Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nattkjolemedurin skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke altetende når det kommer til sjømat jeg heller. Krabbe, Hummer, reker, laks og røkelaks er det jeg liker. 

Har du noensinne kjent lukta når man koker krabbe? Jeg brekker meg når jeg kjenner den. Dessverre er fruen glad i krabbe så ....

Lenke til kommentar

Brutalt det som skjer i reiselivsbransjen nå: https://www.vg.no/nyheter/i/JozLPb/kritisk-for-feriepenger-etter-turiststopp-over-halvparten-i-fare-for-aa-gaa-konkurs

 

"– Over halvparten av våre medlemsbedrifter i reiselivet står i reell fare for å kunne gå konkurs. Reiselivet som står så sterkt vinter og sommer i Innlandet er den bransjen som er aller hardest rammet i vår region, sier Kristiansen og påpeker hvor viktig ordningene med de statsgaranterte lånene er nå."

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (6 minutter siden):

Jeg beklager min harde ordbruk om krabber, og ber om tilgivelse fra dem som liker dette ...

Går helt fint for min del, sjømat er ikke det jeg setter høyest av mat. Spiser det sjeldent uansett.. Det er noe jeg synes er spiselig, men det er ikke det jeg lager meg når jeg vil ha noe godt akkurat.. 

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (11 minutter siden):

Over halvparten av våre medlemsbedrifter i reiselivet står i reell fare for å kunne gå konkurs. Reiselivet som står så sterkt vinter og sommer i Innlandet er den bransjen som er aller hardest rammet i vår region, sier Kristiansen og påpeker hvor viktig ordningene med de statsgaranterte lånene er nå."

Jeg er muligens skadefro, men jeg gråter ikke. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...