Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er redd for at vår salat ikke er slankende. Vi setter frem skåler med kinakål, agurk, tomat, salatbønner, ananas, kokte egg, kokt skinke, stekt bacon og jarlsberg. Pluss mengder av dressing. Iskald feitcola til. Porsjonene er enorme. Vil IKKE si det er spesielt sunt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Granca said:

Jeg er redd for at vår salat ikke er slankende. Vi setter frem skåler med kinakål, agurk, tomat, salatbønner, ananas, kokte egg, kokt skinke, stekt bacon og jarlsberg. Pluss mengder av dressing. Iskald feitcola til. Porsjonene er enorme. Vil IKKE si det er spesielt sunt.

Hørtes godt ut. Viktig å kose seg! Gleder meg til å spise god mat igjen selv. Skal ikke gå tilbake til å være Pizza-Alex, men spise mer variert og prøve nye retter.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Granca said:

Really? No more lies.

Det er helt sant. Grusomt å kjenne det i kroppen, men forhåpentligvis gir det seg snart. Fikk første symptomet fredag for to uker siden, så har vært kjipe tolv dager med hodepine, vond korsrygg, burning sensation i lungene.

Endret av Ale-Fawk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Det er helt sant. Grusomt å kjenne det i kroppen, men forhåpentligvis gir det seg snart. Fikk første symptomet fredag for to uker siden, så har vært kjipe tolv dager med hodepine, vond korsrygg, burning sensation i lungene.

Sounds nice... Mistet smaks- og luktesans?

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Granca said:

Hva står på lista?

Har jo plukket opp noen ideer herfra. Bacalao fra Stormoen blant annet og den kjøttretten du spiser på Granca som hadde et fransk navn. Filet mignon? Du tok bilde av det for et par uker siden. Ellers tenker jeg retter med mer smaker. Trenger ikke være så fancy. Nanbrød med hvitløk, smaken av hjemmelaget brød. Forskjellige gryteretter kanskje.

Endret av Ale-Fawk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, Yiddo10 said:

Takk, det samme. Regner med at du rir av denne stormen.

Takk for det. Har unngått å lese på VG osv. siden jeg ikke vil bli (mer) stressa av situasjonen. Men hvis du som har peil vet hvor lenge til det er ute av kroppen eller gode statistikker for en i slutten av 20-åra, så tar jeg imot.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Takk for det. Har unngått å lese på VG osv. siden jeg ikke vil bli (mer) stressa av situasjonen. Men hvis du som har peil vet hvor lenge til det er ute av kroppen eller gode statistikker for en i slutten av 20-åra, så tar jeg imot.

Har faktisk holdt det litt på avstand de siste dagene. Har måttet konsentrere meg om eksamen og diverse. I tillegg blir man sliten av å sitte og lese om dette her hele tiden. Skal se om jeg finner noen statistikker på det i morgen, men fra Italia meldes det om at 99% av dem som har dødd har en snittalder på 80 år i tillegg til underliggende sykdommer. Det vil jeg si gir et nyansert bilde på ting med tanke på hvor mye det har herjet der nede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...