Jump to content
SirOwen

VGD Off-topic VÅKS

Recommended Posts

TheIceman10 skrev (11 minutter siden):

Vurderte å skrive et langt innlegg hvor jeg skulle sette på plass han "sjølvaste"

Du oppnår ikke annet enn å gi troll drivstoff. La det ligge. Alt som blir gjort er for å skape reaksjoner. Dette har foregått på diverse deler av VGD i over 15 år. Overse er eneste løsning  

Edited by Justice 96
  • Like 1
  • Innsiktsfullt 4

Annonse

Trondhjems Sodd med ekstra kjøttboller og masse purreløk gikk ned på høykant, både hos undertegnede og veslejenta. Eplet faller ikke langt fra stammen si ...

• Innsiktsfullt 2

lsklars skrev (2 timer siden):

Sodd...!

Blev De rasandes i går? Du hadde god grunn. ''Dere er dumme''... Det er jo ren galskap!

• Like 1

Granca skrev (5 minutter siden):

Blev De rasandes i går? Du hadde god grunn. ''Dere er dumme''... Det er jo ren galskap!

Silkehanskene er i hvertfall kastet for min del. Å ødelegge quizen til Lars var dråpen for meg. Det er pur ondskap.

Edited by Stormoen33
  • Innsiktsfullt 1

Titanic på den andre siden er på vei ned. Unødvendig å kaste så mye bensin på bålet som ble gjort i trådene der siste timen.

• Like 1

SirOwen skrev (Akkurat nå):

Titanic på den andre siden er på vei ned. Unødvendig å kaste så mye bensin på bålet som ble gjort i trådene der siste timen.

Ja, det var voldsomt!  
Kan jo forstå sinne men er ikke veien å gå

For et avslutningshow på andre siden. Forstår at det sprekker, samtidig som det betyr at oppdrag er utført. Til noens enorme tilfredsstillelse. 

• Innsiktsfullt 1