Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig rart det der med OT -nå mener jeg ikke alt det der rotet men hvordan tonen er der med oss "normale" fin og lunt.
Vanvittig med "kodespråk" og slikt som varierer over tid. Jeg liker meg der eller likte kanskje. 
Nå er det jo barre klaging og sure miner, forståelig nok.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Så får vi se hva morgendagen bringer. 

Det beste hadde vært om de åpnet opp igjen opprinnelige OT og selvsagt luket litt i blomsterbedet. 
Jeg orker ikke engasjere meg så til de grader -har fortsatt film-forumet som sagt. 
Apropos film - jeg ble litt opptatt av "Paris, Texas! ser den nå..

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (6 timer siden):

Art, lars, jeg mener at Modsene på VGD skal oppleve en storm de aldri har opplevd før, jeg skrev tidligere at jeg var forbanna. det har ikke endret seg. Så får vi se hva morgendagen bringer. 

Har vært rasforbanna på vedkommende siden "min" tråd ble stengt forleden dag. Ble ikke mindre rasforbanna etter hendelsen i går kveld. Helt utrolig å ha sånne fritidsproblemer. 

Vurderte å skrive et langt innlegg hvor jeg skulle sette på plass han "sjølvaste", men jeg klarte (heldigvis?) å telle til ti før jeg tok et såpass drastisk valg. Hadde jo uansett endt med å bli tuppa ut av forumet..

Og ja, Mod skulle hatt en stor vårrengjøring på den andre siden. Verken bonden, de sytten brødrene eller Roy har hatt som mål å stenge tråden, selv om de til tider hostet opp fryktelig mye skvip. Synd at takhøyden der inne nå er ikke-eksisterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...