husker den ja. Fakkeltog?

Det blir så kjedelig med så stor avstand mellom folkene/faklene...
Kjenner forresten en av arvingene til denne dropsfabrikken(kjøpt opp av Nidar). Dro rett til Vegas da han arvet, og sløste bort det meste der(på andre smådrops?). Resten for rett etterpå. Og det var ingen småsum han arvet. Skikkelig smarting...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...