Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Ale-Fawk skrev (6 minutter siden):

Takk for det. Har unngått å lese på VG osv. siden jeg ikke vil bli (mer) stressa av situasjonen. Men hvis du som har peil vet hvor lenge til det er ute av kroppen eller gode statistikker for en i slutten av 20-åra, så tar jeg imot.

Skal vel straks være ute av det nå, hvis du har hatt det i kroppen så lenge. Og dessuten har du hatt det så lenge at det er megausannsynlig at du skal bli verre nå. Tipper du er bra til helga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Mitt største problem akkurat nå; gå på butikken for å kjøpe 4-5 bokser med snas eller bare slutte med det til det verste har gitt seg?

Quit cold turkey, seff! Are your moves weak?

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (6 timer siden):

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/RRdy5r/greta-thunberg-ekstremt-sannsynlig-at-jeg-har-hatt-covid-19

Gikk inn på VG for å lese litt likevel. Ho er over ti år yngre enn meg, og det virker som om det tok 10-12 dager for henne før det var ute av kroppen. Er selv på dag tolv nå, er litt eldre og mer usunn, så forhåpentligvis gir det seg på dag 16-18.

Hei. Leit å høre. Inkubasjonstiden (fra smitte til symptom) er angivelig +/- en uke. Sykdomsforløpet deretter er nok mer usikkert fra person til person, også hva lengde angår. Forhåpentligvis er du frisk snart. God bedring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...